Stancke
Legacy Member
128MB zei:Hoe zit het met u politieopleiding?![]()
Goed,brief is al verstuurd naar de Federale,hopelijk binnenkort een antwoord....
Ga ook examen voor cipier proberen,via via kan ik aan de vragen geraken.
Mja,politieschool is 1e keus
EDIT:
weet iemand hoe een klasblad eruit ziet? Moet dat maken voor economie,voor onze mini-onderneming maar ik weet dat niet





