Archief - De grote OFF-TOPIC thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member
vanaf vandaag haat ik officieël mijn pc :angry:

uitleg:
ik kom thuis, steek pc aan en hij blijft constant op het windows laadscherm staan
blijven resetten en blijven proberen, nx helpt

ik haal hdd eruit, hang hem aan andere pc en begin te virusscannen
hij heeft en paar dingen verwijderd (na ongeveer 2 uur scannen :confused: )
ik hang hdd terug aan mijn pc
start op en kom krak hetzelfde tegen
kzeg tegen mezelf ja, tis format tijd, ik reboot en steek windows cd in en plots marcheert hij wel

da ding speelt dus echt met m'n voeten hé

Stancke

Legacy Member
Gizmo,alsw vanavond evenveel ga drinken lik dak gisteren heb gedaan,dan gaan we wisselen van vriendin:D

Poepoei

Legacy Member
sluysen zei:
vanaf vandaag haat ik officieël mijn pc :angry:

uitleg:
ik kom thuis, steek pc aan en hij blijft constant op het windows laadscherm staan
blijven resetten en blijven proberen, nx helpt

ik haal hdd eruit, hang hem aan andere pc en begin te virusscannen
hij heeft en paar dingen verwijderd (na ongeveer 2 uur scannen :confused: )
ik hang hdd terug aan mijn pc
start op en kom krak hetzelfde tegen
kzeg tegen mezelf ja, tis format tijd, ik reboot en steek windows cd in en plots marcheert hij wel

da ding speelt dus echt met m'n voeten hé

En die van mij dan :angry:

Als ik die uitzet, en ik blijf op mijne bureaustoel zitten tot die uit is, gaat die altijd mooi uit.

Maar owee als ik mij in mijn bed durf te leggen terwijl die is aan 't afsluiten, dan gaat die ALTIJD uit en floept die direct terug aan :wtf: :eek: :x

This house is haunted :cry:

Gizmo_1987

Legacy Member
Stancke zei:
Gizmo,alsw vanavond evenveel ga drinken lik dak gisteren heb gedaan,dan gaan we wisselen van vriendin:D
lol, neen zot :p
normaalgezien moet het doorgaan, ze is nogal stout geweest gisteren en ik wacht af of haar ouders gaan toelaten of ze vnvnd trg weg mag :D

BuYcKi

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
En die van mij dan :angry:

Als ik die uitzet, en ik blijf op mijne bureaustoel zitten tot die uit is, gaat die altijd mooi uit.

Maar owee als ik mij in mijn bed durf te leggen terwijl die is aan 't afsluiten, dan gaat die ALTIJD uit en floept die direct terug aan :wtf: :eek: :x

This house is haunted :cry:


Dies zo goe :D :p

sluysen

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
En die van mij dan :angry:

Als ik die uitzet, en ik blijf op mijne bureaustoel zitten tot die uit is, gaat die altijd mooi uit.

Maar owee als ik mij in mijn bed durf te leggen terwijl die is aan 't afsluiten, dan gaat die ALTIJD uit en floept die direct terug aan :wtf: :eek: :x

This house is haunted :cry:

that is velly stlange :)

Stancke

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
lol, neen zot :p
normaalgezien moet het doorgaan, ze is nogal stout geweest gisteren en ik wacht af of haar ouders gaan toelaten of ze vnvnd trg weg mag :D

Euh,heb je geen zin om te gaan skieen met ik van 27/01 tot 31/01? 350€ en je moet zelfs geen geld meedoen,alles is inclusief,zelfs het zakgeld :D

Btw,laat nog iets weten voor vanavond éh :p

Stancke

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
ja! :D
geen geld meedoen hoe ga ik dan overleven? :p

alles zou inclusief zijn,mja,tuurlijk beetje extra geld meedoen éh:p

inbegrepen in basisprijs:

busreis heen en terug
hotelverblijf in half pension
ontbijt bij aankomst
avondmaal bij vertrek
skipas 6 dagen (5 dagen KE.EGE)
fooien en taksen
welkomstdrink
avondanimatie
skimateriaal

Oostenrijk - Wörgl - Gasthof Egerndorfer

Gizmo_1987

Legacy Member
ah kzie just dat januari is :D
kheb exames tot 02/02 t'zal ni lukken :sad:

Stancke

Legacy Member
Bah,ik ga het wel vragen aan Solange dan :p

Voor vanavond:

Ik ga met Solange naar de film van 19u30 (The Black Dahlia :love:) en om 21u30 is hij gedaan en dan komen we naar Brugge. Je moet maar SMS sturen waar je bent dan:p

PS: Op het Guido Gezelleplein staat er een jeneverbar met een mooi/jong meisje achter de toog,naar daar gaan! Gisteren stuk of 13 jenevers gedronken,aanrader :D

Gizmo_1987

Legacy Member
kben wheelman vnvnd kga het rustig houden,
om 21.00 ga ik vertrekken van thuis wss
of
sfst trg gaan zwemmen? :D

Stancke

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
kben wheelman vnvnd kga het rustig houden,
om 21.00 ga ik vertrekken van thuis wss
of
sfst trg gaan zwemmen? :D

lol,zonder lenzen dan :unsure:

Nee,ik moet leren:woohoo:

Gaat Sofietje nu mee?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan