Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
1 les missen is soms al de doodsteek :(

Hoop dat je beter word stanke :) veel kusjeus :p

Nighth4wkske

Legacy Member
die manne van P.I.M.P.
op u site hebt ge toch een filmke van blaupunkt
da liedje hebbe jullie der zelf ingezet?
kunt ge mss de titel es zeggen.. of ergens uppen? :p

[EZ]

Legacy Member
Nighth4wkske zei:
die manne van P.I.M.P.
op u site hebt ge toch een filmke van blaupunkt
da liedje hebbe jullie der zelf ingezet?
kunt ge mss de titel es zeggen.. of ergens uppen? :p
'k Zou eiglijk nie wete welk lieke het is, bij de oude versie van die commercial was't eentje van de Bloodhound Gang, ma van de nieuwe (op mijn site) weet'k het nie...

Zoek is op Google, of vraag't is in't track ID request forum he ;)

Anoniem04

Legacy Member
Stancke zei:
Nja,linkerschouder was verstuikt,linkerkant van men buik opgezwollen/ontstoken. Heb het verleden week moeilijk gehad op school omdat ik amper m'n linkerarm kon bewegen/kracht op zetten en aangezien ik links schrijf is de rekening vlug gemaakt. Vandaag steeds minder en minder last van men linkerkant maar gisteren is m'n bovenbeenwonde beginnen te ontsteken en nu is m'n hele middel ontstoken. Ik kan amper in m'n broek,ik mag niet naar school komen van men dierbare lerares(:love:) maar ik kan het me niet permiteren om nu nog een les te missen....


Tword tijd dat ge met den auto moogt rijden eh, dan is uwen auto per totale i.p.v. gijzelf :p

marcel

Legacy Member
Nighth4wkske zei:
dus als ik zeg ik heb een coupé
weet gij direct dat het ne hyundai is? :eek:

jongen, ni moeilijk doen he

t ging erom dat Tiburon korter zou zijn dan Hyundai coupé

maar eigenlijk is het dus hyundai Tiburon en Hyundai coupé


maw, Coupé is korter dan Tiburon



maar ja, da's te moeilijk voor u zeker?

scipicore

Legacy Member
marcel zei:
jongen, ni moeilijk doen he

t ging erom dat Tiburon korter zou zijn dan Hyundai coupé

maar eigenlijk is het dus hyundai Tiburon en Hyundai coupé


maw, Coupé is korter dan Tiburon



maar ja, da's te moeilijk voor u zeker?

ge hebt gelijk, ma bij ne coupé MOET ge hyundai zeggen om te weten over welken auto het gaat, bij tiburon niet.

laten we nu vrolijk en tevree over iets nieuws beginnen :)

whoopie

Legacy Member
Scip zei:
ge hebt gelijk, ma bij ne coupé MOET ge hyundai zeggen om te weten over welken auto het gaat, bij tiburon niet.

laten we nu vrolijk en tevree over iets nieuws beginnen :)

ma waarom zou ge het ni gewoon noemen gelijk het hier noemt.


knoem u toch ook gewoon scip ipv bijvoorbeeld de flipmus

scipicore

Legacy Member
ik heet in amerika tog ni flipmus? :) tiburon is korter en zegt voor mij meer dan hyundai coupé ok? als gij da nen hyundai coupé wilt noemen doet ge maar :)

Nighth4wkske

Legacy Member
amai der is hier precies ene op zen tene getrapt.. :s
wa maakt da nu uit hoe ge ne auto noemt
ik prefer zoals scip het een Tiburon te noemen.. als gellie da coupé wilt noemen moogt ge da gerust doen van mij maar zit me dan nie uit te kakken dat het woord coupé korter is dan het woord Tibruon want da weet ik ook wel hoor!

DaCrashOveride

Legacy Member
Nighth4wkske zei:
die manne van P.I.M.P.
op u site hebt ge toch een filmke van blaupunkt
da liedje hebbe jullie der zelf ingezet?
kunt ge mss de titel es zeggen.. of ergens uppen? :p

Tzijn de manne van PIMP PICTURES waar hij het aan vraagt... (dus [EZ]) en ik denk dat da een ander lieke is, normaal ist op da reklammeke een lieke van bloodhound

[EZ]

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Tzijn de manne van PIMP PICTURES waar hij het aan vraagt... (dus [EZ]) en ik denk dat da een ander lieke is, normaal ist op da reklammeke een lieke van bloodhound
Da was de oude versie, die nieuwe versie is me dees lieke... ('t kan ook zijn da't omgekeerd is :unsure:)
Ma ik heb de beide versies al op TV gezien ;) (bij de andere versie was't idd een lieke van de Bloodhound Gang ;))


Nog 2 mb download over btw :cry:

Stancke

Legacy Member
Het zou iets in die branche zijn:

Pees van men linkerbovenbeen is ontstoken en die onsteking heeft zich doorgezet tot aan de rest van m'n middel.

Ben paar dagen thuis maar morgen ben ik present op school:)

[EZ]

Legacy Member
Telemeter is vandaag al gereset, dacht da da morge pas was, maja, reset was toch welkom :p

128MB

Legacy Member
Stancke zei:
Het zou iets in die branche zijn:

Pees van men linkerbovenbeen is ontstoken en die onsteking heeft zich doorgezet tot aan de rest van m'n middel.

Ben paar dagen thuis maar morgen ben ik present op school:)
Hoe zit het met u politieopleiding? :)

sluysen

Legacy Member
[EZ];7843461 zei:
Telemeter is vandaag al gereset, dacht da da morge pas was, maja, reset was toch welkom :p

ik heb 3 dagen om 10gig te downloaden :s (nu nog 1, en keb nog 6 gig over)


morgen word hij weer gereset en zaterdagavond heb ik overgezet van mono naar expressnet (dus werd hij toen ook weer op 0 gezet)

:evil:

[EZ]

Legacy Member
sluysen zei:
ik heb 3 dagen om 10gig te downloaden :s (nu nog 1, en keb nog 6 gig over)


morgen word hij weer gereset en zaterdagavond heb ik overgezet van mono naar expressnet (dus werd hij toen ook weer op 0 gezet)

:evil:
Moete dan eiglijk betale? En kost mono eveveel als expressnet? (want 'k heb hier ook nog mono, ma me ne router maakt da nie veel uit he :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan