Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[EZ]

Legacy Member
[EZ];7825547 zei:
'k Ga nie op het TuningSalon geraken :s, dus 'k zal al maar beginne planne voor 100% Tuning he :p

Ma 'k ben hiernet wa fotookes tegengekome van nen auto da'k in 't echt al heb zien rijde (aangezien er zo wrs maar ene in ons land rondrijdt):
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...gW-cJ6n1v!W86M9lWMAPUOaENCisRoC!xFD419Bxlov7S
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...AnOCi9tGAqMruFXXgILx0v6RJdcg!Kw8ytyy0pKJEZ1NU
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...Ir5VFnLJ-ek-dDd0JLoQeTu5zAc4iHt9W!4eT7CZmx4Up
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...SMij4nvdtfRJbrQZeT!CC5DVAJVIE7CnYDm9E5nCw-xF9
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...jZU31HviaI90VU7MBojw6aAaYCIg5cbfx8juEIYemNgHn


Vandaag op't school naar de voetbal gaan zien, 't ware 2 klasse van den handel die tege elkaar speelden, een met enkel Marokanen/Turken, en een met "blanken" en ene ***** (n/o), 't was daar natuurlijk direct boel :p, tege 't einde van de match was diene ***** 't veld afgestuurd me ne kapotgetrokken t-shirt :p
En die manne lieten ulder natuurlijk altijd vallen, was dikke fun om te zien :D
Nog ne foto gevonde:
http://www.tuning-utopia.be/index.php?ind=gallery&op=foto_show&ida=4909

Op de site van Spoon zijne club :)

Nighth4wkske

Legacy Member
ja die heb ik al vaak op de weg gezien hoor :)
rijdt hier vaak rond in de buurt
echt mooie auto, hij heeft alles zelf gedaan :eek:

maar ik wil meer foto's van die blauwe/zwarte tiburon! :D

DaCrashOveride

Legacy Member
Ik ben gistere gegaan en er stonde wel propere wagens :p Maar ik vond dat er zzer veel RNB was tegenover 2 jaar geleje...

Nighth4wkske

Legacy Member
en klinkt fijner in de mond :p
maar ik wil nog steeds foto's! :D
niemand die iets heeft van die auto?

Schummi88

Legacy Member
allé Boekhouden is afgelegd dezemorgend en woensdagmorgen economie wat al volledig geleert is. Alleen nog zien dak oef. kan maken + overzien :D

BrAiNpAiN

Legacy Member
Schummi88 zei:
allé Boekhouden is afgelegd dezemorgend en woensdagmorgen economie wat al volledig geleert is. Alleen nog zien dak oef. kan maken + overzien :D

Al een geluk da et geen exaam nederlands is... :D

Ben der ook vanaf, wiskunde wel lichtjes geflest gok ik...
Vandaag et examen es klassikaal overlopen en dat zag er niet goed uit :sad:

Stancke

Legacy Member
seffens naar de dokter^^

ben hersteld van men ongeval maar nu is m'n wonde aan men linkerbeen ontstoken en alles rond m'n middel is ontstoken,ja,ook dat :sad:

Nighth4wkske

Legacy Member
dus als ik zeg ik heb een coupé
weet gij direct dat het ne hyundai is? :eek:

[EZ]

Legacy Member
Stancke zei:
seffens naar de dokter^^

ben hersteld van men ongeval maar nu is m'n wonde aan men linkerbeen ontstoken en alles rond m'n middel is ontstoken,ja,ook dat :sad:
Damn, that sucks :s

Stancke

Legacy Member
[EZ];7839916 zei:
Damn, that sucks :s


Nja,linkerschouder was verstuikt,linkerkant van men buik opgezwollen/ontstoken. Heb het verleden week moeilijk gehad op school omdat ik amper m'n linkerarm kon bewegen/kracht op zetten en aangezien ik links schrijf is de rekening vlug gemaakt. Vandaag steeds minder en minder last van men linkerkant maar gisteren is m'n bovenbeenwonde beginnen te ontsteken en nu is m'n hele middel ontstoken. Ik kan amper in m'n broek,ik mag niet naar school komen van men dierbare lerares(:love:) maar ik kan het me niet permiteren om nu nog een les te missen....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan