Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scip zei:ne cayman S kunde der mee kopen![]()

whoopie zei:kmoet nu zo commentaar schrijven op een jaarrekening
 Bondige voorstelling van het bedrijf;
 Wat is een analyse van de jaarrekening;
 Wat is een horizontale analyse + berekening + beoordeling;
 Wat is een verticale analyse + berekening + beoordeling;
 Wat is liquiditeit, rendabiliteit, solvabiliteit + berekeningen + beoordelingen;
 Wat zijn omlooptijden + berekeningen + beoordeling.
kunde mij daar wa bij helpen alsk u men jaarrekening doorstuur![]()
Schummi88 zei:lol om ze te maken hebben genen tijd maar das toch supersimpel echt. Moesten wij vorig jaar doen met ons eindwerk. Ik heb wel formules van liquiditeit, rentabiliteit en solvabiliteit.
Omlooptijden ook enzo. Kzal het blad is inscannen morgen.
Scip zei:65000 eurodas veel.... der kunde nen helen dikke porche me kope of tscheel ni veel oO
whoopie zei:cava, grotendeels is al gedaan ondertussen.
128MB zei:Ariel Atom is pas uniek
Supercharged 2 liter 4 in-lijn 300pk en autoke weegt maar 450kg
0-100 kmh in 2.9 sec ^^
En dat voor € 51.760
Sneller en goedkoper als een Cayman S.
Maar het heeft wel geen dak![]()
Moet wel leuk zijn om mee te rijden maar dat ga je niet altijd mee naart werk kunnen 
Jah, een pak princekoeke legde nie in de koffer e, zoiets moete altijd om handen hebbeScip zei:idd nitis lek een snel, groot scooterken ofzo, in die 'koffer' past me moeite ne pak princekoeken ofzo
![]()

