Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
daar lijkt het op :rofl:

of hij was al in slaap aant vallen, want zen zin begint goed en eindigd redelijk slecht :p

Anoniem04

Legacy Member
T'is er bijna mee gedaan denk ik

Deze morgen nog maar eens BIOS Checksum error gekregen. En na heropstarten is hem gefreezed in het BIOS menu.

Stancke

Legacy Member
ZALIGE RECEPTIE! :D

Blijkbaar weet de hele school al dak in de struiken ben gereden :sop:

Anoniem04

Legacy Member
Intel Core 2 Duo E6300/1.86GHz FSB1066 2MB (BX80557E6300) €196.50
ASUS EN7900GS/2DHT/256M, 256MB 2xDVI-I,PCIe,Retail,HDTV (90-C1CIE0-HUAY) €223,00
Western Digital 160.0 GB SATA II 7200 8MB (WD1600JS) €68.50
Western Digital 160.0 GB SATA II 7200 8MB (WD1600JS) €68.50
Cooler Master Centurion 5 Tower Case,No PSU,Black/Silver (CAC-T05-UW) €64.00
Cooler Master PSU ATX, 430W Ultra Silent+SATA Pow C,Retail (713000960-GP) €50.00
Corsair 1024MB, DDR2,128MX64, PC667,C4,Value Select (VS1GB667D2) €140.00
ASUS P5B-V,Sk775,PCIe ATX,G965,DDR2,Glan,SATA, (90-MBB4U5-G0EAYZ) 122.5€

Zou ongeveer het moeten worden.

Daarjuist nog maar eens BIOS Checksum error, gevolgd door een schijffout. Was precies of mijn computerin slow mo werkte, zelfs de biep bij het opstarten duurde vreselijk lang.

Anoniem04

Legacy Member
Mijn ouders, en zuster gaan bijlegggen voor diene van mij, voor mijne nieuwjaar en verjaardag :p Ik dan nog eens 200 euro, dus da komt in orde :unsure:

[EZ]

Legacy Member
Ik wil upgrade, ma 'k heb geen goesting om €500 te dokken voor enkel wa betere gfx :s

'k Ga gwn nog ff de kat uit den boom kijke denk'k, me nieuwjaar zulle der toch wel prijsdalinge zijn...

Anoniem04

Legacy Member
Intel Core 2 Duo E6400/2.13GHz FSB1066 2MB (BX80557E6400) €234,00
ASUS EN7900GS/2DHT/256M, 256MB 2xDVI-I,PCIe,Retail,HDTV (90-C1CIE0-HUAY) €223,00
Western Digital 160.0 GB SATA II 7200 8MB (WD1600JS) €68.50
Western Digital 160.0 GB SATA II 7200 8MB (WD1600JS) €68.50
Cooler Master Centurion 5 Tower Case,No PSU,Black/Silver (CAC-T05-UW) €64.00
Cooler Master PSU ATX, 430W Ultra Silent+SATA Pow C,Retail (713000960-GP) €50.00
Corsair 1024MB, DDR2,128MX64, PC667,C4,Value Select (VS1GB667D2) €140.00
ASUS P5B-V,Sk775,PCIe ATX,G965,DDR2,Glan,SATA, (90-MBB4U5-G0EAYZ) 122.5€

970.5


Hier is mijn vader mee akkoord gegaan, ik heb hem gezegd dat het goedkoper zou uitkomen als ik sommige dingen later pak, maar hij zegt dat het daar ook niet op ga aankomen :p

Dus I'm in :D

Silent Thunder

Legacy Member
Damn, mijn vriendin hare cd (1 vd 4) van The Sims 2 is kapot denk ik, want het wil niet meer installeren. Weet iemand of EA in zo'n geval gratis een nieuw exemplaar opstuurt (als ge de cd naar hun stuurt)?

Sergiow

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Damn, mijn vriendin hare cd (1 vd 4) van The Sims 2 is kapot denk ik, want het wil niet meer installeren. Weet iemand of EA in zo'n geval gratis een nieuw exemplaar opstuurt (als ge de cd naar hun stuurt)?

CD Kapot/ Boekje kwijt


Indien uw CD kapot, gebarsten of anderzijds defect is geraakt kunt u gebruik maken van onze retour garantie. Deze garantie geldt tot en met 90 dagen na datum van aanschaf.

Om uw game te laten vervangen dient u de defecte CD('s)inclusief doosje, handleiding en kassabon tezamen met een vijfeurobiljet (verzend en administratiekosten) naar onze Postbus te sturen. U krijgt dan na ongeveer twee weken een nieuw werkend spel opgestuurd.

Wij adviseren u het spel aangetekend te versturen. Als uw game niet bij ons aankomt, kunnen wij hem niet vervangen.

Indien u uw boekje kwijt bent, kunt u tevens gebruik maken van onze retouroptie. U dient het gehele pakket, inclusief CD en doosje, met daarbij het vijfeurobiljet naar ons adres op Schiphol toesturen. U krijgt dan na ongeveer twee weken het spel retour gestuurd met nieuw boekje.

Nb.: U hoeft géén 5 euro te betalen indien het product defect is bij aankoop en de winkel de game niet meer wil omruilen.U moet dan wel de aankoopbon nog hebben. Indien er meer dan een week verstreken is na aankoop, dient u de 5 euro wel te betalen.

Indien u niet zeker weet of het spel kapot is, verdient het aanbeveling om het spel een keer op een andere computer (van uzelf, familie, kennissen etc) uit te proberen.

Het adres waar u uw pakket aan kan richten:

Electronic Arts Benelux
Postbus 75756
1118 ZX Schiphol-Triport

[EZ]

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Damn, mijn vriendin hare cd (1 vd 4) van The Sims 2 is kapot denk ik, want het wil niet meer installeren. Weet iemand of EA in zo'n geval gratis een nieuw exemplaar opstuurt (als ge de cd naar hun stuurt)?
Is't ook zo'n echte sims-gamester??? :p (ik ken ook zo'n meiskes)


pfff, MSN werkt ier nu al 3 dagen nie, me véél tegenzin die nieuwe Windows Live prutsen dan maar gedownload, en nu ga het nog nie...
En webmessenger werkt ier ook niemeer, hij zegt iets over ne popupblocker, terwijl'k da ineens nie heb (toch nie in IE)

Mee

Legacy Member
Dillyracer zei:
Intel Core 2 Duo E6400/2.13GHz FSB1066 2MB (BX80557E6400) €234,00
ASUS EN7900GS/2DHT/256M, 256MB 2xDVI-I,PCIe,Retail,HDTV (90-C1CIE0-HUAY) €223,00
Western Digital 160.0 GB SATA II 7200 8MB (WD1600JS) €68.50
Western Digital 160.0 GB SATA II 7200 8MB (WD1600JS) €68.50
Cooler Master Centurion 5 Tower Case,No PSU,Black/Silver (CAC-T05-UW) €64.00
Cooler Master PSU ATX, 430W Ultra Silent+SATA Pow C,Retail (713000960-GP) €50.00
Corsair 1024MB, DDR2,128MX64, PC667,C4,Value Select (VS1GB667D2) €140.00
ASUS P5B-V,Sk775,PCIe ATX,G965,DDR2,Glan,SATA, (90-MBB4U5-G0EAYZ) 122.5€

970.5


Hier is mijn vader mee akkoord gegaan, ik heb hem gezegd dat het goedkoper zou uitkomen als ik sommige dingen later pak, maar hij zegt dat het daar ook niet op ga aankomen :p

Dus I'm in :D
Ik zou een Antec Sonata II ofzo pakken als kast want Coolermaster is nu ook nie echt een goeie keuze (imo)... In die Antec zit al een (goeie) 450 Watt voeding in en kost €114 bij Tones. Bij Fashioncomputers zal het wel ewa meer zijn maar hunne site laadt hier nie :sop:.

Voor de rest: nu ga ik weer jaloers worden :(.

128MB

Legacy Member
Vette PC dilly, 'k ga ook es iets samenstellen, maar pas als'k men stuur heb.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan