Stancke
Legacy Member
gizmo_1987 zei:gah trut
kwil geen 8€ leggen![]()
wees blij dat je geen volle pot moest betalen

btw,zo slecht was het daar toch niet?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gizmo_1987 zei:gah trut
kwil geen 8€ leggen![]()

Silent Thunder zei:Zegguh, spreek jullie dates eens af via MSN![]()

ja okeeeeeeeej voel u maar graaf en ohzo volmaakt en volwassene, en aan de vele normale mensen nog veel plezier met de Need For Speed Carbon threads!

128MB zei:Heb men Nokia N90
Niet normaal wat dat ding kanAdobe dinges voor PDF files, Powerpoint, Word,... en echt kristalhelder beeld
![]()



128MB zei:toblokkering?buh zal wel, wat heeft die niet?
Ik vind nokia nog 't beste heb samsungs en sony erricsons gehad, die zijn pas KUT imo![]()
128MB zei:toblokkering?buh zal wel, wat heeft die niet?
Ik vind nokia nog 't beste heb samsungs en sony erricsons gehad, die zijn pas KUT imo![]()


Mr Syphon zei:ik heb een afkeer voor nokia, kga da dus nooit kopen,veel te duur voor wat je krijgt, das hetzelfde als da je een t-shirt van 'de puta madre' koop, kost veel en tis ook maar een t-shirt
ik ben hier ook bezig aan men 3de sony ericsson ( ook K750i)

BrAiNpAiN zei:Ben gestart met een 5110, op 5-jarige leeftijd is die vervangen door een 3510i, die op zijn beurt na 2 jaar vervangen is door een 6610.
Enige mankement dat ik bij die gsm's had was bij de 3510i dat een aantal knopjes geen goed contact meer hadden en dat je dus massief hard op die knoppen moest gaan rammen.
Heb vroeger ook nog 2 Ericssons gehad als tweede gsm, en bij beiden was de batterij toen bagger.
Momenteel is nokia mss idd wel te duur voor wat je krijgt, ik zit nimeer zo int 'milieu'![]()