Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[EZ]

Legacy Member
Arg, nu wil'k eindelijk is mijne PS2 online zette (dervoor had'k geen goesting :p) en nu vind'k niemeer waar da die settings staan in da Telenet-boekske :doh:

[EZ]

Legacy Member
Stancke zei:
Hoelaat is LFS F1 event?:unsure:

19u?

Wie host er btw? :p
Is da vandaag?
Dan kom'k is zien ('k zal dan wrs nie kunne meerace zeker omda'k nie ingschreve ben? :unsure: )


Scip zei:
ik zit op men gat, mag ik nu je vriendje zijn? :love:
Zolang ge nie op u hand zit om dan "the stranger" te doen is't goed ;)
(cfr. "Gone in 60 Seconds" ;))

128MB

Legacy Member
[EZ];7805076 zei:
Is da vandaag?
Dan kom'k is zien ('k zal dan wrs nie kunne meerace zeker omda'k nie ingschreve ben? :unsure:
Vandaag is race 1 van league 2, gisteren was race 1 van league 1 en ik heb gewonnen! :cool::p

EZ ge kunt nog altijd reserve rijden zijn, of depannage

BrAiNpAiN

Legacy Member
Dillyracer zei:
Moet ge dan ni Sata drivers installen en partitioneren ? :unsure:
Nop, ligt ni aan drivers. In de sticky op hardware staat et erges uitgelegd hoe da komt, weet et nimeer vanbuiten :)

En lol @ [EZ] ivm "The Stranger" :lol:

scipicore

Legacy Member
[EZ];7805076 zei:
Zolang ge nie op u hand zit om dan "the stranger" te doen is't goed ;)
(cfr. "Gone in 60 Seconds" ;))

is da da ge op uw hand gaat zitte tot da uw hand slaapt en dan es goe te jossen zoda het voelt alsof iemand anders da doen? zoja, das tog plezant? :unsure: kheb da gelezen in den boek van open en bloot van het lief van mijne maat :p

Schummi88

Legacy Member
BrAiNpAiN zei:
Nop, ligt ni aan drivers. In de sticky op hardware staat et erges uitgelegd hoe da komt, weet et nimeer vanbuiten :)

En lol @ [EZ] ivm "The Stranger" :lol:

Probeeret is eh Brainpain, let me know something if it worked out fine

Mee

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Manne, heeft iemand hier SATA schijf van 300GB (ofzo) en weet die pêrsoon hoe ge da installeert? Want bij mijn explorer geeft hij aan dat de HDD maar 127gb is terwijl hij 100% zeker 300gb is (Vorige installatie heb ik niet persoonlijk gedaan... Dus kweet nie hoe da moet...)
"big drive enabler" bij maxtor

[EZ]

Legacy Member
Scip zei:
is da da ge op uw hand gaat zitte tot da uw hand slaapt en dan es goe te jossen zoda het voelt alsof iemand anders da doen? zoja, das tog plezant? :unsure: kheb da gelezen in den boek van open en bloot van het lief van mijne maat :p
idd, da's da :p

BrAiNpAiN zei:
Aaight, will do :)

*Bp gaat alvast op z'n hand zitten* :crazy:
lol, dacht het ook just :rofl:


Anyway, 'k heb het dan toch nog gevonde in de Telenet handleiding, 'k heb er 2 die er identiek uitzien, maar in de een staan 5 pagina's meer waaronder 1 over consoles online zette (en ik zat natuurlijk in da ander boekske te zien :doh: )

Mabon, 'k ben nu online geweest, me NFSU2 en 't is echt zielig :s
33 man maar online, en NFSMW ga blijkbaar nie online op PS2 :doh:

Gelukkig was der op Tony Hawk's American Wasteland nog redelijk wa volk en ambience :)

'k Zal dan DTM3 is moete gaan hale, want da's het meest gespeelde online PS2-racegame volgens Gamepower :p

Stancke

Legacy Member
Stand League 2 Piloten:

1. Blackie [Super Aguri]
7​

2. Stancke [Honda]
5​

3. Gizmo [Honda]
3​

4. Buycki [Super Aguri]
1​

5. Dj Tim [Red Bull]
0​

6. Private [Red Bull]
0​


Stand League 2 Constructeurs:

1. Super Aguri
8​

2. Honda
8​

3. Red Bull
0​

Stancke

Legacy Member
Stand League 1 Piloten:

1. 128MB [Renault]
7​

2. Schummi88 [Ferrari]
5​

3. Scipio [Renault]
3​

4. Kristof.niesen [Ferrari]
0​

5. Sluysen [BMW Sauber]
0​

6. DaCrash [BMW Sauber]
0​


Stand League 1 Constructeurs:

1. Renault
10​

2. Ferrari
5​

3. BMW Sauber
0​

Private_BE

Legacy Member
Deze race was wat specialer dan die van league 1 met maar 3 finishers :p

Ik heb wat pech gehad met te reageren om depannage en dan niet gestuurt en zo dus uit de bocht gevlogen.

DaCrashOveride

Legacy Member
omg :p vandaag voor de eerste keer me pocketbike gereje... (men pa had er 1ne gekocht :p:p) hij wou er wss zo vlug mogelijk me rijden en da stuur stond langs ene kant nog redelijk los... Ik mag is rije, ik rij ±50 per uur (tlijkt wel vlugger omdat zo laag en wibbelig is:p) ik wil stoppe, da stuur schiet los, gevolg --> Ik vlieg er over (probere te stappe, maar tege 50 ga da nogal moeilijk) en pocketbike tege mij, rare situatie maar gen schade, noch aan mij, noch aan pocketbike, wel is er een kras op het handvat :o :p

Gizmo_1987

Legacy Member
kheb deze week examens, muh :oink:
en kzen banned opt TRC forum...
omdak teveel tettn! zei :evil:






:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan