Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ironpole

Legacy Member
Dillyracer zei:
T'is precies of ge bij mij in de klas zit :')

Ik haalde verleden jaar meestal 59/60 en meer bij tussentijdse, ik had 85 op mijn rapport voor DW en examen, nu een luttele 50.

's van al da gamen hé :D

whoopie

Legacy Member
Nighth4wkske zei:
echt eh!! geef u 100% gelijk, ge moe gewoon idd geluk hebben.. had ook pech int verkeer
en als ik da eerder had geweten dan ging het mss ook vroeger, was behoorlijk pissed toen :p
ma welke uren hadde genomen? ik heb 10uur genomen de eerste keer (gebuisd) en 9 uur in januari.. of had ik beter wa later genomen alst druk is op baan? :p

2de keren telkens op ne woensdagmiddag om 14u.

Tis daar dan behoorlijk druk (keb zelf wa tijd in de file verspild tijdens examen :p)
Maar al bij al valt da nog mee. Liever da dan savonds :p.

Als het druk is rijdt iedereen trager, en ebde meer tijd om op alle zaken te letten.

1tip: kijk goe in uw spiegels!

daar hechten ze blijkbaar enorm veel belang aan. Tgaat er ni om of ge alles ziet of ni, tgaat erom da ze uw hoofd naar die spiegel zien bewegen.. (is belachelijk i know)

[EZ]

Legacy Member
Dillyracer zei:
Golfkes zijn cool, voor de I. Die zijn nog te vinden in goeie staat hoor, en daar kan je mee doen qua tuning wat je wil :evil:
Ja ge kunt daar wel iets deftig van make, ma der zijn zo veel gastjes (n/o, maar 't zijn vaak allochtonen) en die rijde dan me zo'n verlaagd Golfken me plastieke velge en veel te luide panjabi-MC muziek ier in't stad.
'k Bedoel: als ge uwen auto tuned (in de context van naar u smaak aanpassen), moete hem ook wel proper houde imo, dan bedoel'k nie da ge hem elken dag moe wasse, ma als ge in't stof kunt schrijve, dan moogde hem toch ne keer een beurt geven ze :p (een wasbeurt he :sop: )

scipicore

Legacy Member
ja ma das gewoon een netwerk dat die hebbe ze, da zijn marrokanen en turken enz die da opkopen (2e hands dus) en late versturen me den boot (vandaar al die buchtkarrekes die ge in de haven ziet staan) en dan verkope ze die voor een prikje aan de familie in belgie enz eh :p dermee da die zo'n 'luxe-bakken' kunne kopen

[EZ]

Legacy Member
'k Heb ook al zo ne kleinen Indiër (hij had toch zo'n gezicht en huidskleur) zien rijde me nen Chrysler 300C, diene kwam zo just bove da stuur :p


EDIT:
Mijn nonkel ga ne nieuwe auto kope, zijnen Audi A4 gaat hij verkope, en hij ga wrs de nieuwe VW Touareg kope, full option (chrome afwerking, DVD-schermkes in hoofdsteunen, ingebouwde GPS) :D
Hij was ook al me nen Audi Q7 gaan rijde ma da stond hem nie echt aan, en ne Nissan Navara zag hij ook wel zitte, ma zijn vrouw nie :p

DaCrashOveride

Legacy Member
[EZ];7965311 zei:
'k Heb ook al zo ne kleinen Indiër (hij had toch zo'n gezicht en huidskleur) zien rijde me nen Chrysler 300C, diene kwam zo just bove da stuur :p


EDIT:
Mijn nonkel ga ne nieuwe auto kope, zijnen Audi A4 gaat hij verkope, en hij ga wrs de nieuwe VW Touareg kope, full option (chrome afwerking, DVD-schermkes in hoofdsteunen, ingebouwde GPS) :D
Hij was ook al me nen Audi Q7 gaan rijde ma da stond hem nie echt aan, en ne Nissan Navara zag hij ook wel zitte, ma zijn vrouw nie :p

men nonkel rijd me Navara, das nog nen echte 4x4 he, die andere 2 zijn eigelijk luxe bakke... ;) Gaat er nog dikwijls offroad me rijde...




@golfkes: kvind die golfkes redelijk afgezaagd... men bomma heeft ne golf gehad he (golf 3) en vanaf als die over een bepaalde leeftijd gaan (ik praaat over den 3 he) hedde der nix als last me... ok zijn die eig nog duur tov wa ge krijgt he... En op tuning meetings zijn er ook altij veel te veel golfkes naar men goesting... (ik zeg niet dat ze lelijk zijn he!).

Anoniem04

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
men nonkel rijd me Navara, das nog nen echte 4x4 he, die andere 2 zijn eigelijk luxe bakke... ;) Gaat er nog dikwijls offroad me rijde...




@golfkes: kvind die golfkes redelijk afgezaagd... men bomma heeft ne golf gehad he (golf 3) en vanaf als die over een bepaalde leeftijd gaan (ik praaat over den 3 he) hedde der nix als last me... ok zijn die eig nog duur tov wa ge krijgt he... En op tuning meetings zijn er ook altij veel te veel golfkes naar men goesting... (ik zeg niet dat ze lelijk zijn he!).

Juist zoals er een overschot aan Peugeotkes zijn, hoewel ik ze ook niet lelijk vind. Wij hebben hier even een golf 3 diesel gehad met een dikke 250.000 km, ter afwachting van onze nieuwe Jetta, en die bolde ook nog gelijk niets. En ik ga mij verder niet uitspreken :x

Anoniem04

Legacy Member
De rechtse is een dikke faker !
It's my goddamn wetdream ! S14, S15, R34. zomg I want sum money !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan