Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frey

Legacy Member
als er 1 gsm is die ik echt terug wil is da zo nen Nokia 3310, echt nooit geen last mee gehad, was goedkoop en ge kon ermee doen wa ge moest :)

Schummi88

Legacy Member
BrAiNpAiN zei:
Ben gestart met een 5110, op 5-jarige leeftijd is die vervangen door een 3510i, die op zijn beurt na 2 jaar vervangen is door een 6610.

Enige mankement dat ik bij die gsm's had was bij de 3510i dat een aantal knopjes geen goed contact meer hadden en dat je dus massief hard op die knoppen moest gaan rammen.

Heb vroeger ook nog 2 Ericssons gehad als tweede gsm, en bij beiden was de batterij toen bagger.

Momenteel is nokia mss idd wel te duur voor wat je krijgt, ik zit nimeer zo int 'milieu' :p

zalt niet eerder op 15j leeftijd geweest zijn :p. Al een geluk ziet uw scherm er niet uit gelijk bij den Tim (een barst erin :D)

btw, hoe zittet met het leren? next week examens voor u eh. Ik kan nog een week leren :D

Schummi88

Legacy Member
Stancke zei:
misschien dat z'n GSM na 5 jaar dienst vervangen is geworden?:unsure:

denket niet want hij had em van het 4e middelbaar en hij heeft sinds het 6e middelbaar diejen Nokia wa dak trouwens ne rommel gsm vindt maar soit :D

DaCrashOveride

Legacy Member
Ik nu ook, der is maar 1 merk dak nooit meer koop en das siemens... Die batterij werd inees mega dik (da dekselke ging niemeer toe) en die werd warM... En da was exact 2 dagen na verval van garantie op batterij(na 6maand dus...) Die zeggen doodleuk: Dan moete nie zo heet staan (dien vond zen eigen dus nog grappig... )

Sergiow

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Ik nu ook, der is maar 1 merk dak nooit meer koop en das siemens... Die batterij werd inees mega dik (da dekselke ging niemeer toe) en die werd warM... En da was exact 2 dagen na verval van garantie op batterij(na 6maand dus...) Die zeggen doodleuk: Dan moete nie zo heet staan (dien vond zen eigen dus nog grappig... )

ik heb (nog) geen problemen gehad met siemens...

BrAiNpAiN

Legacy Member
Schummi88 zei:
denket niet want hij had em van het 4e middelbaar en hij heeft sinds het 6e middelbaar diejen Nokia wa dak trouwens ne rommel gsm vindt maar soit :D

Had die 5110 van int 2e middelbaar erges, dan december int 4e jaar die 3510i gekocht en nu sinds een half jaar ofzow de 6610. Toch bedankt voor de interesse schummi :love:

Enneuh, die 5110 was al een jaar of 3 toen ik em in handen kreeg... ;) De 6610 ook trouwens, gekocht op ebay :woohoo:


Maar idd schummi, examens zijn kut :s

BrAiNpAiN

Legacy Member
Schummi88 zei:
Wie hebde weer van zijn sokken gereden ja? :D

2bad it wasn't you :D

Examens zuigen een pak, nog massa's te doen... :help:
Maar sebiet wa ontstressen naar de vriendin :woohoo:

Schummi88

Legacy Member
BrAiNpAiN zei:
2bad it wasn't you :D

Examens zuigen een pak, nog massa's te doen... :help:
Maar sebiet wa ontstressen naar de vriendin :woohoo:

euhm let me rephrase that. "Ontstressen op de vriendin" en ontkent maar niet ;)

Bij mij gaget goed, economie is voor 95% af en volgende week Boekhouden se :)

128MB

Legacy Member
Stancke zei:
Die F1 XRT Event was wel lachen:rofl:
idd! en ik gewonneuh :woohoo:

was weeral het gewoonlijke tafereel. 6 man deed mee, 5 dagen op en we finishen met 2 :rofl:

schummi is zeker 3 keer gespint voor men neus :s
En eerste ronde in de chicane remt em ineens :wtf: ik knal erop natuurlijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan