Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Silent Thunder

Legacy Member
[EZ];7909549 zei:
'k Heb binnekort ook den DVD-box, alle 3 dus :D (gelukkig zonder die crappy Hollywood-remake)

En 'k heb ook al nen infraction gehad voor "offtopic-gedrag" op b&s omda'k mijn thread uit het oog verloren was, iemand had dan geboden, 'k had gepost da'k akkoord ging, en hij poste dan da hij het al had gekocht, dus ik poste "ok, dan geen deal", en da's dus offtopic :ironic:
Als ge zoiets voorhebt, stuur dan een mailtje naar Thurman (de forum-ombudsman) met je bezwaren. In dit geval zou de infraction wrsch ongedaan gemaakt worden. ;)

DaCrashOveride

Legacy Member
@128 mb: die infraction was toch ook nie in die thread van 100cc nitro?

[EZ]

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Als ge zoiets voorhebt, stuur dan een mailtje naar Thurman (de forum-ombudsman) met je bezwaren. In dit geval zou de infraction wrsch ongedaan gemaakt worden. ;)
Bwa, zolang da'k nie gebanned ben kan het mij nie echt schele :p

Private_BE

Legacy Member
Schummi88 zei:
Khad het 's morgens gehoord op Studio Brussel dat ze gingen optreden op een school. Precies de school waar de Private zit :p

Geluk hebben he :)

Maarja Hasselt is de hoofdstad van Limburg dus daar is meestal meer te doen.
Was wel lachen dat die van de hogeschool daar ver weg aan de draad stonden mee te kijken :rofl:

Anoniem04

Legacy Member
Ik hoop dat het volgend jaar bij ons nog eens stressfactor is. Wij zaten daar verleden jaar in ons middeschool les te volgen terwijl de school ernaast een "festival" bezig was -_-

Anoniem04

Legacy Member
het Wii fanboyisme begint wel serieus mijn kloten uit te hangen op de frontpage.
weetjes, launch foto's, launch deze avond voor Japan etc...

[EZ]

Legacy Member
Private_BE zei:
Geluk hebben he :)

Maarja Hasselt is de hoofdstad van Limburg dus daar is meestal meer te doen.
Was wel lachen dat die van de hogeschool daar ver weg aan de draad stonden mee te kijken :rofl:
Op iemand da'k ken haar school is NailPin ook geweest, in Wetteren (dichtbij Gent)

[EZ]

Legacy Member
Stancke zei:
Me zus woont in Wetteren :cool:
Ja hebde al is gezegd, 'k vroeg dan waar en gij wist het nie juist :p

whoopie zei:
wie kan er hier goe me access werken?
Ik nie, ICT - Access was een van de buisen op mijn rapport van gisteren...

'k Had 58% btw, en 'k ben vorig jaar geeindigd met 74%, 't valt een beetje op da het mij daar tegesteekt :p

Private_BE

Legacy Member
whoopie zei:
wie kan er hier goe me access werken?

Binnenkort waarschijnlijk :p

We hebben da trimester 2 nu dees trimester hebben we excel gehad alweer, vorig jaar ook al :doh:

[EZ]

Legacy Member
Stancke zei:
Ze woont in de Korte Weg ofzo:D
Never heard of :p
Ma ik ken bijna geen straatnamen daar, enkel pleinen en al :p

(familie langs moederskant komt van daar en woont daar nog steeds)

Stancke

Legacy Member
[EZ];7913506 zei:
Never heard of :p
Ma ik ken bijna geen straatnamen daar, enkel pleinen en al :p

(familie langs moederskant komt van daar en woont daar nog steeds)

Haar vriend bouwt ook een huis in Kalken :D


Btw,straks komt men poepie:love:

sluysen

Legacy Member
Dillyracer zei:
het Wii fanboyisme begint wel serieus mijn kloten uit te hangen op de frontpage.
weetjes, launch foto's, launch deze avond voor Japan etc...

en toch ga ik hem kopen :tongue: geen ps3 voor mij (voorlopig toch nt, mss als hij 300€ zou kosten fzo)

/edit

Typo :tongue:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan