Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
128MB zei:idd! en ik gewonneuh
was weeral het gewoonlijke tafereel. 6 man deed mee, 5 dagen op en we finishen met 2
schummi is zeker 3 keer gespint voor men neus
En eerste ronde in de chicane remt em ineensik knal erop natuurlijk.

gizmo_1987 zei:net 2f2f nog eens uitgekeken ^^
act a fool![]()

128MB zei:Da snap ik dus niet, die auto is zo gemakkelijk, rijdt gij met gamepad of stuur of?
gwn ff tegensturen en ge zijt toch recht.

kvind 2f2f beter dan tf&tf en TD tezamehoewel dak vind da het verhaal van TD wel best is
ik rij met de muis en dat lukt best goed
Dillyracer zei:Hoe bent gij in godsnaam tegen diene oplegger geknald ?
nee check trc forumSchummi88 zei:doet uw filmke het al met Moviemaker?![]()
DaCrashOveride zei:Manne, heeft iemand hier SATA schijf van 300GB (ofzo) en weet die pêrsoon hoe ge da installeert? Want bij mijn explorer geeft hij aan dat de HDD maar 127gb is terwijl hij 100% zeker 300gb is (Vorige installatie heb ik niet persoonlijk gedaan... Dus kweet nie hoe da moet...)

Ja we weten hetgizmo_1987 zei:kzit op een lan![]()
