Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor €50 (of minder) meer hebt ge een veel betere X1900XT of een 7900GTO.Dillyracer zei:Intel Core 2 Duo E6400/2.13GHz FSB1066 2MB (BX80557E6400) €234,00
ASUS EN7900GS/2DHT/256M, 256MB 2xDVI-I,PCIe,Retail,HDTV (90-C1CIE0-HUAY) €223,00
Western Digital 160.0 GB SATA II 7200 8MB (WD1600JS) €68.50
Western Digital 160.0 GB SATA II 7200 8MB (WD1600JS) €68.50
Cooler Master Centurion 5 Tower Case,No PSU,Black/Silver (CAC-T05-UW) €64.00
Cooler Master PSU ATX, 430W Ultra Silent+SATA Pow C,Retail (713000960-GP) €50.00
Corsair 1024MB, DDR2,128MX64, PC667,C4,Value Select (VS1GB667D2) €140.00
ASUS P5B-V,Sk775,PCIe ATX,G965,DDR2,Glan,SATA, (90-MBB4U5-G0EAYZ) 122.5€

BrAiNpAiN zei:Whehe, elektriciteit ging best wel vlot, had slechter verwacht![]()
Enja, ik kan er ni aan doen maar ik zit liever bij de vriendin dan thuis alleen te zitten studeren...![]()
. Nog succes met de rest en achter de examens moeten we is gaan poolen met 3 en iets gaan drinken + cine met heel de groep 
Nen nVidiaDillyracer zei:Die 50 euro ging er echt niet meer bij hoor, en ik moest geen ATi hebben![]()
p) 7900 GTO kost €258 bij Tones... maar bij Fashioncomputers hebben ze em precies nie 
Voor €50 (of minder) meer hebt ge een veel betere X1900XT of een 7900GTO.


128MB zei:Da is echt nog een klein kind hoe die zich gedraagt hoor echt nie fijn, 21 vind ik veel te jong om al les te geven
Echt zo'n breezah sletje. ge kent het wel.

Mr Syphon zei:21 ? iets voor mij dus![]()
@ karting, waarom pakt ge geen indoor kart, met het geweldige weer in belgie gaat ge ni veel opt circuit komen![]()






blackdragon1990 zei:Hoezo niet in België?
Horensbergdam Genk (op 25 km ofzo), Francorchamps, Mariembourg, ...
Heb ook geen ambities om pro te worden ofzo zenne
Misschien eens Rotax Max Challenge of de mekaniekerskoers in Genk ofzo
Ik denk heel veelStancke zei:hoeveel betaal je eigenlijk voor dat ding BD?
voor een goeie toch.Mee zei:Ik ben zó jaloers op u hè![]()
128MB zei:Testrit?![]()

AmaiDaCrashOveride zei:Maat van mij is pro en ga maar 2 OF 3 dagen in de week naar school , voor de rest rijd hij int buiteland... Hij was dees jaar 5de europees ofzoiet...


Stancke zei:hoeveel betaal je eigenlijk voor dat ding BD?


En als ge niet teveel slipt gaan die natuurlijk ook langer mee 

Dillyracer zei:Processor is nog niet binnenad:



Idd, ne maat van mij heeft er onlangs een gekocht van ongeveer die prijs als ik het mij goed herinner.Mr Syphon zei:een fantsoenlijke kart kost gemakkelijk 3000 euro dacht ik