Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Poepoei

Legacy Member
Hangt ervan af he ;)

Ik heb al praktisch nieuwe karts (en van goei merken he ;)) met bijna een vrachtwagen vol accesoires (banden, tandwielen, kettingen, olie, alles wat ge wilt) voor minder dan € 3000 gezien hoor ;)

Dat is dan wel tweedehands, maar in topstaat.

Voor € 3000 kunt ge ook een nieuw krijgen, maar dan moet ge ook niet verwachten dat ge met het beste van het beste gaat rijden he ;)
Aan een CRG of Birel chassis met Rotax Max zijt ge toch makkelijk een 5000 kwijt :x

Dan zou ik gaan voor die tweedehandse. Spijtig genoeg heb ik zoveel geld nu ook weer niet :p
Die waar ik voor ga is van 2003, dus dat kost al wat minder he :)

Er staat een '1' vanvoor :p

Gizmo_1987

Legacy Member
morgen laatste examen... :D
nationale kroegentocht ^^

wss om 10u gedaan, dan iets gaan drinken in kortrijk met de klasgenootjes van't hoger,
dan tegen 12u in brugge @ zand met de mensjes van't middelbaar
Daarna terug naar torhout tegen 16u om daar ook iets te drinken met mn buurmeisje enzo (haar school is daar)^^

dan thuiskomen rond 19u om eens dag te zeggen aan de papa en de mama.
En dan staan we rond 20u aan de schaatsbaan in brugge :D
waar er wss na afloop ook iets te drinken is :p

druk druk :p

zaterdag dan
tuningsalon @ mechelen, afzakken naar Gent om een Pitta'tje te gaan eten, thuiskomen, en klaarmaken vr te gaan fuiven in staden :D

zondag ga ik mijn kater(s) uitslapen:unsure:

[EZ]

Legacy Member
'k Ga nie op het TuningSalon geraken :s, dus 'k zal al maar beginne planne voor 100% Tuning he :p

Ma 'k ben hiernet wa fotookes tegengekome van nen auto da'k in 't echt al heb zien rijde (aangezien er zo wrs maar ene in ons land rondrijdt):
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...gW-cJ6n1v!W86M9lWMAPUOaENCisRoC!xFD419Bxlov7S
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...AnOCi9tGAqMruFXXgILx0v6RJdcg!Kw8ytyy0pKJEZ1NU
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...Ir5VFnLJ-ek-dDd0JLoQeTu5zAc4iHt9W!4eT7CZmx4Up
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...SMij4nvdtfRJbrQZeT!CC5DVAJVIE7CnYDm9E5nCw-xF9
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...jZU31HviaI90VU7MBojw6aAaYCIg5cbfx8juEIYemNgHn


Vandaag op't school naar de voetbal gaan zien, 't ware 2 klasse van den handel die tege elkaar speelden, een met enkel Marokanen/Turken, en een met "blanken" en ene ***** (n/o), 't was daar natuurlijk direct boel :p, tege 't einde van de match was diene ***** 't veld afgestuurd me ne kapotgetrokken t-shirt :p
En die manne lieten ulder natuurlijk altijd vallen, was dikke fun om te zien :D

Silent Thunder

Legacy Member
Tis moeilijk te zien onder al die tuning, maar ik denk dat het ne Toyota MR is.

DaCrashOveride

Legacy Member
ik denk ook aan iets goedkoper dan een lotus of roadster... Mr ik kan niet direct zeggen wat voor iet het is... Ik vind het persoonlijk wa extreem... Maar wel proper gedaan

Mee

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Tis moeilijk te zien onder al die tuning, maar ik denk dat het ne Toyota MR is.
Denk het ook, maar het kan evengoed nen Golf zijn (bij wijze van spreken :p)

[EZ]

Legacy Member
Sergiow zei:
daarstraks nog nen H1 gezien :p
In Zeebrugge staat der ook af en toe ene, maar in zo'n afgrijnselek lelijke kleur: donker appelblauwzeegroen, ugly as hell :p
Gelukkig staat der 2 straten af in de vakantie af en toe nen beigen H2 :love:

Stancke

Legacy Member
@Gizmo: morgen in Brugge om 12u? Heb morgenmiddag gedaan met school om 12u en zit in Brugge stad op school....:$

EDIT:

woon ook niet ver van Boudewijnpark :$

Stancke

Legacy Member
gizmo_1987 zei:

alleen haar dan? Dan kom ik af! Er is niets ergers dan ergens naartoe waar je praktisch niemand van kent:D Ga je daar op de bankjes zitten?

Gizmo_1987

Legacy Member
zij en haar lief :rofl:
en ook annsofie, en haar lief
en nog een meisje dak ni ken ook met haar lief...
:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan