Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

amdr

Legacy Member
tss gistere me men zatte klote weeral me men ex in bed beland :sad:

I don't blame her :unsure:

BrAiNpAiN

Legacy Member
Fr3nzY zei:
anyway, ik ben er zeker van da er een 4e richting is in TI bij ons op school die méér multimediagericht is en nieuw sinds dit jaar
kan zijn dat dit een andere richting is dan uw mct maar ik twijfel er hard aan..

Denk da ge toch fout zit hoor... Toegepaste Informatica blijft 3 richtingen hebben, en der is ne MultiMedia bijgekome (los van toegepaste informatica dan)

[EZ]

Legacy Member
Vandaag nen Mercedes CLS 500 AMG gezien :love:
Toch wel efkes gestopt om op de ruiten te kwijle ze :p

Silent Thunder

Legacy Member
In Brussel, in de (enige) Mercedes-Maybach garage, staat momenteel nen McLaren SLR uitgestald. Ik heb aan lange-afstandskwijlen gedaan vanop de bus :p

En een tijdje geleden stond er zo ne gigantische Maybach :cool:

Stancke

Legacy Member
Man man man

net terug thuis. Vanmiddag om 12u40 vertrokken met een maat naar Brugge

Eerst gaan poolen dan door Brugge getsjoold en men ex-liefj Solange gezien (:love: ) dan aan de pinten gezeten op 't Zand en dan naar het Immacaluta school geweest in Sint-Michiels. Er was oudercontact MAAR mét pintjes,daar een paar gratis pinten verkregen omdat we steeds een briefje van 50€ uithaalden en zieden dat we niets kleiner hadden bij ons :D

Dan heb ik een kerstboom meegesleept van die school naar die maat zijn huis en nu staat er daar een kerstboom op de oprit:rofl:

Nighth4wkske

Legacy Member
Stancke zei:
Man man man

net terug thuis. Vanmiddag om 12u40 vertrokken met een maat naar Brugge

Eerst gaan poolen dan door Brugge getsjoold en men ex-liefj Solange gezien (:love: ) dan aan de pinten gezeten op 't Zand en dan naar het Immacaluta school geweest in Sint-Michiels. Er was oudercontact MAAR mét pintjes,daar een paar gratis pinten verkregen omdat we steeds een briefje van 50€ uithaalden en zieden dat we niets kleiner hadden bij ons :D

Dan heb ik een kerstboom meegesleept van die school naar die maat zijn huis en nu staat er daar een kerstboom op de oprit:rofl:


lol man wat een dag :D
oudercontact met pintjes.. dan wil ik ook wel altijd gaan ze :D
da die knuppels geen briefkes aannemen van 50€ :p (goe gevonden :D)
en ik spreek namens een deel van TNG: foto van je ex?? :cool: :D

Gizmo_1987

Legacy Member
Nighth4wkske zei:
lol man wat een dag :D
oudercontact met pintjes.. dan wil ik ook wel altijd gaan ze :D
da die knuppels geen briefkes aannemen van 50€ :p (goe gevonden :D)
en ik spreek namens een deel van TNG: foto van je ex?? :cool: :D

Vorig jaar was er bij ons straffe hendrik bij de diploma uitreiking :D Free beer ::p

Ironpole

Legacy Member
Deze morgent rapportje gaan halen, alles dik in orde. Buiten m'n talen, zoals gewoonlijk... Frans 55 en Duits 57, maar ja, ik doe 't meer voor de wetenschapsvakken enzo.
(Pwnd Informatica me 96 :p)


En euh, zoals ge misschien weet, speel ik het MMORPG Shadowbane. Dit spel is erg oud en is nu gratis. En den 20ste December hebben ze nog een patch gedaan. Nu blijkt dat die nog vol bugs zit, ze gaan dus de patch af de servers halen, en nen backup nemen van 3 dagen geleden. Wil dus zeggen dat alles wa ik de voorbije 3 dagen heb gedaan niks uitmaakte omdat alles gereset wordt. :D
Tijdje nie Shadowbanen dan zeker, 't wordt toch gereset...
Dan maar Gothic 2 spelen, RPG die vóór Gothic 3 uitkwam ook al paar jaar geleden.

DaCrashOveride

Legacy Member
jaja gesjosd me de rapporte^^ zo men best gedaan en dan nog 5 Buize... :/ En het klote daaraan is dat het buizen waren van allemaal rond de 45...
Programmere, Analoge Elentriek, Digitale Elentriek, Aardrijkskunde en wikskunde...

Stancke

Legacy Member
ma n main niem

hpe maat is ejet eignelijk,


Kwil eet juee t,ioeeçt

AXier
aaziden maoi!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan