Ironpole
Legacy Member
Dillyracer zei:T'is precies of ge bij mij in de klas zit :')
Ik haalde verleden jaar meestal 59/60 en meer bij tussentijdse, ik had 85 op mijn rapport voor DW en examen, nu een luttele 50.
's van al da gamen hé

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:T'is precies of ge bij mij in de klas zit :')
Ik haalde verleden jaar meestal 59/60 en meer bij tussentijdse, ik had 85 op mijn rapport voor DW en examen, nu een luttele 50.

Nighth4wkske zei:echt eh!! geef u 100% gelijk, ge moe gewoon idd geluk hebben.. had ook pech int verkeer
en als ik da eerder had geweten dan ging het mss ook vroeger, was behoorlijk pissed toen
ma welke uren hadde genomen? ik heb 10uur genomen de eerste keer (gebuisd) en 9 uur in januari.. of had ik beter wa later genomen alst druk is op baan?![]()
)
.Ja ge kunt daar wel iets deftig van make, ma der zijn zo veel gastjes (n/o, maar 't zijn vaak allochtonen) en die rijde dan me zo'n verlaagd Golfken me plastieke velge en veel te luide panjabi-MC muziek ier in't stad.Dillyracer zei:Golfkes zijn cool, voor de I. Die zijn nog te vinden in goeie staat hoor, en daar kan je mee doen qua tuning wat je wil![]()
(een wasbeurt he
)
dermee da die zo'n 'luxe-bakken' kunne kopen


[EZ];7965311 zei:'k Heb ook al zo ne kleinen Indiër (hij had toch zo'n gezicht en huidskleur) zien rijde me nen Chrysler 300C, diene kwam zo just bove da stuur
EDIT:
Mijn nonkel ga ne nieuwe auto kope, zijnen Audi A4 gaat hij verkope, en hij ga wrs de nieuwe VW Touareg kope, full option (chrome afwerking, DVD-schermkes in hoofdsteunen, ingebouwde GPS)
Hij was ook al me nen Audi Q7 gaan rijde ma da stond hem nie echt aan, en ne Nissan Navara zag hij ook wel zitte, ma zijn vrouw nie![]()
Gaat er nog dikwijls offroad me rijde...DaCrashOveride zei:men nonkel rijd me Navara, das nog nen echte 4x4 he, die andere 2 zijn eigelijk luxe bakke...Gaat er nog dikwijls offroad me rijde...
@golfkes: kvind die golfkes redelijk afgezaagd... men bomma heeft ne golf gehad he (golf 3) en vanaf als die over een bepaalde leeftijd gaan (ik praaat over den 3 he) hedde der nix als last me... ok zijn die eig nog duur tov wa ge krijgt he... En op tuning meetings zijn er ook altij veel te veel golfkes naar men goesting... (ik zeg niet dat ze lelijk zijn he!).

Scip zei:wat klopt er niet aan deze foto? buiten het feit dant alle 4 VETGEILE BAKKEN zijn!
