Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
Da is echt nog een klein kind hoe die zich gedraagt hoor echt nie fijn, 21 vind ik veel te jong om al les te geven :s

Echt zo'n breezah sletje. ge kent het wel.

[EZ]

Legacy Member
Alleszinds beter dan een oude gefrustreerde taart die leeft voor school en geboren is om mensen te buisen :s (damn, herrineringe van vorig jaar kome boven :cry: )

Stancke

Legacy Member
omg mannen,stop et over die tetten or whatever.....da steekt fucking tegen :ironic:

Poepoei

Legacy Member
128MB zei:
leslie Blervaqc?

Achternaam wist ik niemeer, ma 't was idd een Leslie :)

En één van dees es kijken voor een kartje :cool:

Heb al een schoon aanbiedingske gezien (Rotax Max op Birel Chassis => great combo ^^)

BrAiNpAiN

Legacy Member
Schummi88 zei:
zo ist BP zo ist. btw, hoe zittet met de examens?

Best wel schraal eigenlijk, gistere pas begonne me leren voor exaam wiskunde van vandaag, resultaat zal wss ni zoooow denderend wezen...
Morgen elektriciteit, ben volop aant herhalen en oefeningen aant maken :sad:
Voor de verdere 3 exames hebk nog geen f*** gedaan :help:

Stancke

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Achternaam wist ik niemeer, ma 't was idd een Leslie :)

En één van dees es kijken voor een kartje :cool:

Heb al een schoon aanbiedingske gezien (Rotax Max op Birel Chassis => great combo ^^)

nice,een kart,alleen zie ik het nut er niet van in,in Belgie :unsure:

Schummi88

Legacy Member
BrAiNpAiN zei:
Best wel schraal eigenlijk, gistere pas begonne me leren voor exaam wiskunde van vandaag, resultaat zal wss ni zoooow denderend wezen...
Morgen elektriciteit, ben volop aant herhalen en oefeningen aant maken :sad:
Voor de verdere 3 exames hebk nog geen f*** gedaan :help:

gij ze tettenkop, ge zout beter niet bij uw vriendin zitten int weekend maar achter de boeken ja :p.

Hier is economie voor 100% af en Boekh. voor 15%, de examens beginnen volgende week maandag voor mij ter informatie ;)

Poepoei

Legacy Member
Stancke zei:
nice,een kart,alleen zie ik het nut er niet van in,in Belgie :unsure:

Hoezo niet in België? :unsure:

Horensbergdam Genk (op 25 km ofzo :)), Francorchamps, Mariembourg, ...

Heb ook geen ambities om pro te worden ofzo zenne :p
Misschien eens Rotax Max Challenge of de mekaniekerskoers in Genk ofzo

BrAiNpAiN

Legacy Member
Schummi88 zei:
gij ze tettenkop, ge zout beter niet bij uw vriendin zitten int weekend maar achter de boeken ja :p.

Hier is economie voor 100% af en Boekh. voor 15%, de examens beginnen volgende week maandag voor mij ter informatie ;)

Whehe, elektriciteit ging best wel vlot, had slechter verwacht :D

Enja, ik kan er ni aan doen maar ik zit liever bij de vriendin dan thuis alleen te zitten studeren... :evil:

[EZ]

Legacy Member
PC was weeral is kapot :s
Heb hem moete openvijzen en da pilleken in't mobo moeten uithalen en terugsteken (zo een klein rond pilleken)

En nu da hij terug werkt, gaat die c*tMSN niemeer :doh:

(hij viel gistere gwn uit tijdens CS btw, en ging niemeer aan, ik vreesde meteen voor het ergste natuurlijk :p)


EDIT:
lol, door da batterijken der uit te halen is den tijd gereset, en 'k start hier Ad-Aware op, en der komt op: "Your definitions are 1086 days old, would like like to download the updates now?" :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan