Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze heeft em al langer dan 90 dagen spijtig genoeg. Da's dan geen vervanging? :/ Zou ik toch wel schandalig vinden. Die cd is 2x gebruikt, enkel om te installeren. Voor te spelen is em zelfs ni gebruikt (was ni nodig dacht ik, of anders via no-cd crack gespeeld, maar in ieder geval dus ni gebruikt). En toch werkt die nu ni meer, gewoon van in zijn dozeke te zitten dus :doh: Kvind dat ze dat wel mogen vergoeden dan eigenlijk...Sergiow zei:CD Kapot/ Boekje kwijt
Indien uw CD kapot, gebarsten of anderzijds defect is geraakt kunt u gebruik maken van onze retour garantie. Deze garantie geldt tot en met 90 dagen na datum van aanschaf.
Om uw game te laten vervangen dient u de defecte CD('s)inclusief doosje, handleiding en kassabon tezamen met een vijfeurobiljet (verzend en administratiekosten) naar onze Postbus te sturen. U krijgt dan na ongeveer twee weken een nieuw werkend spel opgestuurd.
Wij adviseren u het spel aangetekend te versturen. Als uw game niet bij ons aankomt, kunnen wij hem niet vervangen.
Indien u uw boekje kwijt bent, kunt u tevens gebruik maken van onze retouroptie. U dient het gehele pakket, inclusief CD en doosje, met daarbij het vijfeurobiljet naar ons adres op Schiphol toesturen. U krijgt dan na ongeveer twee weken het spel retour gestuurd met nieuw boekje.
Nb.: U hoeft géén 5 euro te betalen indien het product defect is bij aankoop en de winkel de game niet meer wil omruilen.U moet dan wel de aankoopbon nog hebben. Indien er meer dan een week verstreken is na aankoop, dient u de 5 euro wel te betalen.
Indien u niet zeker weet of het spel kapot is, verdient het aanbeveling om het spel een keer op een andere computer (van uzelf, familie, kennissen etc) uit te proberen.
Het adres waar u uw pakket aan kan richten:
Electronic Arts Benelux
Postbus 75756
1118 ZX Schiphol-Triport
Stancke zei:juist terug thuis van school
Man,die economielerares is zalig![]()



)whoopie zei:ik vind u echt ziek
altyd ant geilen op uw leerkrachten enzo
vandaag op men stage ist ne goeien dag, nen hele goeien
Ik kom binne, eerste wat ze zeggen: hier, keb hier autosleutels voor u, als er straks plaats op de parking is moogde die daar ergens gaan parkeren.
Kdacht zo: chill, weer ne jaguar of ne landrover, no big deal.
tot wanneer ik kijk naar de sleutels.
Tis ne corvette Z06![]()
500pk onder men gat sebiet![]()

sluysen zei:zotjes
ge ebt em toch wel uitvoerig getest op de parking![]()


SPEEDMAN zei:hetgeen ge best doet is uw ontkoppeling ingeduwd houden, en dan gas geven tot het linkerwijzertje in het onderste deel van het rood staat, en dan heel snel uw ontkoppeling laten schieten.
Dat is goed voor de motor

Er zijn net prijsdalingen geweest. Op dit moment kun je goeie zaken doen bij het aankopen van pc onderdelen. VGA kaarten lekker goedkoop en doch goeie prestaties, alsook de cpu's. Als je pc echt traag is zou ik je mezelf alleszinds nie peinigen tot het einde van het jaar om te gaan upgraden[EZ];7768357 zei:Ik wil upgrade, ma 'k heb geen goesting om €500 te dokken voor enkel wa betere gfx
'k Ga gwn nog ff de kat uit den boom kijke denk'k, me nieuwjaar zulle der toch wel prijsdalinge zijn...

Dillyracer zei:Intel Core 2 Duo E6400/2.13GHz FSB1066 2MB (BX80557E6400) €234,00
ASUS EN7900GS/2DHT/256M, 256MB 2xDVI-I,PCIe,Retail,HDTV (90-C1CIE0-HUAY) €223,00
Western Digital 160.0 GB SATA II 7200 8MB (WD1600JS) €68.50
Western Digital 160.0 GB SATA II 7200 8MB (WD1600JS) €68.50
Cooler Master Centurion 5 Tower Case,No PSU,Black/Silver (CAC-T05-UW) €64.00
Cooler Master PSU ATX, 430W Ultra Silent+SATA Pow C,Retail (713000960-GP) €50.00
Corsair 1024MB, DDR2,128MX64, PC667,C4,Value Select (VS1GB667D2) €140.00
ASUS P5B-V,Sk775,PCIe ATX,G965,DDR2,Glan,SATA, (90-MBB4U5-G0EAYZ) 122.5€
970.5
Hier is mijn vader mee akkoord gegaan, ik heb hem gezegd dat het goedkoper zou uitkomen als ik sommige dingen later pak, maar hij zegt dat het daar ook niet op ga aankomen
Dus I'm in![]()
Aangeraden deze setup te overclocken, cpu kan bijvoorbeeld gemakkelijk 3GHz aan.whoopie zei:ik weet hoe ge moet rijden, dus hou me ni van den domme![]()
Maar ik vrees ervoor dat die voor 3u30 nog ga terug zijn![]()
sarcasme misschien ?Ja 'k heb het ook just geleze van die prijsdalingen (van de AMD cpu's)wittekakker zei:Er zijn net prijsdalingen geweest. Op dit moment kun je goeie zaken doen bij het aankopen van pc onderdelen. VGA kaarten lekker goedkoop en doch goeie prestaties, alsook de cpu's. Als je pc echt traag is zou ik je mezelf alleszinds nie peinigen tot het einde van het jaar om te gaan upgraden
. . .


