[EZ]
Legacy Member
Nog ne foto gevonde:[EZ];7825547 zei:'k Ga nie op het TuningSalon geraken, dus 'k zal al maar beginne planne voor 100% Tuning he
Ma 'k ben hiernet wa fotookes tegengekome van nen auto da'k in 't echt al heb zien rijde (aangezien er zo wrs maar ene in ons land rondrijdt):
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...gW-cJ6n1v!W86M9lWMAPUOaENCisRoC!xFD419Bxlov7S
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...AnOCi9tGAqMruFXXgILx0v6RJdcg!Kw8ytyy0pKJEZ1NU
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...Ir5VFnLJ-ek-dDd0JLoQeTu5zAc4iHt9W!4eT7CZmx4Up
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...SMij4nvdtfRJbrQZeT!CC5DVAJVIE7CnYDm9E5nCw-xF9
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...jZU31HviaI90VU7MBojw6aAaYCIg5cbfx8juEIYemNgHn
Vandaag op't school naar de voetbal gaan zien, 't ware 2 klasse van den handel die tege elkaar speelden, een met enkel Marokanen/Turken, en een met "blanken" en ene ***** (n/o), 't was daar natuurlijk direct boel, tege 't einde van de match was diene ***** 't veld afgestuurd me ne kapotgetrokken t-shirt
En die manne lieten ulder natuurlijk altijd vallen, was dikke fun om te zien![]()
http://www.tuning-utopia.be/index.php?ind=gallery&op=foto_show&ida=4909
Op de site van Spoon zijne club

, dus 'k zal al maar beginne planne voor 100% Tuning he 




