Silent Thunder
Legacy Member
Als ge zoiets voorhebt, stuur dan een mailtje naar Thurman (de forum-ombudsman) met je bezwaren. In dit geval zou de infraction wrsch ongedaan gemaakt worden.[EZ];7909549 zei:'k Heb binnekort ook den DVD-box, alle 3 dus(gelukkig zonder die crappy Hollywood-remake)
En 'k heb ook al nen infraction gehad voor "offtopic-gedrag" op b&s omda'k mijn thread uit het oog verloren was, iemand had dan geboden, 'k had gepost da'k akkoord ging, en hij poste dan da hij het al had gekocht, dus ik poste "ok, dan geen deal", en da's dus offtopic :ironic:

(gelukkig zonder die crappy Hollywood-remake)





geen ps3 voor mij (voorlopig toch nt, mss als hij 300€ zou kosten fzo)