Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
voor duidelijk te maken, mijn pa betaald niet alles eh :p

bij fashion verkopen ze alleen behuizingen tot 400 Watt, maar sinds ze niets zeggen bij aankoopadvies gaat dat wel in orde zijn denk ik.

Silent Thunder

Legacy Member
Sergiow zei:
CD Kapot/ Boekje kwijt


Indien uw CD kapot, gebarsten of anderzijds defect is geraakt kunt u gebruik maken van onze retour garantie. Deze garantie geldt tot en met 90 dagen na datum van aanschaf.

Om uw game te laten vervangen dient u de defecte CD('s)inclusief doosje, handleiding en kassabon tezamen met een vijfeurobiljet (verzend en administratiekosten) naar onze Postbus te sturen. U krijgt dan na ongeveer twee weken een nieuw werkend spel opgestuurd.

Wij adviseren u het spel aangetekend te versturen. Als uw game niet bij ons aankomt, kunnen wij hem niet vervangen.

Indien u uw boekje kwijt bent, kunt u tevens gebruik maken van onze retouroptie. U dient het gehele pakket, inclusief CD en doosje, met daarbij het vijfeurobiljet naar ons adres op Schiphol toesturen. U krijgt dan na ongeveer twee weken het spel retour gestuurd met nieuw boekje.

Nb.: U hoeft géén 5 euro te betalen indien het product defect is bij aankoop en de winkel de game niet meer wil omruilen.U moet dan wel de aankoopbon nog hebben. Indien er meer dan een week verstreken is na aankoop, dient u de 5 euro wel te betalen.

Indien u niet zeker weet of het spel kapot is, verdient het aanbeveling om het spel een keer op een andere computer (van uzelf, familie, kennissen etc) uit te proberen.

Het adres waar u uw pakket aan kan richten:

Electronic Arts Benelux
Postbus 75756
1118 ZX Schiphol-Triport
Ze heeft em al langer dan 90 dagen spijtig genoeg. Da's dan geen vervanging? :/ Zou ik toch wel schandalig vinden. Die cd is 2x gebruikt, enkel om te installeren. Voor te spelen is em zelfs ni gebruikt (was ni nodig dacht ik, of anders via no-cd crack gespeeld, maar in ieder geval dus ni gebruikt). En toch werkt die nu ni meer, gewoon van in zijn dozeke te zitten dus :doh: Kvind dat ze dat wel mogen vergoeden dan eigenlijk...

Zo werken ze gewoon warez in de hand he :doh:

whoopie

Legacy Member
Stancke zei:
juist terug thuis van school:D

Man,die economielerares is zalig:sop:

ik vind u echt ziek :x

altyd ant geilen op uw leerkrachten enzo



vandaag op men stage ist ne goeien dag, nen hele goeien :D
Ik kom binne, eerste wat ze zeggen: hier, keb hier autosleutels voor u, als er straks plaats op de parking is moogde die daar ergens gaan parkeren.
Kdacht zo: chill, weer ne jaguar of ne landrover, no big deal.

tot wanneer ik kijk naar de sleutels.
Tis ne corvette Z06 :eek:

500pk onder men gat sebiet :woohoo:

SPEEDMAN

Legacy Member
mijn installatie (al bijna een jaar oud)

AMD X2 4400+ met thermalright 120 erop

(check it= http://www.thermalright.com/a_page/main_product_xp120.htm)

ASUS A8N-SLI deluxe

tis een SLI systeemke

BFG GEFORCE 7800 GTX 256 EXTREME met ZALMAN full copper koeler

en een tweede: (ik peins powercolor)
GEFORCE 7800 GTX 256 EXTREME met ZALMAN full copper koeler

2 x 1 GIG GSKILL 3200 2,5 CAS geheugen
CD ROM lezer
DVD writer

6 x 120mm fans van papst. voor goeie airflow

een creative ZS 5.1 surround met een logitech Z 680 5.1 erop (voorloper van de 5500 met zwaardere bass, als hij op dolby staat is het gestoord)

620 WATT voeding van enermax met SLI ondersteuning (zalige kabels :D )



en last but not least !

EEN DISKETTESTATION !!!!

dit alles in een case van antec als ik mij goe herinner de P 180 met de voeding onderaan in een aparte ruimte ook met fan 120mm erop.

ik heb een 19 inch scherm samsung 970P met 1000:1 contrast 6 ms maar ik wil overschakelen op een 24 inch breedbeeld, welk ben ik nnog aant zien.

joysticks heb ik t logitech force feedback stuurke, da rood
en een microsoft force feedback wingman toestand, echt goe voor te flyen.

ok pimps, genoeg geluld, nu kan ik weer voor nen dag serieus zijn. Hopelijk voor jullie morgen niet opnieuw op deze plaats mijn gezever.

doeiiiiii

sluysen

Legacy Member
whoopie zei:
ik vind u echt ziek :x

altyd ant geilen op uw leerkrachten enzo



vandaag op men stage ist ne goeien dag, nen hele goeien :D
Ik kom binne, eerste wat ze zeggen: hier, keb hier autosleutels voor u, als er straks plaats op de parking is moogde die daar ergens gaan parkeren.
Kdacht zo: chill, weer ne jaguar of ne landrover, no big deal.

tot wanneer ik kijk naar de sleutels.
Tis ne corvette Z06 :eek:

500pk onder men gat sebiet :woohoo:


zotjes
ge ebt em toch wel uitvoerig getest op de parking :p

whoopie

Legacy Member
sluysen zei:
zotjes
ge ebt em toch wel uitvoerig getest op de parking :p

helaas zijn ze der nu efkes mee weg, en kweet ni om wat uur ze terugkomen :(

hopelijk nog voor ik naar huis moet :p

SPEEDMAN

Legacy Member
hetgeen ge best doet is uw ontkoppeling ingeduwd houden, en dan gas geven tot het linkerwijzertje in het onderste deel van het rood staat, en dan heel snel uw ontkoppeling laten schieten.

Dat is goed voor de motor

whoopie

Legacy Member
SPEEDMAN zei:
hetgeen ge best doet is uw ontkoppeling ingeduwd houden, en dan gas geven tot het linkerwijzertje in het onderste deel van het rood staat, en dan heel snel uw ontkoppeling laten schieten.

Dat is goed voor de motor

ik weet hoe ge moet rijden, dus hou me ni van den domme ;)

Maar ik vrees ervoor dat die voor 3u30 nog ga terug zijn :(

Witte

Legacy Member
[EZ];7768357 zei:
Ik wil upgrade, ma 'k heb geen goesting om €500 te dokken voor enkel wa betere gfx :s

'k Ga gwn nog ff de kat uit den boom kijke denk'k, me nieuwjaar zulle der toch wel prijsdalinge zijn...
Er zijn net prijsdalingen geweest. Op dit moment kun je goeie zaken doen bij het aankopen van pc onderdelen. VGA kaarten lekker goedkoop en doch goeie prestaties, alsook de cpu's. Als je pc echt traag is zou ik je mezelf alleszinds nie peinigen tot het einde van het jaar om te gaan upgraden ;)



Dillyracer zei:
Intel Core 2 Duo E6400/2.13GHz FSB1066 2MB (BX80557E6400) €234,00
ASUS EN7900GS/2DHT/256M, 256MB 2xDVI-I,PCIe,Retail,HDTV (90-C1CIE0-HUAY) €223,00
Western Digital 160.0 GB SATA II 7200 8MB (WD1600JS) €68.50
Western Digital 160.0 GB SATA II 7200 8MB (WD1600JS) €68.50
Cooler Master Centurion 5 Tower Case,No PSU,Black/Silver (CAC-T05-UW) €64.00
Cooler Master PSU ATX, 430W Ultra Silent+SATA Pow C,Retail (713000960-GP) €50.00
Corsair 1024MB, DDR2,128MX64, PC667,C4,Value Select (VS1GB667D2) €140.00
ASUS P5B-V,Sk775,PCIe ATX,G965,DDR2,Glan,SATA, (90-MBB4U5-G0EAYZ) 122.5€

970.5


Hier is mijn vader mee akkoord gegaan, ik heb hem gezegd dat het goedkoper zou uitkomen als ik sommige dingen later pak, maar hij zegt dat het daar ook niet op ga aankomen :p

Dus I'm in :D

E6400/E6300 is een zalig cpu'tje. Die rommel overclockt nogal zotjes, prestaties die boven die van de AMD FX62 uitsteken (indien overclockt é). P5B valt goed mee, alhoewel het eerder onder de 100€ zou moeten verkocht worden. Nodige voltmods zijn beschikbaar waardoor het in mijn ogen toch wel één van de beste Allandale bordjes is.

Allandale is de codenaam voor een Conroe met gehalveerd L2 cache.

Goeie koop dus ;) Aangeraden deze setup te overclocken, cpu kan bijvoorbeeld gemakkelijk 3GHz aan.

[EZ]

Legacy Member
wittekakker zei:
Er zijn net prijsdalingen geweest. Op dit moment kun je goeie zaken doen bij het aankopen van pc onderdelen. VGA kaarten lekker goedkoop en doch goeie prestaties, alsook de cpu's. Als je pc echt traag is zou ik je mezelf alleszinds nie peinigen tot het einde van het jaar om te gaan upgraden ;)
. . .
Ja 'k heb het ook just geleze van die prijsdalingen (van de AMD cpu's)
Maja, om mijn exames nie te nijg te terroriseren ga'k het nog ff me deze rammelkas moeten doen :p


MSN werkt eindelijk terug btw, ma die 8.0, zo nen bucht, 7.5 sebiet is terug instalere ze :baard:


@Whoopie: Don't make me jealous! :s

Anoniem04

Legacy Member
computer is dood, ik kom thuis, de fucking carbon demo released.

dus morgen gaan we voor een nieuwe.

Anoniem04

Legacy Member
Dan zal ik pas een paar screens kunnen posten :p

Riptor heeft GTR2 gewonnen se, en een dorpsgenoot van mij, maar ik niet :sad:

128MB

Legacy Member
Waar ik nu opzit:
Pentium M 370 1.5 GHZ
80 GB hdd
DVD Writer
2x512MB Ram
Scherm 15,4 " met 64MB video geheugeb ;p
En wifi! zalig!

DaCrashOveride

Legacy Member
kzit op menne stoel :moehahahahaa: *droog...*
ik heb nog altij hetzelfde dan 4 maand geleje :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan