Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
juist erug. Baj,tword tijd dak in me bed bkrijp want al die drank is ni goe voor de geozndheid

juist nog es NFS come p^roberen en dan gaan slapen.0

Slaapwel!

128MB

Legacy Member
ik was vandaag om 4 uur terug thuis :)
was zalig, heb me ziek gelachen met ne strontzatte leerkracht :D

Private_BE

Legacy Member
Dillyracer zei:
Intel Core 2 Duo E6400/2.13GHz FSB1066 2MB (BX80557E6400) €234,00
ASUS EN7900GS/2DHT/256M, 256MB 2xDVI-I,PCIe,Retail,HDTV (90-C1CIE0-HUAY) €223,00
Western Digital 160.0 GB SATA II 7200 8MB (WD1600JS) €68.50
Western Digital 160.0 GB SATA II 7200 8MB (WD1600JS) €68.50
Cooler Master Centurion 5 Tower Case,No PSU,Black/Silver (CAC-T05-UW) €64.00
Cooler Master PSU ATX, 430W Ultra Silent+SATA Pow C,Retail (713000960-GP) €50.00
Corsair 1024MB, DDR2,128MX64, PC667,C4,Value Select (VS1GB667D2) €140.00
ASUS P5B-V,Sk775,PCIe ATX,G965,DDR2,Glan,SATA, (90-MBB4U5-G0EAYZ) 122.5€

970.5


Hier is mijn vader mee akkoord gegaan, ik heb hem gezegd dat het goedkoper zou uitkomen als ik sommige dingen later pak, maar hij zegt dat het daar ook niet op ga aankomen :p

Dus I'm in :D

You lucky |3@$T€|2|)

@ Whoopie en hebde nog mogen rijden? :D

Gizmo_1987

Legacy Member
128MB zei:
ik was vandaag om 4 uur terug thuis :)
was zalig, heb me ziek gelachen met ne strontzatte leerkracht :D

ik om 3u :p t'plaatselijk café afgesloten...
duvel is lekker :D
vanavond fuifke doen :love:

Schummi88

Legacy Member
Vanavond naar Shoot To Shoot in Beerse (vlakbij de Frenzy dus :)). Bjorno ist als DJ, te hopen valt dieje wa mee :D

Frey

Legacy Member
Schummi88 zei:
Vanavond naar Shoot To Shoot in Beerse (vlakbij de Frenzy dus :)). Bjorno ist als DJ, te hopen valt dieje wa mee :D
Kwou er eerst ook heen te gaan, maar aangezien ik morgen naar Taste of Chaos ga (van 4 tot 11 vollen bak punk/rock etc) ga ik vandaag maar is een rustig dagske doen...
kben nog te geradbraakt van donderdag op vrijdag, heb me toen ook goe bezope op een kotfeestje^^
Kan wel zijn da ge de Saze daar tegekomt, kzou er ni van verschiete dat die er heengaat :)

whoopie

Legacy Member
kut :(

em is ni op tijd teruggekomen :p

nuja, zebbe gezegd dak altij nog mag binnespringe, dus keb nog kansen :p

vandaag da vinci code dvd gekocht, bf2142 en burnout legends voor psp

DaCrashOveride

Legacy Member
Burnout Legends is mooi spelleke, maar 1 van de spellekes van int begin van de PSP he :p echt wel fun :p

whoopie

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Burnout Legends is mooi spelleke, maar 1 van de spellekes van int begin van de PSP he :p echt wel fun :p

i know

maar had alleen nog maar gta:lcs, en wou eens iets anders spelen :p
En in afwachting vor vice city stories maar iets goekoop genomen :p

Silent Thunder

Legacy Member
Vandaag in-game opnames gedaan in de MMORPG Archlord voor de nieuwe film van Nic Baltazar: BenX. Met een level 99 orc :D

I beat you all :p

[EZ]

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Vandaag in-game opnames gedaan in de MMORPG Archlord voor de nieuwe film van Nic Baltazar: BenX. Met een level 99 orc :D

I beat you all :p
Die ga op mijn school opgenome worde, en iedereen mag figureren op de scenes die zich op de koer afspelen :p
En nu in de vakantie worden de binnenscenes gefilmd :)

Die film is van nen boek, en we zijn vorig jaar naar da toneel gaan zien van dienen boek, toen gebruikte ze Divine Divinty als game :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan