Stancke
Legacy Member
Dillyracer zei:Printer geeft machinefout 41. Even opgezocht, kan aan de voeding of moederbord liegen.
Moederborden vinden Dilly niet leukad:
( niet alleen moederborden -_- )
Meisjes?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Printer geeft machinefout 41. Even opgezocht, kan aan de voeding of moederbord liegen.
Moederborden vinden Dilly niet leukad:
( niet alleen moederborden -_- )
Dillyracer zei:Splinter Cell 1 was easy, Ik heb GTA : Vice city 100% finished, Scarface uitgespeeld, The godfather 100% finished + film gezien, daarbij heb ik ook nog eens Mafia +-15 keer uitgespeeld.
Ik ken Miami op mijn duim juist zoals heel NY., hoog in toeren gaan resulteerd niet altijd in maximum PK, dus ik kan vlotter racen en mijn Skyline is sneller dan uw Astra.
So stay away pedo !

nee,Stancke zei:Meisjes?

Touché!!Mr Syphon zei:ge bedoelt uw fiets ?![]()
ad:Dillyracer zei:Splinter Cell 1 was easy, Ik heb GTA : Vice city 100% finished, Scarface uitgespeeld, The godfather 100% finished + film gezien, daarbij heb ik ook nog eens Mafia +-15 keer uitgespeeld.
Ik ken Miami op mijn duim juist zoals heel NY., hoog in toeren gaan resulteerd niet altijd in maximum PK, dus ik kan vlotter racen en mijn Skyline is sneller dan uw Astra.
So stay away pedo !

whoopie zei:de grap is nu
dat als we een canyon challenge zouden doen.
Ik daar dus echt me nen astra kan staan.
Maar waar zit de skyline?![]()

Mr Syphon zei:ge bedoelt uw fiets ?![]()

DaCrashOveride zei:ik rij olle voorbij tegen 65 me mijn scooter ^^zzzzzoooooooooemmmmmmmmmm door die canyon
![]()

DaCrashOveride zei:ik rij olle voorbij tegen 65 me mijn scooter ^^zzzzzoooooooooemmmmmmmmmm door die canyon
![]()

Dillyracer zei:Dan kan ik toch door weggetjes waar zijn auto te breed voor is![]()

whoopie zei:tis goed
dan beginne we van benede.
halfweg naar bove zijde dan toch uitgeput![]()
(ALS ik een fiets had) maar omdat ik zon goed hart hebt mag dilly van mij mn pocketbike lenen ^^ zeer amusant in de haarspeldbochten
da draait gene zak als ge niet ga hange
maar tga wel vooruitDaCrashOveride zei:halverwege? ik zen al muug na de 1ste helling denkek ^^(ALS ik een fiets had) maar omdat ik zon goed hart hebt mag dilly van mij mn pocketbike lenen ^^ zeer amusant in de haarspeldbochten
da draait gene zak als ge niet ga hange
maar tga wel vooruit


Dillyracer zei:Jij bent mijn vriend
Maar kheb ook een mountainbike met 27 versnellingen![]()
lol
goe genoegMr Syphon zei:ma ge moet in de laagste versnelling vertrekke eh dilly
eer dat gij tegoei zit, is whoopie al boven![]()

Fr3nzY zei:wow wie heeft er nog een astra?..
Whoopie, Gizmo, ik, ...