Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:heb je nu al je PC Dylan?![]()
BrAiNpAiN zei:Ben gestart met een 5110, op 5-jarige leeftijd is die vervangen door een 3510i, die op zijn beurt na 2 jaar vervangen is door een 6610.
Enige mankement dat ik bij die gsm's had was bij de 3510i dat een aantal knopjes geen goed contact meer hadden en dat je dus massief hard op die knoppen moest gaan rammen.
Heb vroeger ook nog 2 Ericssons gehad als tweede gsm, en bij beiden was de batterij toen bagger.
Momenteel is nokia mss idd wel te duur voor wat je krijgt, ik zit nimeer zo int 'milieu'![]()
. Al een geluk ziet uw scherm er niet uit gelijk bij den Tim (een barst erin
)
Stancke zei:misschien dat z'n GSM na 5 jaar dienst vervangen is geworden?![]()

DaCrashOveride zei:Ik nu ook, der is maar 1 merk dak nooit meer koop en das siemens... Die batterij werd inees mega dik (da dekselke ging niemeer toe) en die werd warM... En da was exact 2 dagen na verval van garantie op batterij(na 6maand dus...) Die zeggen doodleuk: Dan moete nie zo heet staan (dien vond zen eigen dus nog grappig... )
Schummi88 zei:denket niet want hij had em van het 4e middelbaar en hij heeft sinds het 6e middelbaar diejen Nokia wa dak trouwens ne rommel gsm vindt maar soit![]()
De 6610 ook trouwens, gekocht op ebay 

Stancke zei:sffns naar de politie![]()

Schummi88 zei:Wie hebde weer van zijn sokken gereden ja?![]()


Schummi88 zei:Wie hebde weer van zijn sokken gereden ja?![]()

Mr Syphon zei:miss ist een klacht over hij en die leerkracht![]()

BrAiNpAiN zei:2bad it wasn't you![]()
Examens zuigen een pak, nog massa's te doen...
Maar sebiet wa ontstressen naar de vriendin![]()


idd! en ik gewonneuhStancke zei:Die F1 XRT Event was wel lachen![]()



ik knal erop natuurlijk.