Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gizmo_1987

Legacy Member
sluysen zei:
gvd biatches
ik heb morgen nog economie (tamelijk moeilijk) en engels (easy as creampie :))
wa volgt ge? en welk jaar? en waar? ik ken nog iemand die vandaag ook examen economie heeft: p

Frey

Legacy Member
ik zit ook te twijfelen tussen TI (en dan multimedia) of MCT, maar mct richt zich meer opt grafische dus kzou liever da gaan doen, kdenk da al da programmeren en van die shizzle snel gaat vervelen

hier wordt TI gewoon in het 3e opgesplitst in netwerken, mct, programmeren en nog iets alsk het goed heb, tis dus geen aparte richting..

[EZ]

Legacy Member
Dillyracer zei:
Kben vandaag dat weerstation in den Aldi gaan halen :D
'k Heb zo nog iets beter: een ruit, ik kan daar door zien en dan weet'k welk weer da het is :D





(j/k :p)

scipicore

Legacy Member
Fr3nzY zei:
hier wordt TI gewoon in het 3e opgesplitst in netwerken, mct, programmeren en nog iets alsk het goed heb, tis dus geen aparte richting..

TI is Software management, applicatieontwikkeling of systeem- en netwerkbeheer
MCT is gewoon een andere richting (die wel veel samenwerkt me TI :))

amdr

Legacy Member
Exames gedan,vandaag mondeling mechanica nog gedaan en was wel chillyy
Tis verlof!! :D

Stancke

Legacy Member
Dillyracer zei:
Wat heb je nu gedaan om hem terug laten op te starten ?

Weleuh,

Ik kom dus gisterenavond thuis van een feestje op 't Zand (:p) en wil de PC opstarten. Toen de laadbalk van WinXP laade zat hij opeens vast,dus die balk lade niet meer....ik dus terug opstarten en steeds hetzelfde probleem....

Dan schijven eens verandert,dan starte hij allegands niet meer op (kreeg steeds in de linkerbovenhoek een flikkerende underscore en verder gebeurde er niets. Opstarten via WinXP CD lukte ook niet want opnieuw kreeg ik die flikkerende underscore. Opstarten via diskette lukte ook niet want er was geen 'C:\' schijf aanwezig.....

Bootschijf dan verwijdert en dan geprobeerd XP te installeren op m'n BackUp schijf,lukte ook niet.

DAN alle kabels etc gecontroleerd en niets opgemerkt...

Dan in men bed gekropen.....

Dan opgestaan en via SMS van Dylan eens CCMOS gedaan,hielp ook niet,wil opstarten en dan kreeg ik geen beeld meer.....

Later dan terug beeld gekregen en opeens herkende hij m'n bootschijf én BackUp schijf,kreeg dan een scherm voor Windows normaal op te starten of via veilige modus,niets werkte.....

Dan maar een andere schijf ingestoken en opeens lukte het om XP op te starten via CD en dan maar direct XP geinstalleerd op die schijf en hier werk ik dus weer op.....


Valt het op dat er ook een beetje frustratie in m'n typos zit? :unsure:

Frey

Legacy Member
Scip zei:
TI is Software management, applicatieontwikkeling of systeem- en netwerkbeheer
MCT is gewoon een andere richting (die wel veel samenwerkt me TI :))

anyway, ik ben er zeker van da er een 4e richting is in TI bij ons op school die méér multimediagericht is en nieuw sinds dit jaar
kan zijn dat dit een andere richting is dan uw mct maar ik twijfel er hard aan..

Gizmo_1987

Legacy Member
Stancke zei:
Weleuh,........at er ook een beetje frustratie in m'n typos zit? :unsure:
Ge moet maar niet met uw zatte botten achter uw pc kruipen :p
ge had beter op iets anders gekropen :D jij beest !
anyway, ook net trg thuis van't zand
Brugge heeft precies een klakkemaninvasie doorgaan :sop: :ironic:
nuja, ik was er enkel voor de vrouwtjeuhs :evil:
grtzz

Stancke

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Ge moet maar niet met uw zatte botten achter uw pc kruipen :p
ge had beter op iets anders gekropen :D jij beest !
anyway, ook net trg thuis van't zand
Brugge heeft precies een klakkemaninvasie doorgaan :sop: :ironic:
nuja, ik was er enkel voor de vrouwtjeuhs :evil:
grtzz

Gisteren heeft er ene topless gedanst op de toog in de Break :D
Hermien noemt ze en ze zit in men school:D

hopelijk geraak ik ng aan filmpje:unsure:

Anyway,2x met Solange gevrijd die avond en 3 pintjes gedronken van die hele avond!:applause: Eerst naar de Irish Pub geweest maar daar buitengesmeten omdat er 1 van onze bende strontzat was en geen pinten meer kreeg. Daarna naar 't Zand geweest naar de Bras maar OMFG,allemaal van die gastjes van 14/15 die denken dat ze het al zijn omdat ze daar een beetje 'De Puta Madre' staan te roepen:oink: Omdat het tegenstak van al die achterlijke mannekes,heb ik dan gebeld naar Solange en dan gelopen als een paard naar de Markt en daar beetje met haar gestaat(:unsure:) dan teruggelopen naar de Ma Rikka Rock,daar men slette-ex-ex gezien:lol:toen waren we nog met 3,daar paar pintjes gedronken (ik niet dus!) toen kreeg ik SMS van Solange dat ze me miste en ben daarna terug naar de Markt gelopen en daar terug gestaan met haar :unsure: en als allerlaatste terug naar de Ma Rikka Rock gelopen en daar voor de rest van de avond lekker chill gezeten met 3 en toen waren alle klakskes/Nike Air sloefkes al naar huis,eindelijk!

Zo mijn avond :)

Gizmo_1987

Legacy Member
veel gelopen dus :D
ivm met topless, vorig jaar wast ook zo
toen waren het 3 meisje
this van horen zeggen eh :unsure:

Stancke

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
veel gelopen dus :D
ivm met topless, vorig jaar wast ook zo
toen waren het 3 meisje
this van horen zeggen eh :unsure:

We zouden eens onze eigen blog moeten maken :D

Ma soit,in de rikka stonden er dan nog voor de rest van de avond 2 te dansen op de toog en die ene had een tattoo en die liep in haar gat :s

Stancke

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
kheb een meisje gezien met een string en die liep ook in haar gat :help: :$ :oink: :lol:

wat moet ik daar nu van denken? :sad:

Btw,toen ik op de Markt stond is er gastje van 13/14j ofzo op de grond gestuikt van de drank en hebben ze de ambulance gebeld,zielig....

Anoniem04

Legacy Member
Stancke zei:
Gisteren heeft er ene topless gedanst op de toog in de Break :D
Hermien noemt ze en ze zit in men school:D

hopelijk geraak ik ng aan filmpje:unsure:

Anyway,2x met Solange gevrijd die avond en 3 pintjes gedronken van die hele avond!:applause: Eerst naar de Irish Pub geweest maar daar buitengesmeten omdat er 1 van onze bende strontzat was en geen pinten meer kreeg. Daarna naar 't Zand geweest naar de Bras maar OMFG,allemaal van die gastjes van 14/15 die denken dat ze het al zijn omdat ze daar een beetje 'De Puta Madre' staan te roepen:oink: Omdat het tegenstak van al die achterlijke mannekes,heb ik dan gebeld naar Solange en dan gelopen als een paard naar de Markt en daar beetje met haar gestaat(:unsure:) dan teruggelopen naar de Ma Rikka Rock,daar men slette-ex-ex gezien:lol:toen waren we nog met 3,daar paar pintjes gedronken (ik niet dus!) toen kreeg ik SMS van Solange dat ze me miste en ben daarna terug naar de Markt gelopen en daar terug gestaan met haar :unsure: en als allerlaatste terug naar de Ma Rikka Rock gelopen en daar voor de rest van de avond lekker chill gezeten met 3 en toen waren alle klakskes/Nike Air sloefkes al naar huis,eindelijk!

Zo mijn avond :)

Wowow, don't give me your biography -_-

Gizmo_1987

Legacy Member
dan moeten de meeste TRC'ers der al heeel vroeg derbij geweest zijn :d
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan