Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nighth4wkske

Legacy Member
whooooo kan niemeer, spanning stijgt tot me kop hier :D
zupah sjieke aflevering!! :lol:
alleen weer die stomme kut reclame eh :doh:

mja ga die zal nu wel gedaan zijn!!!

HUP PRISON BREAK HUP :p

whoopie

Legacy Member
gisteremiddag hadk laatste afleveringe van season 1 bekeke, ni beseffend dat die diezelfde avond ook op tv ginge komen :p

nu binnekort is met season 2 beginnen, twas echt spannend

[EZ]

Legacy Member
Naar aanleiding vna de 6000ste post die hier vorige week gepost is, misschien nog is een tussenstand:

1. [EZ] - 681
2. Dillyracer - 461
3. whoopie - 448
4. 128MB - 424
5. DaCrashOveride - 405
6. Ironpole - 373
7. Stancke - 340
8 .Silent Thunder - 329
9. Mee - 322
10. Schummi88 - 304

Conclusie:
I still pwn your arses :evil:
:p

whoopie

Legacy Member
ik sta hier echt wel al lang op de derde plaats eh

tijd voor verandering!

(maakt plannen om EZ en dillyracer uit te moorden :evil: )

[EZ]

Legacy Member
'k Ben gwn actief, een voorbeelding TRC-member dus :) :p

whoopie zei:
ik sta hier echt wel al lang op de derde plaats eh

tijd voor verandering!

(maakt plannen om EZ en dillyracer uit te moorden :evil: )
You killed Dilly, YOU BASTARD :angry:

(uit South Park :crazy: )

whoopie

Legacy Member
[EZ];7867434 zei:
'k Ben gwn actief, een voorbeelding TRC-member dus :) :p


You killed Dilly, YOU BASTARD :angry:

(uit South Park :crazy: )

nee hoor.

Ik werk op volgorde.

Dus zolang gij nog leeft moet dilly zich geen zorgen maken ;)

Anoniem04

Legacy Member
Pas maar op, ik heb alle 4 de Hitman's gespeeld en ook alle 4 de Splinter Cell's, ik ben getraind in het vluchten met een auto door GTR2 en het afschudden door NFS, GTA en Scarface.

Comon MOFO :angry:

whoopie

Legacy Member
Dillyracer zei:
Pas maar op, ik heb alle 4 de Hitman's gespeeld en ook alle 4 de Splinter Cell's, ik ben getraind in het vluchten met een auto door GTR2 en het afschudden door NFS, GTA en Scarface.

Comon MOFO :angry:

splintercell 1 heb ik uitgespeeld op HARD (net zo HARD als gij zult lijden bij uw executie)
Kheb de godfather trilogie hier staan, en heb ook het game gespeeld, dus ik kan u perfect een offer aanbieden dat ge niet zult kunnen weigeren.
Scarface is mijn favoriete film, en keb ook het game gespeeld, dus als ge ni braaf zijt moogde dag zegge tege mijnen dikke vriend.

Ivm auto's en wegvluchten
need for speed heeft me geleerd om alty hoog in toere te gaan.
De realiteit heeft me geleerd dat ge moet wachten tot uwe motor warm is, en dan nog, uw portefuille vind het nooit leuk. Doch, vlot racen kan ik als de beste.

Gta heb ik gespeeld van begin tot einde (momenteel bezig met vice city stories).Dus blank of zwart, gangsta of miami, ik own u toch :p







so come to papah :cool:

Anoniem04

Legacy Member
whoopie zei:
splintercell 1 heb ik uitgespeeld op HARD (net zo HARD als gij zult lijden bij uw executie)
Kheb de godfather trilogie hier staan, en heb ook het game gespeeld, dus ik kan u perfect een offer aanbieden dat ge niet zult kunnen weigeren.
Scarface is mijn favoriete film, en keb ook het game gespeeld, dus als ge ni braaf zijt moogde dag zegge tege mijnen dikke vriend.

Ivm auto's en wegvluchten
need for speed heeft me geleerd om alty hoog in toere te gaan.
De realiteit heeft me geleerd dat ge moet wachten tot uwe motor warm is, en dan nog, uw portefuille vind het nooit leuk. Doch, vlot racen kan ik als de beste.

Gta heb ik gespeeld van begin tot einde (momenteel bezig met vice city stories).Dus blank of zwart, gangsta of miami, ik own u toch :p

Splinter Cell 1 was easy, Ik heb GTA : Vice city 100% finished, Scarface uitgespeeld, The godfather 100% finished + film gezien, daarbij heb ik ook nog eens Mafia +-15 keer uitgespeeld.

Ik ken Miami op mijn duim juist zoals heel NY., hoog in toeren gaan resulteerd niet altijd in maximum PK, dus ik kan vlotter racen en mijn Skyline is sneller dan uw Astra :cool:.

So stay away pedo !

Schummi88

Legacy Member
[EZ];7867202 zei:
Naar aanleiding vna de 6000ste post die hier vorige week gepost is, misschien nog is een tussenstand:

1. [EZ] - 681
2. Dillyracer - 461
3. whoopie - 448
4. 128MB - 424
5. DaCrashOveride - 405
6. Ironpole - 373
7. Stancke - 340
8 .Silent Thunder - 329
9. Mee - 322
10. Schummi88 - 304

Conclusie:
I still pwn your arses :evil:
:p

Kzit toch al in den top 10 vanaf nu. [EZ] gij se fucking spamslet echt man, 681 berichten

Anoniem04

Legacy Member
Printer geeft machinefout 41. Even opgezocht, kan aan de voeding of moederbord liegen.

Moederborden vinden Dilly niet leuk :sad:

( niet alleen moederborden -_- )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan