Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gizmo_1987

Legacy Member
nope oostduinkerke :p de meiskes zeiden dat het daar beter was dusja, dan geven we ze hun zin ^^
imo blijft centerparcs véél beter, maar da ligt aan de andere kant van vlaanderen :p

Foose

Legacy Member
Ik heb ineens zo'n drang om Vice City te spelen.. niet nu, maar toen het net uit was. Waar is de tijd :sad:

Silent Thunder

Legacy Member
dragjeh zei:
Ik heb ineens zo'n drang om Vice City te spelen.. niet nu, maar toen het net uit was. Waar is de tijd :sad:
Kheb net nog eens GTA SA gespeeld. Leuk muziekje op, en in zo'n Mercedes cabrio over zandweggetjes gereden waar ik nog nooit eerder was geweest. Zalig toch :love:

128MB

Legacy Member
Dat spel moet'k es uitproberen op men laptop :) hopelijk draait dat erop :s
Misschien op lage kwaliteit, anders VC dan maar.

whoopie

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Kheb net nog eens GTA SA gespeeld. Leuk muziekje op, en in zo'n Mercedes cabrio over zandweggetjes gereden waar ik nog nooit eerder was geweest. Zalig toch :love:

waar ware die zandweggetjes? :p

kunne we ze ook is bezoeken :D

Silent Thunder

Legacy Member
whoopie zei:
waar ware die zandweggetjes? :p

kunne we ze ook is bezoeken :D
Helemaal in't noorden ergens. Dicht in de buurt van "the lost pueblo" op dien berg (als ge da weet zijn); ten westen van den dam. Daar hebt ge zo wat kronkelende zandweggetjes, die in't bruin (denk ik) zijn aangegeven op de kaart ipv in't zwart zoals gewone wegen :)

Echt plezant, op een zonnige dag met ne cabrio en wat lichte rockmuziek op :music: Ik had mp3-player opstaan, maar K-DST zou ook wel geschikt zijn denk ik :)

whoopie

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Helemaal in't noorden ergens. Dicht in de buurt van "the lost pueblo" op dien berg (als ge da weet zijn); ten westen van den dam. Daar hebt ge zo wat kronkelende zandweggetjes, die in't bruin (denk ik) zijn aangegeven op de kaart ipv in't zwart zoals gewone wegen :)

Echt plezant, op een zonnige dag met ne cabrio en wat lichte rockmuziek op :music: Ik had mp3-player opstaan, maar K-DST zou ook wel geschikt zijn denk ik :)

eb speciaal men gta dooske opgezocht om daaruit die map te halen, maar kvind die lost pueblo ni :(

Silent Thunder

Legacy Member
whoopie zei:
eb speciaal men gta dooske opgezocht om daaruit die map te halen, maar kvind die lost pueblo ni :(
Die staat ook ni op de kaart, vrees ik. Da's een verlaten en vervallen Mexicaans dorpke bovenop nen bergtop :) Ge kunt daar enkel geraken via zo een zandweggeske, dat op't einde ne grote cirkel maakt rond de flank van dien berg (misschien kunt ge't zo vinden op de kaart). En overal langs dat zandweggetje staan er in't spel wegwijzers naar "the lost pueblo" :)

En ten westen van die pueblo zijn er nog van die zandweggetjes. ;)

128MB

Legacy Member
whoopie zei:
lol? hoe kan da?
dunno lampke van hdd blijft branden meer gebeurt er niet.
Eerste dag op ge inet 5 min en drek al 4 spyware items gevonden door HitmanPro :p

Em is nu nog es aant checken...

edit

18 items gevonden :wtf:

128MB

Legacy Member
Zal drek es zien op MSN.

En ViceCity draait goed op de cheap-ass laptop ^^ yaay.

Alleen klote dat vc geen breedbeeld rezolutie's heeft. Alles ziet er een beetje raar uit :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan