Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frey

Legacy Member
ach zwijg, moet er juist mee beginnen, zoals schummi volgende week van start

Thank god da et er maar 3 zijn :evil:

Mr Syphon

Legacy Member
[EZ];7825547 zei:
'k Ga nie op het TuningSalon geraken :s, dus 'k zal al maar beginne planne voor 100% Tuning he :p

Ma 'k ben hiernet wa fotookes tegengekome van nen auto da'k in 't echt al heb zien rijde (aangezien er zo wrs maar ene in ons land rondrijdt):
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...gW-cJ6n1v!W86M9lWMAPUOaENCisRoC!xFD419Bxlov7S
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...AnOCi9tGAqMruFXXgILx0v6RJdcg!Kw8ytyy0pKJEZ1NU
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...Ir5VFnLJ-ek-dDd0JLoQeTu5zAc4iHt9W!4eT7CZmx4Up
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...SMij4nvdtfRJbrQZeT!CC5DVAJVIE7CnYDm9E5nCw-xF9
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...jZU31HviaI90VU7MBojw6aAaYCIg5cbfx8juEIYemNgHn


Vandaag op't school naar de voetbal gaan zien, 't ware 2 klasse van den handel die tege elkaar speelden, een met enkel Marokanen/Turken, en een met "blanken" en ene ***** (n/o), 't was daar natuurlijk direct boel :p, tege 't einde van de match was diene ***** 't veld afgestuurd me ne kapotgetrokken t-shirt :p
En die manne lieten ulder natuurlijk altijd vallen, was dikke fun om te zien :D

is 9 kansen van de 10 een toyota MR2
http://www.tte.de/images/events/essenmotor2004/cars800/mr-2_Turbo_800.jpg

Schummi88

Legacy Member
BrAiNpAiN zei:
De schummi zal u wel willen vergezellen :p


Nog 1 exaam en tis weeral chill voor een maand of 2...

:naughty: ik val niet op mannen, nu voor den BrAiNpAiN willek wel een uitzondering maken :love:.

Tis gedaan voor vandaag met leren, morgen alleen nog "Afschrijvingen" en alles is geleerd se :)

whoopie

Legacy Member
gta vice city stories gaan kopen derstraks ^^

sebiet is spelen :p

wel op tijd men bed in gaan vandaag. Twordt nog e zwaar weekendje
zaterdag gaan werken om 6u30 tot 12u30
zaterdagmiddag futuris game expo
zaterdagavond waarschijnlijk illusion
zondag international tuning salon



momenteel zoek ik nog e gat in mijn planning om te kunne slapen :p
en een boek uit te lezen voor nederlands tegen maandag :(

DaCrashOveride

Legacy Member
Morge naar TUning saloooooooooooooon :D
vanavond F1 EVENT VOOR LEAGUE 1 :D

128MB

Legacy Member
Hoe kan ik op het forum kijken als het forum down is? :s

btw, ben pas laat thuisgekomen en heb gegeten juist.

Gizmo_1987

Legacy Member
thuis o_O
stancke schat waar was je :(
kheb van 10.40 tot 13u in de bras gezeten
en dan daarstrax in de rica van 22.30 tot 0.30...
o.t. van 14u tot 18 zat ik in de apropos in torhout :D
blijkt dat ge in kortrijk rond 9.30 geen pinten kunt gaan pakken... jammer !

+ kga wss zondag naar't tuninsalon, kheb geen zin om sffst op te staan ^^

[EZ]

Legacy Member
Na 5 dagen werkt MSN eindelijk terug, hopelijk langer dan een week nu...
(in de tussentijd heb'k Miranda gebruikt, zoiet ingewikkeld)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan