Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Alleen staat een deel van die case op stroom, en da voelt niet echt aangenaam![]()

Die hogere snelheid wordt toch amper benut...Scip zei:telenet is even duur en heeft 2.50 keer zo'n snelle downloadsnelheid, maar ge zit dan wel met die 10gb downloadlimiet, aan u om te kiezen wa ge liever hebt. ik prefereer het sneller internet ze![]()
blackdragon1990 zei:![]()
Begrijp ik u nu verkeerd of is daar iets helemaal niet pluis?![]()
Scip zei:telenet is even duur en heeft 2.50 keer zo'n snelle downloadsnelheid, maar ge zit dan wel met die 10gb downloadlimiet, aan u om te kiezen wa ge liever hebt. ik prefereer het sneller internet ze![]()

Vergeet het eventuele telefoonlijn-abonnement niet bij te tellen...whoopie zei:telenet is 10euro duurder (telenet is ongeveer 42euro, terwijl dees op 32euro komt)
snelheid, 4mbps is aangename snelheid, das downloaden aan ongeveer 400kbps, das nog goe te doen vind ik.
)Het uploaden gaat bij Telenet even traag zenneBrAiNpAiN zei:4mbps of 10mbps is heel goed voelbaar, zeker wanneer je met meerdere huisgenoten het internet deelt (een pa die zijn funny mailtjes aant verzenden en ontvangen is kan vree irritant zijn op een 4mbit lijn...)
(of misschien een beetje sneller, maar zó merkbaar is da nie).Mee zei:Het uploaden gaat bij Telenet even traag zenne(of misschien een beetje sneller, maar zó merkbaar is da nie).
Wij werken hier op 4 pc's met een standaard ADSL-lijntje en heb daar nog geen problemen mee gehad zenne (behalve op't eind van de maandBrAiNpAiN zei:Upload is zelfde maar downloade gade merken als ge met meerdere personen tegelijk het net moet delen (zelf ondervonden hier)...
).JawaddeSilent Thunder zei:6000ste post is alweer gepasseerd btw![]()

Schummi88 zei:allé kgeraak hier niet op MSN, altijd hetzelfde met diejen boecht eh. Dan maar voortwerken aan infobundel van Bedrijfscommunicatie![]()
whoopie zei:had et ook
ma nu ist terug in orde

Schummi88 zei:MSN ja, maar Hotmail heeft nu de geest gegeven![]()

whoopie zei:kben sinds 2 dagen overgeschakeld naar die windows live mail, en da werkt toch nog![]()
Jep, hier ook :/Schummi88 zei:bij mij anders niet, "server too busy" melding en ook Windows Live Mail