Gizmo_1987
Legacy Member
wa volgt ge? en welk jaar? en waar? ik ken nog iemand die vandaag ook examen economie heeft: psluysen zei:gvd biatches
ik heb morgen nog economie (tamelijk moeilijk) en engels (easy as creampie)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wa volgt ge? en welk jaar? en waar? ik ken nog iemand die vandaag ook examen economie heeft: psluysen zei:gvd biatches
ik heb morgen nog economie (tamelijk moeilijk) en engels (easy as creampie)
ik zit ook te twijfelen tussen TI (en dan multimedia) of MCT, maar mct richt zich meer opt grafische dus kzou liever da gaan doen, kdenk da al da programmeren en van die shizzle snel gaat vervelen
'k Heb zo nog iets beter: een ruit, ik kan daar door zien en dan weet'k welk weer da het isDillyracer zei:Kben vandaag dat weerstation in den Aldi gaan halen![]()

)Fr3nzY zei:hier wordt TI gewoon in het 3e opgesplitst in netwerken, mct, programmeren en nog iets alsk het goed heb, tis dus geen aparte richting..
)Dillyracer zei:Wat heb je nu gedaan om hem terug laten op te starten ?
p) en wil de PC opstarten. Toen de laadbalk van WinXP laade zat hij opeens vast,dus die balk lade niet meer....ik dus terug opstarten en steeds hetzelfde probleem....
Scip zei:TI is Software management, applicatieontwikkeling of systeem- en netwerkbeheer
MCT is gewoon een andere richting (die wel veel samenwerkt me TI)
Ge moet maar niet met uw zatte botten achter uw pc kruipenStancke zei:Weleuh,........at er ook een beetje frustratie in m'n typos zit?![]()

jij beest !
:ironic:
gizmo_1987 zei:Ge moet maar niet met uw zatte botten achter uw pc kruipen
ge had beter op iets anders gekropenjij beest !
anyway, ook net trg thuis van't zand
Brugge heeft precies een klakkemaninvasie doorgaan:ironic:
nuja, ik was er enkel voor de vrouwtjeuhs![]()
grtzz



Omdat het tegenstak van al die achterlijke mannekes,heb ik dan gebeld naar Solange en dan gelopen als een paard naar de Markt en daar beetje met haar gestaat
unsure
dan teruggelopen naar de Ma Rikka Rock,daar men slette-ex-ex gezien
toen waren we nog met 3,daar paar pintjes gedronken (ik niet dus!) toen kreeg ik SMS van Solange dat ze me miste en ben daarna terug naar de Markt gelopen en daar terug gestaan met haar
en als allerlaatste terug naar de Ma Rikka Rock gelopen en daar voor de rest van de avond lekker chill gezeten met 3 en toen waren alle klakskes/Nike Air sloefkes al naar huis,eindelijk!
gizmo_1987 zei:veel gelopen dus
ivm met topless, vorig jaar wast ook zo
toen waren het 3 meisje
this van horen zeggen eh![]()


gizmo_1987 zei:kheb een meisje gezien met een string en die liep ook in haar gat![]()
![]()
![]()
![]()
ad:Stancke zei:Gisteren heeft er ene topless gedanst op de toog in de Break
Hermien noemt ze en ze zit in men school
hopelijk geraak ik ng aan filmpje
Anyway,2x met Solange gevrijd die avond en 3 pintjes gedronken van die hele avond!:applause: Eerst naar de Irish Pub geweest maar daar buitengesmeten omdat er 1 van onze bende strontzat was en geen pinten meer kreeg. Daarna naar 't Zand geweest naar de Bras maar OMFG,allemaal van die gastjes van 14/15 die denken dat ze het al zijn omdat ze daar een beetje 'De Puta Madre' staan te roepenOmdat het tegenstak van al die achterlijke mannekes,heb ik dan gebeld naar Solange en dan gelopen als een paard naar de Markt en daar beetje met haar gestaat
unsure
dan teruggelopen naar de Ma Rikka Rock,daar men slette-ex-ex gezien
toen waren we nog met 3,daar paar pintjes gedronken (ik niet dus!) toen kreeg ik SMS van Solange dat ze me miste en ben daarna terug naar de Markt gelopen en daar terug gestaan met haar
en als allerlaatste terug naar de Ma Rikka Rock gelopen en daar voor de rest van de avond lekker chill gezeten met 3 en toen waren alle klakskes/Nike Air sloefkes al naar huis,eindelijk!
Zo mijn avond![]()