Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
callofduty65 zei:ik speel graag shooters
als da ni offtopic is wetek het ok ni meer![]()
![]()
callofduty65 zei:ik speel graag shooters
als da ni offtopic is wetek het ok ni meer![]()
![]()
gizmo_1987 zei:k'kan al raden van wie
deze middag was ook amusant met ... ^^
grtzz
Stancke zei:Man ik heb goed geslapen vannacht,veel slapen is er niet bij gekomen^^

Mr Syphon zei:ik krijg die stomme splinter cell ni eens aant werken, alle kan wel int menu, maar de game zelf kan ik ni spelen omdat men 3d-kaart iet ni aankan
laptop is ma een jaar oud![]()
sluysen zei:jamoja, nu moei wel de rest van het verhaal ook vertellen é![]()
love
,heb me zalig geamuseerd
. Wij zo van 'WTF,wat doet jij hier?' 
Wij alletwee massas blij van elkaar te zien:applause: Dan de hele tijd geknuffeld enzo en dan zijn we alletwee samen naar m'n huis geweest en is ze blijven slapen.twas een tettig weekendStancke zei:Gisterenmiddag met Gizmo weggeweestlove
,heb me zalig geamuseerd
![]()

gizmo_1987 zei:twas een tettig weekend![]()