Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
Scip zei:
telenet is even duur en heeft 2.50 keer zo'n snelle downloadsnelheid, maar ge zit dan wel met die 10gb downloadlimiet, aan u om te kiezen wa ge liever hebt. ik prefereer het sneller internet ze :)
Die hogere snelheid wordt toch amper benut...

Anoniem04

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
:wtf:

Begrijp ik u nu verkeerd of is daar iets helemaal niet pluis? :D

Ge Begrijpt me juist, ik zou eens moeten kijken of er geen kabel tegen mijn kast hangt.

whoopie

Legacy Member
Scip zei:
telenet is even duur en heeft 2.50 keer zo'n snelle downloadsnelheid, maar ge zit dan wel met die 10gb downloadlimiet, aan u om te kiezen wa ge liever hebt. ik prefereer het sneller internet ze :)

telenet is 10euro duurder (telenet is ongeveer 42euro, terwijl dees op 32euro komt)
snelheid, 4mbps is aangename snelheid, das downloaden aan ongeveer 400kbps, das nog goe te doen vind ik.

Bovendien moogt ge 5x zoveel downloaden als bij telenet.
En als ge daarboven zit, vliegde ni op smallband, ma vliegde op 1mbps zonder limiet


tklinkt toch interessant :p

BrAiNpAiN

Legacy Member
whoopie zei:
telenet is 10euro duurder (telenet is ongeveer 42euro, terwijl dees op 32euro komt)
snelheid, 4mbps is aangename snelheid, das downloaden aan ongeveer 400kbps, das nog goe te doen vind ik.
Vergeet het eventuele telefoonlijn-abonnement niet bij te tellen...

4mbps of 10mbps is heel goed voelbaar, zeker wanneer je met meerdere huisgenoten het internet deelt (een pa die zijn funny mailtjes aant verzenden en ontvangen is kan vree irritant zijn op een 4mbit lijn... ;))

Mee

Legacy Member
BrAiNpAiN zei:
4mbps of 10mbps is heel goed voelbaar, zeker wanneer je met meerdere huisgenoten het internet deelt (een pa die zijn funny mailtjes aant verzenden en ontvangen is kan vree irritant zijn op een 4mbit lijn... ;))
Het uploaden gaat bij Telenet even traag zenne :p (of misschien een beetje sneller, maar zó merkbaar is da nie).

scipicore

Legacy Member
uploaden doe ik dan ook ni zo veel... en da verschil merkt ge zeker ze, bij mij kost telenet internet maar 32 euro ze ;)

BrAiNpAiN

Legacy Member
Mee zei:
Het uploaden gaat bij Telenet even traag zenne :p (of misschien een beetje sneller, maar zó merkbaar is da nie).

Upload is zelfde maar downloade gade merken als ge met meerdere personen tegelijk het net moet delen (zelf ondervonden hier)...

Mee

Legacy Member
BrAiNpAiN zei:
Upload is zelfde maar downloade gade merken als ge met meerdere personen tegelijk het net moet delen (zelf ondervonden hier)...
Wij werken hier op 4 pc's met een standaard ADSL-lijntje en heb daar nog geen problemen mee gehad zenne (behalve op't eind van de maand :p).
En vroeger was da hier maar 1 mbit (toen de dieren nog spraken) met 3 pc's, en da ging ook nog.

whoopie

Legacy Member
in men school zijnt honderden pc's die op een scarlett adsl lijntje zitten :p


dan zal dat hier thuis me 3 pc's ook wel lukken zekers :p

Schummi88

Legacy Member
allé kgeraak hier niet op MSN, altijd hetzelfde met diejen boecht eh. Dan maar voortwerken aan infobundel van Bedrijfscommunicatie :D

whoopie

Legacy Member
Schummi88 zei:
allé kgeraak hier niet op MSN, altijd hetzelfde met diejen boecht eh. Dan maar voortwerken aan infobundel van Bedrijfscommunicatie :D

had et ook

ma nu ist terug in orde

Schummi88

Legacy Member
whoopie zei:
kben sinds 2 dagen overgeschakeld naar die windows live mail, en da werkt toch nog :p

bij mij anders niet, "server too busy" melding en ook Windows Live Mail
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan