Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaCrashOveride

Legacy Member
ik begin te flippe, ik ga wel wa op trc forum surfe, als die k*t-nfscarbon hype voorbij is roept me dan maar ;)

Anoniem04

Legacy Member
zeveraar. Serieus, 3 threadjes en een aparte thread voor een vraag wat hier altijd wel gebeurd :ironic:

Anoniem04

Legacy Member
tzen der 5 voor just te zijn: http://img160.imageshack.us/img160/1...ordillyma8.jpg ik zien ier geen 4 lfs, TDU, FO2, GTR, RAce of whatsoever threads die open blijve he Veel spamplezier geblazen, ge moet nie rekenen op medewerking van mij in die threads, eerder wa op tegewerking

1. LFS, daar is een event thread over, dat spel is al uit en heeft minder mankementen dan Need for Speed :p Daar kan je ook geen auto's tunen
2.flatout 2, idem dito
3.Race is nog niet uit, toen Carbon nog niet uit was was er ook nog maar 1 thread
4.TDU, idem dito
5.Elk van die threads zijn redelijk zinvol, dus zoek de betekenis van Spam nog maar eens op.
6.Als ge beetje onnozel wilt doen omdat de threads U niet zint, post er dan niets in.

Als ge er een beetje vriendelijker op zou wijzen had ik ook nog iets degelijk geantwoord, maar op die manier, sorry ze jongen.

de oude carbon thread verdwijnt op de achtergrond, juist zoals de demo thread wanneer de full uit is, dan zijn het er al maar 2 meer.

DaCrashOveride

Legacy Member
ja okeeeeeeeej voel u maar graaf en ohzo volmaakt en volwassene, en aan de vele normale mensen nog veel plezier met de Need For Speed Carbon threads!

Gizmo_1987

Legacy Member
zoveel threads voor een imo slecht game
(ik heb enkel de demo en imo is er niet veel aan)
imo mogen ze het hele tjuunconcept schrappen en terug gaan naar de good old NFS3:HP
dat is dan geheel mijn mening :p

Stancke

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
zoveel threads voor een imo slecht game
(ik heb enkel de demo en imo is er niet veel aan)
imo mogen ze het hele tjuunconcept schrappen en terug gaan naar de good old NFS3:HP
dat is dan geheel mijn mening :p

²nd! :

Stancke

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
stancke schat, wanneer gaan we nog eens trainen? :p

kweentniet,you tell me:p

maar gy komt dan wel terug naar mij éh;)
doe je ondertussen al benchpress?:unsure:

Stancke

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
edde gij ook nie zon thread opgestart? :D


in ieder geval, ik ben voorstaander van tuning, maar die nfs gaat bergaf...

ik begin de NFS al meer dan uitgemelkt te vinden (al vanaf Underground1....)

Ik wil NFS: Road Challenge:'(

Gizmo_1987

Legacy Member
Stancke zei:
kweentniet,you tell me:p

maar gy komt dan wel terug naar mij éh;)
doe je ondertussen al benchpress?:unsure:
komt gij naar mij :p
lui vel :D
bus brugge oostende ;)
passeert voor mijn deur
ik kan morgen en vrijdag :p
25 kg op een kant met losse benchpress, barr weegt ook nog 20
27 kg op een kant met de ketting

Stancke

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
komt gij naar mij :p
lui vel :D
bus brugge oostende ;)
passeert voor mijn deur
ik kan morgen en vrijdag :p
25 kg op een kant met losse benchpress, barr weegt ook nog 20
27 kg op een kant met de ketting

komde gy ni naar mij? :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan