Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Dillyracer zei:
Printer geeft machinefout 41. Even opgezocht, kan aan de voeding of moederbord liegen.

Moederborden vinden Dilly niet leuk :sad:

( niet alleen moederborden -_- )

Meisjes?

Mr Syphon

Legacy Member
Dillyracer zei:
Splinter Cell 1 was easy, Ik heb GTA : Vice city 100% finished, Scarface uitgespeeld, The godfather 100% finished + film gezien, daarbij heb ik ook nog eens Mafia +-15 keer uitgespeeld.

Ik ken Miami op mijn duim juist zoals heel NY., hoog in toeren gaan resulteerd niet altijd in maximum PK, dus ik kan vlotter racen en mijn Skyline is sneller dan uw Astra :cool:.

So stay away pedo !

ge bedoelt uw fiets ? :p

whoopie

Legacy Member
Dillyracer zei:
Splinter Cell 1 was easy, Ik heb GTA : Vice city 100% finished, Scarface uitgespeeld, The godfather 100% finished + film gezien, daarbij heb ik ook nog eens Mafia +-15 keer uitgespeeld.

Ik ken Miami op mijn duim juist zoals heel NY., hoog in toeren gaan resulteerd niet altijd in maximum PK, dus ik kan vlotter racen en mijn Skyline is sneller dan uw Astra :cool:.

So stay away pedo !

de grap is nu

dat als we een canyon challenge zouden doen.

Ik daar dus echt me nen astra kan staan.

Maar waar zit de skyline? :tongue:

DaCrashOveride

Legacy Member
ik rij olle voorbij tegen 65 me mijn scooter ^^ :p zzzzzoooooooooemmmmmmmmmm door die canyon
:p

sluysen

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
ik rij olle voorbij tegen 65 me mijn scooter ^^ :p zzzzzoooooooooemmmmmmmmmm door die canyon
:p

en dan geramt worden en gaan klagen bij de flikken en misschien nog een schadevergoeding ook vragen :evil:

DaCrashOveride

Legacy Member
whoopie zei:
tis goed

dan beginne we van benede.

halfweg naar bove zijde dan toch uitgeput :p

halverwege? ik zen al muug na de 1ste helling denkek ^^ :p (ALS ik een fiets had) maar omdat ik zon goed hart hebt mag dilly van mij mn pocketbike lenen ^^ zeer amusant in de haarspeldbochten :p da draait gene zak als ge niet ga hange:p maar tga wel vooruit

Anoniem04

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
halverwege? ik zen al muug na de 1ste helling denkek ^^ :p (ALS ik een fiets had) maar omdat ik zon goed hart hebt mag dilly van mij mn pocketbike lenen ^^ zeer amusant in de haarspeldbochten :p da draait gene zak als ge niet ga hange:p maar tga wel vooruit

Jij bent mijn vriend :love:

Maar kheb ook een mountainbike met 27 versnellingen :cool:

Mr Syphon

Legacy Member
ma ge moet in de laagste versnelling vertrekke eh dilly :p

eer dat gij tegoei zit, is whoopie al boven :p

DaCrashOveride

Legacy Member
Dillyracer zei:
Jij bent mijn vriend :love:

Maar kheb ook een mountainbike met 27 versnellingen :cool:

ik had er ene me 69 :p lol

nene ik had zon standaardveloke van den decathlon ^^ :p goe genoeg

[EZ]

Legacy Member
'k Heb nen aarslelijken bitch/cheap-ass mountenbikelookalike :p
Niemand durft die gwn te pieken :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan