Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fr3nzY zei:wow wie heeft er nog een astra?..
Whoopie, Gizmo, ik, ...

Scip zei:kvind die nieuwe nochtans veel lekkerder dan de vorige![]()

gizmo_1987 zei:mooi initiatief
hoe rap gaat den uwen ^^
)[EZ];7873981 zei:Nen ashtray!?
![]()

whoopie zei:geen idee
nog maar 160 mee gedaan (moet nog 2 weken met zo'n L rijden eh)
em heeft 100pk
)Schummi88 zei:den uitslag van het examen economie is binnen: 15/20
content en nu nog hopen voor Boekh.![]()
Schummi88 zei:den uitslag van het examen economie is binnen: 15/20
content en nu nog hopen voor Boekh.![]()

whoopie zei:over boekhouden gesproken?
Als gij nu efkes tijd hebt, wilde mij dan is efkes helpe me iets?

BrAiNpAiN zei:Hmm zelfde resultaat als den Tim
Afgekeken herr Schummi?![]()
Schummi88 zei:No, Ik had 73/100 (14,6/20) wordt dus 15/20 en den Tim had 75/100 wa ook neerkomt op 15/20

Schummi88 zei:Will try to help. Wa is het probleem?
No, Ik had 73/100 (14,6/20) wordt dus 15/20 en den Tim had 75/100 wa ook neerkomt op 15/20

Daar kunde misschien just nen (crapScip zei:65000 eurodas veel.... der kunde nen helen dikke porche me kope of tscheel ni veel oO
) Boxster mee kopen... 