Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
128MB zei:
Hoe zit het met u politieopleiding? :)

Goed,brief is al verstuurd naar de Federale,hopelijk binnenkort een antwoord....

Ga ook examen voor cipier proberen,via via kan ik aan de vragen geraken.
Mja,politieschool is 1e keus

EDIT:

weet iemand hoe een klasblad eruit ziet? Moet dat maken voor economie,voor onze mini-onderneming maar ik weet dat niet :s

Mr Syphon

Legacy Member
puh ge kunt toch ni meteen beginnen als cipier :p
alle ene opt werk is ook geslaagd in zen opleiding voor cipier maar die hebbe ze nog geen gevangenis toegewezen en das al enkele maanden geleden :p

Stancke

Legacy Member
Mr Syphon zei:
puh ge kunt toch ni meteen beginnen als cipier :p
alle ene opt werk is ook geslaagd in zen opleiding voor cipier maar die hebbe ze nog geen gevangenis toegewezen en das al enkele maanden geleden :p

als flik ook niet:p eerst door ingangsexamens geraken en dan hopen dat ik kan beginnen aan de politieschool....

[EZ]

Legacy Member
Scip zei:
kost evenveel maar mono is 4mbps en expressnet is 10mbps :)
Ok, en geen overstapkosten?
Op de Telenet site sta van nie, maja, zo'n bedrijve vinde altijd wel een achterpoortjen...

scipicore

Legacy Member
nee ze, kheb da ook gedaan, na 2 dagen haddek expressnet, der is zelfs niemand moete kome, ging gewoon vanzelf :p

128MB

Legacy Member
Die bij telenet veranderen gewoon een parameter :) Die kunnen denk ik zo snel gaan als ze willen.

Anoniem04

Legacy Member
Ge had eerst uwe telemeter goe moeten vullen, en dan nieuw abbo moeten aanvragen :p

whoopie

Legacy Member
Dillyracer zei:
PC is binnen, moet alleen nog geïnstalleerd worden :woohoo:

bedoelt ge dat em thuis is en da ge hem zelf ga installeren?

of da ze da in de winkel doen?

bij da eerste ebde natuurlijk meer kans da ge vandaag nog ga kunne gamen :p

sluysen

Legacy Member
[EZ];7844350 zei:
Ok, en geen overstapkosten?
Op de Telenet site sta van nie, maja, zo'n bedrijve vinde altijd wel een achterpoortjen...

nop
en uw telemeter word gereset :d

Anoniem04

Legacy Member
arg, ik krijg dde front van mijn case er gewoon niet af...
Centurion 5

whoopie

Legacy Member
jup, heb het ook

schijnt bij velen zo te zijn, aan al de topics af te leiden :p

scipicore

Legacy Member
whoopie zei:
kheb interesse in deze provider gekregen: http://www.dommel.com/nl/adsl/netconnect.php?cust=home

iemand ervaring hiermee?

enjah, we hebbe hier alleen telenet kabel internet, geen telefoon, geen belgacom, dus blijkbaar ist nog ni mogelijk om dan naar dommel over te schakelen, ofwel?

telenet is even duur en heeft 2.50 keer zo'n snelle downloadsnelheid, maar ge zit dan wel met die 10gb downloadlimiet, aan u om te kiezen wa ge liever hebt. ik prefereer het sneller internet ze :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan