Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scipicore

Legacy Member
BrAiNpAiN zei:
MCT is in Kortrijk, maar ook in Antwerpen. Beide richtingen zijn echter totaal verschillend. Tis trouwens ook nog maar et eerste jaar da da in de KDG ingericht wordt.

Als ik MCT zou willen gaan doen, ik zou resoluut Kortrijk kiezen. Het lessenpakket op de KDG is naar mijn zin te hard gefocust op televisie (info-dag zoog negertieten btw, ze hadden er een promobus staan van een televisie-uitzendings-bedrijf die de richting sponsort, maar voor de rest hadden ze eigenlijk niets te zeggen en geen info over de richting...)

spijtig da de KDG een half uurke rijden is en dien in kortrijk anderhalf uur ofzo :p

BrAiNpAiN

Legacy Member
Schummi88 zei:
allow jom, gij leeft ook nog. Wtf, doede gij met negertieten :p?

btw, maakte gij dessert voor oudjaar? Wa denkte van ne laxeercake? :D

Ik zuig eraan :love:

Yep ik leef nog steeds, heb et muug druk de laatsten tijd...

En voor oudjaar, I ain't touchin' anything what's made by you :D
Nee, pakt da der nen dikke kerststronk gekocht wordt ofzow...

[EZ]

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Mag ik jullie met veel plezier aankondigen dat, de al dan niet lang verwachte XRD site online staat :applause: :applause: :applause:
Veel lees en kijk plezier
~+~+XRD~+~+
Mooie site ;)
En EP-wagens :love: (hoewel die eiglijk nie bij de inhoud passen :x)

Schummi88

Legacy Member
BrAiNpAiN zei:
Ik zuig eraan :love:

Yep ik leef nog steeds, heb et muug druk de laatsten tijd...

En voor oudjaar, I ain't touchin' anything what's made by you :D
Nee, pakt da der nen dikke kerststronk gekocht wordt ofzow...

moeder van Tim: Tiramisu
moeder van Ellen: chocomousse

voor dieje stonegrill wordt er vlees gekocht, zie da ge nu die 20 EUR ni vergeet of tis geen eten eh op oudjaar :p. btw, moetek een kaart proberen te fixen voor u voor oudejaarsfuif?

[EZ]

Legacy Member
Ah, exames gedaan, 2 dage verlof, opstaan wanneer mijn broer 's middags thuis komt eten, arg, I love it :D

Anoniem04

Legacy Member
T'is mij juist opgevallen, ik kan mijn computer all your base ar ebelong to us laten zingen :applause:

sluysen

Legacy Member
gvd biatches
ik heb morgen nog economie (tamelijk moeilijk) en engels (easy as creampie :))

Anoniem04

Legacy Member
Bij spraak, kunt ge zelf iets intypen en dan zegt uw computer datte, en dat lijkt gemaan hard op dat liedje :D

[EZ]

Legacy Member
Idd, bij configscherm => spraak, 't typ daar altijd "miguel sucks", en dan op luidste late afspele :D (mijn broer noemt Miguel e ;))

DaCrashOveride

Legacy Member
Dillyracer zei:
T'is mij juist opgevallen, ik kan mijn computer all your base ar ebelong to us laten zingen :applause:

allyourbasearebelongtous is bangelijk ^^ :p:
http://www.allyourbasearebelongtous.com/flash/ zwaar lieke :p :p volledig luistere ^^
ZeroWing :p




@Exame: ik had vandaag ook gedaan, ben maar inees kerstcadeaukes gaan kope... CD van regi (in the mix 3) voor men pa (midlifecrisis^^:p) en een bediening voor znne radio aant stuur... Men moeder enkel nog maar ne CD: hit box best of 2006 en mn zus oortjes voor aren MP3 en geluidskaartje (ze had het nog nie :/)

Frey

Legacy Member
Scip zei:
spijtig da de KDG een half uurke rijden is en dien in kortrijk anderhalf uur ofzo :p


is dan ook de reden dat ik op KDG zit en ni in kortrijk :)
was eerst van zin pakket multimedia & programmeren te volgen, maar omda het zo ver was beslist om 2 jaar TI te volgen (keuze tussen kdg en khk geel was snel gemaakt) en dan het 3e jaar naar die multimediagerichte richting te gaan..
Al bij al is TI vrij gemakkelijk, kan wel liggen aan het feit dak informaticabeheer in middelbaar heb gedaan :)

anyway, as er nen trc'er op kot zit in Antwerpen, late we dan is ni een kotfeestje houde? ( donderdag hebk er weer een te doen in de nationalestraat en daarna verder nr café d'anvers ^^)

scipicore

Legacy Member
ik zit ook te twijfelen tussen TI (en dan multimedia) of MCT, maar mct richt zich meer opt grafische dus kzou liever da gaan doen, kdenk da al da programmeren en van die shizzle snel gaat vervelen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan