Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scipicore

Legacy Member
kvind 2f2f beter dan tf&tf en TD tezame :P hoewel dak vind da het verhaal van TD wel best is :)

Schummi88

Legacy Member
128MB zei:
idd! en ik gewonneuh :woohoo:

was weeral het gewoonlijke tafereel. 6 man deed mee, 5 dagen op en we finishen met 2 :rofl:

schummi is zeker 3 keer gespint voor men neus :s
En eerste ronde in de chicane remt em ineens :wtf: ik knal erop natuurlijk.

Ik wil mijnen bocht niet missen eh snuggere :p

128MB

Legacy Member
Da snap ik dus niet, die auto is zo gemakkelijk, rijdt gij met gamepad of stuur of?
gwn ff tegensturen en ge zijt toch recht.

Schummi88

Legacy Member
128MB zei:
Da snap ik dus niet, die auto is zo gemakkelijk, rijdt gij met gamepad of stuur of?
gwn ff tegensturen en ge zijt toch recht.

1. geen gamepad
2. geen stuur

dan ist met keyboard en dat gaat nog deftig :)

Anoniem04

Legacy Member
kvind 2f2f beter dan tf&tf en TD tezame :P hoewel dak vind da het verhaal van TD wel best is

bah neen, ik wil geen film zien waarbij het belangrijkste punt volledig met de computer gedaan was.

ik rij met de muis en dat lukt best goed

Hoe bent gij in godsnaam tegen diene oplegger geknald ?

[EZ]

Legacy Member
EZ's back again :)

Normaal ginge we gisterenavond al terugkomen, maar auto is in panne gevalle :p
Dan heb'k 3km moete stappe in da rotweer, ma vandemorge is hij dan getakeld, en hebbe ze er een nieuwe batterij ingestoken, en we zijn dus toch nog thuisgeraakt :p

DaCrashOveride

Legacy Member
Mijne is bekanst elemaal geformatteerd... Mr ik heb niet de mogelijkheid gehad om backups te nemen... Gevolg: Cursus programmeren (voor school) volledig weg, Cursus microprocesoren (ook voor school) volledig weg... Deze had ik volledig zelf gemaakt :/ Ook men huistaak nederlands tege maandag weg en ergste van al............ AL MEN WAREZ WEG ...

DaCrashOveride

Legacy Member
Manne, heeft iemand hier SATA schijf van 300GB (ofzo) en weet die pêrsoon hoe ge da installeert? Want bij mijn explorer geeft hij aan dat de HDD maar 127gb is terwijl hij 100% zeker 300gb is (Vorige installatie heb ik niet persoonlijk gedaan... Dus kweet nie hoe da moet...)

BrAiNpAiN

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Manne, heeft iemand hier SATA schijf van 300GB (ofzo) en weet die pêrsoon hoe ge da installeert? Want bij mijn explorer geeft hij aan dat de HDD maar 127gb is terwijl hij 100% zeker 300gb is (Vorige installatie heb ik niet persoonlijk gedaan... Dus kweet nie hoe da moet...)

check sticky bij Hardware of doe een forum-search naar 127GB ofzow. Bij hardware trekken we de haren van onze kop omda die vraag zoveel voorkomt, dus open best geen nieuwe tread ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan