Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[EZ]

Legacy Member
Dillyracer zei:
Dat ze mij meer verwijten om mijn leeftijd dan om wat ik post.
Jah, op general zijn't vaak van die gaste die een discussie koste wat het kost willen "winnen", daarom lees'k daar enkel, maar post'k ver nooit...
(en ook omda'k nog minderjarig ben :sop: )

Stancke

Legacy Member
bah,ben al bezig met wiskunde van 11u en ik geraak er nog altijd niet aan uit:x

whoopie

Legacy Member
morgen moetk tabellenstructuur van men facturatieprogramma inleveren voor men gip

ma zit zo vast als iets :x

[EZ]

Legacy Member
Stancke zei:
bah,ben al bezig met wiskunde van 11u en ik geraak er nog altijd niet aan uit:x
Same here, vanwaar ze al die formules toch blijve hale :eek::confused:

Misschien volgende keer enkele dagen op voorhand beginne :s



@Whoopie:
Volgende week uwe clan (CS 1.6 divisie) tege mijne, de woensdag (den 20sten dus), Jeroen zei da gulder dan LAN had, dus als ge der ook zijt, speeld dan ook is he ;)
We gaan wrs zwaar afgaan, en gulle zit dan nog op ne LAN ook, ma 't zal wel fun zijn :D

Stancke

Legacy Member
Mee zei:
Tsss :p
Integralen?
Afgeleiden?

Kansrekenen
Kansverdeling
Integralen

Intergralen kan ik toch 'tamelijk' maar dat Kansrekenen is inzicht tot en met en daar stoppen de meeste oefeningen al bij mij:x

whoopie

Legacy Member
[EZ];7947587 zei:
Same here, vanwaar ze al die formules toch blijve hale :eek::confused:

Misschien volgende keer enkele dagen op voorhand beginne :s



@Whoopie:
Volgende week uwe clan (CS 1.6 divisie) tege mijne, de woensdag (den 20sten dus), Jeroen zei da gulder dan LAN had, dus als ge der ook zijt, speeld dan ook is he ;)
We gaan wrs zwaar afgaan, en gulle zit dan nog op ne LAN ook, ma 't zal wel fun zijn :D

jup webbe dan lan

maareuh, ik heb geen CS 1.6 :p

source kan ik eventueel wel meedoen
of bf2
bf2142
cod2

kortom, de recentere shooters :p

Mr Syphon

Legacy Member
css is kak geworden, alle tis easy enal maar alles is duur :s
5000~ 6000 $ voor een colt, vroeger was da 4000, kevlar een dikke 3500, pff ge moet al 20 rondes eco doen eer ge da geld hebt :p

[EZ]

Legacy Member
whoopie zei:
jup webbe dan lan

maareuh, ik heb geen CS 1.6 :p

source kan ik eventueel wel meedoen
of bf2
bf2142
cod2

kortom, de recentere shooters :p
Vraag is of ge dan op iem zijn PC een paar rondjes moogt doen e? :)



Mr Syphon zei:
css is kak geworden, alle tis easy enal maar alles is duur :s
5000~ 6000 $ voor een colt, vroeger was da 4000, kevlar een dikke 3500, pff ge moet al 20 rondes eco doen eer ge da geld hebt :p
Jah, 't is zo'n dynamic pricing system...

Ma ik kan da toch nie deftig draaie, dus 'k blijf bij den 1.6 (retro :love: )

Nighth4wkske

Legacy Member
grr hele dag geleerd, ik wil es pauze nemen en ff op msn gaan
en nu werkt die rommel weer nie :cry:
it pisses me off!! :tongue:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan