Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Intel Core 2 Duo E6400/2.13GHz FSB1066 2MB (BX80557E6400) €234,00
ASUS EN7900GS/2DHT/256M, 256MB 2xDVI-I,PCIe,Retail,HDTV (90-C1CIE0-HUAY) €223,00
Western Digital 160.0 GB SATA II 7200 8MB (WD1600JS) €68.50
Western Digital 160.0 GB SATA II 7200 8MB (WD1600JS) €68.50
Cooler Master Centurion 5 Tower Case,No PSU,Black/Silver (CAC-T05-UW) €64.00
Cooler Master PSU ATX, 430W Ultra Silent+SATA Pow C,Retail (713000960-GP) €50.00
Corsair 1024MB, DDR2,128MX64, PC667,C4,Value Select (VS1GB667D2) €140.00
ASUS P5B-V,Sk775,PCIe ATX,G965,DDR2,Glan,SATA, (90-MBB4U5-G0EAYZ) 122.5€

Mee

Legacy Member
Dillyracer zei:
Intel Core 2 Duo E6400/2.13GHz FSB1066 2MB (BX80557E6400) €234,00
ASUS EN7900GS/2DHT/256M, 256MB 2xDVI-I,PCIe,Retail,HDTV (90-C1CIE0-HUAY) €223,00
Western Digital 160.0 GB SATA II 7200 8MB (WD1600JS) €68.50
Western Digital 160.0 GB SATA II 7200 8MB (WD1600JS) €68.50
Cooler Master Centurion 5 Tower Case,No PSU,Black/Silver (CAC-T05-UW) €64.00
Cooler Master PSU ATX, 430W Ultra Silent+SATA Pow C,Retail (713000960-GP) €50.00
Corsair 1024MB, DDR2,128MX64, PC667,C4,Value Select (VS1GB667D2) €140.00
ASUS P5B-V,Sk775,PCIe ATX,G965,DDR2,Glan,SATA, (90-MBB4U5-G0EAYZ) 122.5€
Voor €50 (of minder) meer hebt ge een veel betere X1900XT of een 7900GTO.
Dan hebde +/- mijne config en geloof mij: it OWNS! (Doug's gewijs uitgesproken) :D

Anoniem04

Legacy Member
Die 50 euro ging er echt niet meer bij hoor, en ik moest geen ATi hebben :)

Schummi88

Legacy Member
BrAiNpAiN zei:
Whehe, elektriciteit ging best wel vlot, had slechter verwacht :D

Enja, ik kan er ni aan doen maar ik zit liever bij de vriendin dan thuis alleen te zitten studeren... :evil:

khad al verwacht da antwoord te krijgen :D. Nog succes met de rest en achter de examens moeten we is gaan poolen met 3 en iets gaan drinken + cine met heel de groep :p

Mee

Legacy Member
Dillyracer zei:
Die 50 euro ging er echt niet meer bij hoor, en ik moest geen ATi hebben :)
Nen nVidia (:p) 7900 GTO kost €258 bij Tones... maar bij Fashioncomputers hebben ze em precies nie ;)

Anoniem04

Legacy Member
Voor €50 (of minder) meer hebt ge een veel betere X1900XT of een 7900GTO.

Niet gaan moeilijk doen eh :p

mja, het verschil gaat toch al immens zijn als ge van een FX5700 komt :p

Mr Syphon

Legacy Member
128MB zei:
Da is echt nog een klein kind hoe die zich gedraagt hoor echt nie fijn, 21 vind ik veel te jong om al les te geven :s

Echt zo'n breezah sletje. ge kent het wel.

21 ? iets voor mij dus :cool:

@ karting, waarom pakt ge geen indoor kart, met het geweldige weer in belgie gaat ge ni veel opt circuit komen :p

Poepoei

Legacy Member
Mr Syphon zei:
21 ? iets voor mij dus :cool:

@ karting, waarom pakt ge geen indoor kart, met het geweldige weer in belgie gaat ge ni veel opt circuit komen :p

't Weer valt hier toch nog mee? :)
Zolang het niet regent is dat geen probleem. En de kou valt ook nog mee, met zo'n kachelke langs u :p

Waarom geen indoor?

Indoor parcours zijn heel compact, en je mag er alleen met 4takt rijden. 4 Takt kan ook snel zijn (veel koppel), maar met de krachtigere 4takters (TKM, Biland) is het praktisch onmogelijk om op zo'n klein parcours te rijden. Je bent dus gelimiteerd tot oa Honda en Briggs & Stratton (<15pk). 2takt moet het meer hebben van de hoge toeren en vraagt meer onderhoud, maar dat valt bij een Rotax Max nog goed mee. Zo'n Rotax Max heeft ook al zo'n 28pk, en op het einde van het rechte stuk op het circuit zit je toch aan zo'n 110 km/u, dat levert al wat plezier op :p

Ook vind ik outdoor circuits veel mooier om te rijden.. Een echt circuit met curbs, gras, ...

't Allerbeste is natuurlijk een ICC (geschakelde) kart, maar dat is niet echt voor de onervaren karter gelijk mij :p
Zo'n 40 pk en die acceleratie en topsnelheid zijn niet normaal :D

'k Heb btw al nen helm :woohoo: :unsure:

DaCrashOveride

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Hoezo niet in België? :unsure:

Horensbergdam Genk (op 25 km ofzo :)), Francorchamps, Mariembourg, ...

Heb ook geen ambities om pro te worden ofzo zenne :p
Misschien eens Rotax Max Challenge of de mekaniekerskoers in Genk ofzo

Maat van mij is pro en ga maar 2 OF 3 dagen in de week naar school , voor de rest rijd hij int buiteland... Hij was dees jaar 5de europees ofzoiet...

Poepoei

Legacy Member
Mee zei:
Ik ben zó jaloers op u hè :(
128MB zei:

Misschien een idee om dat ding te verhuren :D
DaCrashOveride zei:
Maat van mij is pro en ga maar 2 OF 3 dagen in de week naar school , voor de rest rijd hij int buiteland... Hij was dees jaar 5de europees ofzoiet...
Amai :)
Maja, om pro te worden moet ge ook wel héél goe zijn en ook al lang karten natuurlijk..
't Is daarmee ook dat ik zeg dat ik geen pro-ambities heb, daar zou toch niks van komen :p

Stancke zei:
hoeveel betaal je eigenlijk voor dat ding BD?

Laat ons zeggen dat ge er ne schone pc voor kunt krijgen :p

't is btw deze dat ik op het oog heb :)

Onderhoud kan kostelijk zijn, bij ne RM moet ge die om de 50 rijuren laten reviseren (= heel groot onderhoud)

Banden: dat hangt er natuurlijk vanaf he. Heel zachte bandjes kosten veel geld en zijn rap op, harde kosten dan weer minder en gaan langer mee. Ik zou het eerder houden bij de iets hardere band :p En als ge niet teveel slipt gaan die natuurlijk ook langer mee :)

En van het verbruik kan ik niet zo direct zeggen.. :$

Poepoei

Legacy Member
Ja da's echt rot als alles er is behalve 1 stuk :(

Heb dat ook voorgehad..

En toen mijne cpu er eindelijk was moest ik nog een bios chipke krijgen van Asus dat ze nooit hebben opgestuurd. (hoewel ze het beloofd hebben)
Gelukkig had ik dat wel verwacht en heb ik het laten flashen door zo'n bedrijfke in duitsland :)

Silent Thunder

Legacy Member
Mr Syphon zei:
een fantsoenlijke kart kost gemakkelijk 3000 euro dacht ik
Idd, ne maat van mij heeft er onlangs een gekocht van ongeveer die prijs als ik het mij goed herinner.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan