Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kheb net nog eens GTA SA gespeeld. Leuk muziekje op, en in zo'n Mercedes cabrio over zandweggetjes gereden waar ik nog nooit eerder was geweest. Zalig tochdragjeh zei:Ik heb ineens zo'n drang om Vice City te spelen.. niet nu, maar toen het net uit was. Waar is de tijdad:

Silent Thunder zei:Kheb net nog eens GTA SA gespeeld. Leuk muziekje op, en in zo'n Mercedes cabrio over zandweggetjes gereden waar ik nog nooit eerder was geweest. Zalig toch![]()


Helemaal in't noorden ergens. Dicht in de buurt van "the lost pueblo" op dien berg (als ge da weet zijn); ten westen van den dam. Daar hebt ge zo wat kronkelende zandweggetjes, die in't bruin (denk ik) zijn aangegeven op de kaart ipv in't zwart zoals gewone wegenwhoopie zei:waar ware die zandweggetjes?
kunne we ze ook is bezoeken![]()

Ik had mp3-player opstaan, maar K-DST zou ook wel geschikt zijn denk ik 
Silent Thunder zei:Helemaal in't noorden ergens. Dicht in de buurt van "the lost pueblo" op dien berg (als ge da weet zijn); ten westen van den dam. Daar hebt ge zo wat kronkelende zandweggetjes, die in't bruin (denk ik) zijn aangegeven op de kaart ipv in't zwart zoals gewone wegen
Echt plezant, op een zonnige dag met ne cabrio en wat lichte rockmuziek opIk had mp3-player opstaan, maar K-DST zou ook wel geschikt zijn denk ik
![]()

Die staat ook ni op de kaart, vrees ik. Da's een verlaten en vervallen Mexicaans dorpke bovenop nen bergtopwhoopie zei:eb speciaal men gta dooske opgezocht om daaruit die map te halen, maar kvind die lost pueblo ni![]()
Ge kunt daar enkel geraken via zo een zandweggeske, dat op't einde ne grote cirkel maakt rond de flank van dien berg (misschien kunt ge't zo vinden op de kaart). En overal langs dat zandweggetje staan er in't spel wegwijzers naar "the lost pueblo" 


128MB zei:Klote men laptop hangt vast als ik gta sa cd insteek![]()
dunno lampke van hdd blijft branden meer gebeurt er niet.whoopie zei:lol? hoe kan da?


Stancke zei:morgen moet ik voor babysit spelen bij m'n leerkrachte![]()
jupStancke zei:ligt MSN bij jullie ook plat? Zowel via internet als Messenger?
