Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gizmo_1987

Legacy Member
kwil u nog komen halen in brugge :p:D
kmoet int stad om nieuwe lenzen

Anoniem04

Legacy Member
ja okeeeeeeeej voel u maar graaf en ohzo volmaakt en volwassene, en aan de vele normale mensen nog veel plezier met de Need For Speed Carbon threads!

Ja, in ieder geval reageer ik toch iets volwassener :ironic:

Gizmo_1987

Legacy Member
mja fuck, kheb geen auto morgenmiddag, em moet binnen voor nieuwe banden^^
mn achterste zijn versleten :D verstorven+voorbij het minimum profiel
anyway, kga een filmptje checken
grtzz

Stancke

Legacy Member
yes,morgen komt men ex en ben alleen thuis:unsure:
vlug gaan slapen zodat ik morgen frisman ben:unsure:

whoopie

Legacy Member
gisteren naar meeting vant autoforum geweest

was hilarisch, dirxke heeft foto's getrokke

128MB

Legacy Member
Heb men Nokia N90 :love:

Niet normaal wat dat ding kan :oink: Adobe dinges voor PDF files, Powerpoint, Word,... en echt kristalhelder beeld :woohoo:

Stancke

Legacy Member
128MB zei:
Heb men Nokia N90 :love:

Niet normaal wat dat ding kan :oink: Adobe dinges voor PDF files, Powerpoint, Word,... en echt kristalhelder beeld :woohoo:

de mijnen kan dat ook allemaal:p

Ik vind het design wel niet zo mooi van die N90:unsure:
heeft die automatische toboblokkering? Ik dacht dat de laatste nieuwe series van Nokia dat niet meer hadden....zuigt toch wel vind:p
mja,voor mij geen Nokia meer

128MB

Legacy Member
toblokkering? :wtf: buh zal wel, wat heeft die niet? :unsure:

Ik vind nokia nog 't beste heb samsungs en sony erricsons gehad, die zijn pas KUT imo :p

whoopie

Legacy Member
128MB zei:
toblokkering? :wtf: buh zal wel, wat heeft die niet? :unsure:

Ik vind nokia nog 't beste heb samsungs en sony erricsons gehad, die zijn pas KUT imo :p

persoonlijke mening i guess

khad vroeger ook nokia, maar ben overgeschakelt naar SE.

Tis nu al men derde sony ericsson.
Ben hier meer tevreden over dan dak ooit over 1 van men nokia's geweest ben.

Nu al van in begin februari een K750i en die doet het nog steeds perfect.

BrAiNpAiN

Legacy Member
128MB zei:
toblokkering? :wtf: buh zal wel, wat heeft die niet? :unsure:

Ik vind nokia nog 't beste heb samsungs en sony erricsons gehad, die zijn pas KUT imo :p

automatische toetsenbordblokkering ;)

En ook hier trouwe Nokia-gebruiker :)

Mr Syphon

Legacy Member
ik heb een afkeer voor nokia, kga da dus nooit kopen,veel te duur voor wat je krijgt, das hetzelfde als da je een t-shirt van 'de puta madre' koop, kost veel en tis ook maar een t-shirt

ik ben hier ook bezig aan men 3de sony ericsson ( ook K750i :p )

BrAiNpAiN

Legacy Member
Mr Syphon zei:
ik heb een afkeer voor nokia, kga da dus nooit kopen,veel te duur voor wat je krijgt, das hetzelfde als da je een t-shirt van 'de puta madre' koop, kost veel en tis ook maar een t-shirt

ik ben hier ook bezig aan men 3de sony ericsson ( ook K750i :p )

Ben gestart met een 5110, op 5-jarige leeftijd is die vervangen door een 3510i, die op zijn beurt na 2 jaar vervangen is door een 6610.

Enige mankement dat ik bij die gsm's had was bij de 3510i dat een aantal knopjes geen goed contact meer hadden en dat je dus massief hard op die knoppen moest gaan rammen.

Heb vroeger ook nog 2 Ericssons gehad als tweede gsm, en bij beiden was de batterij toen bagger.

Momenteel is nokia mss idd wel te duur voor wat je krijgt, ik zit nimeer zo int 'milieu' :p

whoopie

Legacy Member
BrAiNpAiN zei:
Ben gestart met een 5110, op 5-jarige leeftijd is die vervangen door een 3510i, die op zijn beurt na 2 jaar vervangen is door een 6610.

Enige mankement dat ik bij die gsm's had was bij de 3510i dat een aantal knopjes geen goed contact meer hadden en dat je dus massief hard op die knoppen moest gaan rammen.

Heb vroeger ook nog 2 Ericssons gehad als tweede gsm, en bij beiden was de batterij toen bagger.

Momenteel is nokia mss idd wel te duur voor wat je krijgt, ik zit nimeer zo int 'milieu' :p

imo kunt ge die gewone ericssons ook ni echt vergelijken me die sony ericssons.

Van zodra sony derbij kwam werden dat (imo) veel interessantere gsms

DaCrashOveride

Legacy Member
Ik heb al Nokia, Philips, Siemens, Sony Ericsson, Samsung en Sharp gehad en dit is mijn 4de nokia en ben er tevreden van (en ja ik WAS verslaafd aan gsms ^^) ik heb opt moment nen 7610
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan