whoopie
Legacy Member
Silent Thunder zei:Jep, hier ook :/
kzou zeggen, ge moogt de mijne gebruiken
ma das natuurlijk geen oplossing voor ule eh

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Silent Thunder zei:Jep, hier ook :/

Dillyracer zei:Juist SplinterCell demo ge installed op nieuwe PC
OMFG Dat ziet er gewoon te goed uit.

'k Speel hier af en toe nog den 2de SC (Pandora Tomorrow) op mijne FX 5200Dillyracer zei:Ni lachen sletAls ge van een FX5700 tje komt ziet ge het wel zenne
![]()


Silent Thunder zei:Intelligente lyrics. Zowaar 2 verschillende woorden die op elkaar rijmen!![]()
ach ja, ik vind dat goed
. Het is niet bij alle Hardstyle nummers zo 