Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gizmo_1987 zei:kzit op een lan![]()

Is da vandaag?Stancke zei:Hoelaat is LFS F1 event?
19u?
Wie host er btw?![]()
)Zolang ge nie op u hand zit om dan "the stranger" te doen is't goedScip zei:ik zit op men gat, mag ik nu je vriendje zijn?![]()

)Vandaag is race 1 van league 2, gisteren was race 1 van league 1 en ik heb gewonnen![EZ];7805076 zei:Is da vandaag?
Dan kom'k is zien ('k zal dan wrs nie kunne meerace zeker omda'k nie ingschreve ben?![]()


Nop, ligt ni aan drivers. In de sticky op hardware staat et erges uitgelegd hoe da komt, weet et nimeer vanbuitenDillyracer zei:Moet ge dan ni Sata drivers installen en partitioneren ?![]()


[EZ];7805076 zei:Zolang ge nie op u hand zit om dan "the stranger" te doen is't goed
(cfr. "Gone in 60 Seconds")
kheb da gelezen in den boek van open en bloot van het lief van mijne maat 
BrAiNpAiN zei:Nop, ligt ni aan drivers. In de sticky op hardware staat et erges uitgelegd hoe da komt, weet et nimeer vanbuiten
En lol @ [EZ] ivm "The Stranger"![]()
Schummi88 zei:Probeeret is eh Brainpain, let me know something if it worked out fine

"big drive enabler" bij maxtorDaCrashOveride zei:Manne, heeft iemand hier SATA schijf van 300GB (ofzo) en weet die pêrsoon hoe ge da installeert? Want bij mijn explorer geeft hij aan dat de HDD maar 127gb is terwijl hij 100% zeker 300gb is (Vorige installatie heb ik niet persoonlijk gedaan... Dus kweet nie hoe da moet...)
idd, da's daScip zei:is da da ge op uw hand gaat zitte tot da uw hand slaapt en dan es goe te jossen zoda het voelt alsof iemand anders da doen? zoja, das tog plezant?kheb da gelezen in den boek van open en bloot van het lief van mijne maat
![]()

lol, dacht het ook justBrAiNpAiN zei:Aaight, will do![]()
*Bp gaat alvast op z'n hand zitten*![]()




vandaag voor de eerste keer me pocketbike gereje... (men pa had er 1ne gekocht 
) hij wou er wss zo vlug mogelijk me rijden en da stuur stond langs ene kant nog redelijk los... Ik mag is rije, ik rij ±50 per uur (tlijkt wel vlugger omdat zo laag en wibbelig is
) ik wil stoppe, da stuur schiet los, gevolg --> Ik vlieg er over (probere te stappe, maar tege 50 ga da nogal moeilijk) en pocketbike tege mij, rare situatie maar gen schade, noch aan mij, noch aan pocketbike, wel is er een kras op het handvat
