Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schummi88

Legacy Member
whoopie zei:
kmoet nu zo commentaar schrijven op een jaarrekening

 Bondige voorstelling van het bedrijf;
 Wat is een analyse van de jaarrekening;
 Wat is een horizontale analyse + berekening + beoordeling;
 Wat is een verticale analyse + berekening + beoordeling;
 Wat is liquiditeit, rendabiliteit, solvabiliteit + berekeningen + beoordelingen;
 Wat zijn omlooptijden + berekeningen + beoordeling.


kunde mij daar wa bij helpen alsk u men jaarrekening doorstuur :p

lol om ze te maken hebben genen tijd maar das toch supersimpel echt. Moesten wij vorig jaar doen met ons eindwerk. Ik heb wel formules van liquiditeit, rentabiliteit en solvabiliteit.

Omlooptijden ook enzo. Kzal het blad is inscannen morgen.

whoopie

Legacy Member
Schummi88 zei:
lol om ze te maken hebben genen tijd maar das toch supersimpel echt. Moesten wij vorig jaar doen met ons eindwerk. Ik heb wel formules van liquiditeit, rentabiliteit en solvabiliteit.

Omlooptijden ook enzo. Kzal het blad is inscannen morgen.

cava, grotendeels is al gedaan ondertussen.

[EZ]

Legacy Member
Vandaag leerkracht flauwgevalle op school :)
We hoorde zo nen boenk, en daarna wa gegil (breezah's :ironic: ), en toen ging de leerkacht van ons gaan zien en zag hij die andere ligge :p

5 min later ware der al van't secretariaat, en krege we trug les :doh:

Anoniem04

Legacy Member
skyline : Acceleration 0-62 mph s: 5.2
Cayman S : Acceleration (0-60 mph): 5.03 sec.

Gaat nog nipt zijn denk ik :D

[EZ]

Legacy Member
Binne 3 jaar rijd het ier vol me Cayman's, gelijk da het ier nu vol rijd me Carrera's, Boxters en Cayennes...

Maar Skyline blijft uniek :D

128MB

Legacy Member
Ariel Atom is pas uniek :)

Supercharged 2 liter 4 in-lijn 300pk en autoke weegt maar 450kg
0-100 kmh in 2.9 sec ^^
En dat voor € 51.760

Sneller en goedkoper als een Cayman S.

Maar het heeft wel geen dak :p

Anoniem04

Legacy Member
128MB zei:
Ariel Atom is pas uniek :)

Supercharged 2 liter 4 in-lijn 300pk en autoke weegt maar 450kg
0-100 kmh in 2.9 sec ^^
En dat voor € 51.760

Sneller en goedkoper als een Cayman S.

Maar het heeft wel geen dak :p

Dat is ni meer dan een pak metaal met een motor van een Civic :p Moet wel leuk zijn om mee te rijden maar dat ga je niet altijd mee naart werk kunnen :unsure:

scipicore

Legacy Member
ariel atom is goe voor ne rijke mens die int weekend es wil gaan cruisen of es gaan racen op et circuit, voor anderen ni :p

Silent Thunder

Legacy Member
Hebt ge de bespreking daarvan gezien op Top Gear? Jeremy Clarckson zijn gezicht vloog er bijna af :D Die zijn wangen waren aan't flapperen in de wind :lol:

Supervette ervaring wrsch, maar in de praktijk is die Atom toch niet bruikbaar als auto hoor :)

scipicore

Legacy Member
idd ni :p tis lek een snel, groot scooterken ofzo, in die 'koffer' past me moeite ne pak princekoeken ofzo :D

[EZ]

Legacy Member
Scip zei:
idd ni :p tis lek een snel, groot scooterken ofzo, in die 'koffer' past me moeite ne pak princekoeken ofzo :D
Jah, een pak princekoeke legde nie in de koffer e, zoiets moete altijd om handen hebbe :p

Ma dan toch liever ne Cayman of Skyline dan zo'n gokar ze :lol:

Schummi88

Legacy Member
manne, steekt dieje Skyline of Cayman is ergens waar dat de zon ni schijnt ja :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan