Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:zeveraar. Serieus, 3 threadjes en een aparte thread voor een vraag wat hier altijd wel gebeurd :ironic:
Veel spamplezier geblazen, ge moet nie rekenen op medewerking van mij in die threads, eerder wa op tegewerking
ze zijn EVILSchummi88 zei:Wa ist probleem met de vrouwen jonge, vertellet is tegen Nonkel Schummi88![]()

gizmo_1987 zei:ze zijn EVIL![]()
het zit diep bij deze jongen
gizmo_1987 zei:ze zijn EVIL![]()
ik denk dat het besmettelijk is; ik denk er ook zo over :/Schummi88 zei:het zit diep bij deze jongen
*go away satan go away*![]()
²Stancke zei:nogtans...wie kan er zonder?![]()
ik kan niet zonder vrouwvolk om me heen 
Fr3nzY zei:ik denk dat het besmettelijk is; ik denk er ook zo over :/

tzen der 5 voor just te zijn: http://img160.imageshack.us/img160/1...ordillyma8.jpg ik zien ier geen 4 lfs, TDU, FO2, GTR, RAce of whatsoever threads die open blijve he Veel spamplezier geblazen, ge moet nie rekenen op medewerking van mij in die threads, eerder wa op tegewerking
Daar kan je ook geen auto's tunengizmo_1987 zei:zoveel threads voor een imo slecht game
(ik heb enkel de demo en imo is er niet veel aan)
imo mogen ze het hele tjuunconcept schrappen en terug gaan naar de good old NFS3:HP
dat is dan geheel mijn mening![]()
gizmo_1987 zei:stancke schat, wanneer gaan we nog eens trainen?![]()



Stancke zei:²nd! :

DaCrashOveride zei:edde gij ook nie zon thread opgestart?
in ieder geval, ik ben voorstaander van tuning, maar die nfs gaat bergaf...
komt gij naar mijStancke zei:kweentniet,you tell me
maar gy komt dan wel terug naar mij éh
doe je ondertussen al benchpress?![]()




gizmo_1987 zei:komt gij naar mij
lui vel
bus brugge oostende
passeert voor mijn deur
ik kan morgen en vrijdag
25 kg op een kant met losse benchpress, barr weegt ook nog 20
27 kg op een kant met de ketting
ad: