Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'k Zou eiglijk nie wete welk lieke het is, bij de oude versie van die commercial was't eentje van de Bloodhound Gang, ma van de nieuwe (op mijn site) weet'k het nie...Nighth4wkske zei:die manne van P.I.M.P.
op u site hebt ge toch een filmke van blaupunkt
da liedje hebbe jullie der zelf ingezet?
kunt ge mss de titel es zeggen.. of ergens uppen?![]()

Stancke zei:Nja,linkerschouder was verstuikt,linkerkant van men buik opgezwollen/ontstoken. Heb het verleden week moeilijk gehad op school omdat ik amper m'n linkerarm kon bewegen/kracht op zetten en aangezien ik links schrijf is de rekening vlug gemaakt. Vandaag steeds minder en minder last van men linkerkant maar gisteren is m'n bovenbeenwonde beginnen te ontsteken en nu is m'n hele middel ontstoken. Ik kan amper in m'n broek,ik mag niet naar school komen van men dierbare lerareslove
maar ik kan het me niet permiteren om nu nog een les te missen....

Nighth4wkske zei:dus als ik zeg ik heb een coupé
weet gij direct dat het ne hyundai is?![]()
marcel zei:jongen, ni moeilijk doen he
t ging erom dat Tiburon korter zou zijn dan Hyundai coupé
maar eigenlijk is het dus hyundai Tiburon en Hyundai coupé
maw, Coupé is korter dan Tiburon
maar ja, da's te moeilijk voor u zeker?

Scip zei:ge hebt gelijk, ma bij ne coupé MOET ge hyundai zeggen om te weten over welken auto het gaat, bij tiburon niet.
laten we nu vrolijk en tevree over iets nieuws beginnen![]()

Nighth4wkske zei:die manne van P.I.M.P.
op u site hebt ge toch een filmke van blaupunkt
da liedje hebbe jullie der zelf ingezet?
kunt ge mss de titel es zeggen.. of ergens uppen?![]()
Da was de oude versie, die nieuwe versie is me dees lieke... ('t kan ook zijn da't omgekeerd isDaCrashOveride zei:Tzijn de manne van PIMP PICTURES waar hij het aan vraagt... (dus [EZ]) en ik denk dat da een ander lieke is, normaal ist op da reklammeke een lieke van bloodhound
)
(bij de andere versie was't idd een lieke van de Bloodhound Gang
)
Hoe zit het met u politieopleiding?Stancke zei:Het zou iets in die branche zijn:
Pees van men linkerbovenbeen is ontstoken en die onsteking heeft zich doorgezet tot aan de rest van m'n middel.
Ben paar dagen thuis maar morgen ben ik present op school![]()

[EZ];7843461 zei:Telemeter is vandaag al gereset, dacht da da morge pas was, maja, reset was toch welkom![]()
(nu nog 1, en keb nog 6 gig over)
Moete dan eiglijk betale? En kost mono eveveel als expressnet? (want 'k heb hier ook nog mono, ma me ne router maakt da nie veel uit hesluysen zei:ik heb 3 dagen om 10gig te downloaden(nu nog 1, en keb nog 6 gig over)
morgen word hij weer gereset en zaterdagavond heb ik overgezet van mono naar expressnet (dus werd hij toen ook weer op 0 gezet)
![]()
)