Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[EZ];7825547 zei:'k Ga nie op het TuningSalon geraken, dus 'k zal al maar beginne planne voor 100% Tuning he
Ma 'k ben hiernet wa fotookes tegengekome van nen auto da'k in 't echt al heb zien rijde (aangezien er zo wrs maar ene in ons land rondrijdt):
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...gW-cJ6n1v!W86M9lWMAPUOaENCisRoC!xFD419Bxlov7S
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...AnOCi9tGAqMruFXXgILx0v6RJdcg!Kw8ytyy0pKJEZ1NU
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...Ir5VFnLJ-ek-dDd0JLoQeTu5zAc4iHt9W!4eT7CZmx4Up
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...SMij4nvdtfRJbrQZeT!CC5DVAJVIE7CnYDm9E5nCw-xF9
http://foto.tuned-belgium.com/Photo...jZU31HviaI90VU7MBojw6aAaYCIg5cbfx8juEIYemNgHn
Vandaag op't school naar de voetbal gaan zien, 't ware 2 klasse van den handel die tege elkaar speelden, een met enkel Marokanen/Turken, en een met "blanken" en ene ***** (n/o), 't was daar natuurlijk direct boel, tege 't einde van de match was diene ***** 't veld afgestuurd me ne kapotgetrokken t-shirt
En die manne lieten ulder natuurlijk altijd vallen, was dikke fun om te zien![]()
BrAiNpAiN zei:De schummi zal u wel willen vergezellen![]()
Nog 1 exaam en tis weeral chill voor een maand of 2...
.
De voorkant trekt der idd nijg op, 't was door de achterlichte da'k aan Lotus dacht btw...Mr Syphon zei:is 9 kansen van de 10 een toyota MR2
http://www.tte.de/images/events/essenmotor2004/cars800/mr-2_Turbo_800.jpg



DaCrashOveride zei:Morge naar TUning saloooooooooooooon
vanavond F1 EVENT VOOR LEAGUE 1![]()
OMG128MB zei:Hoezo F1 event? weet ik niks van.
128MB zei:Hoezo F1 event? weet ik niks van.
Dillyracer zei:Echt spijt dat ik niet heb kunnen meedoen door probs met mijn PCad:



