sluysen
Legacy Member
vanaf vandaag haat ik officieël mijn pc 
uitleg:
ik kom thuis, steek pc aan en hij blijft constant op het windows laadscherm staan
blijven resetten en blijven proberen, nx helpt
ik haal hdd eruit, hang hem aan andere pc en begin te virusscannen
hij heeft en paar dingen verwijderd (na ongeveer 2 uur scannen
)
ik hang hdd terug aan mijn pc
start op en kom krak hetzelfde tegen
kzeg tegen mezelf ja, tis format tijd, ik reboot en steek windows cd in en plots marcheert hij wel
da ding speelt dus echt met m'n voeten hé

uitleg:
ik kom thuis, steek pc aan en hij blijft constant op het windows laadscherm staan
blijven resetten en blijven proberen, nx helpt
ik haal hdd eruit, hang hem aan andere pc en begin te virusscannen
hij heeft en paar dingen verwijderd (na ongeveer 2 uur scannen
)ik hang hdd terug aan mijn pc
start op en kom krak hetzelfde tegen
kzeg tegen mezelf ja, tis format tijd, ik reboot en steek windows cd in en plots marcheert hij wel
da ding speelt dus echt met m'n voeten hé







ad:
) en om 21u30 is hij gedaan en dan komen we naar Brugge. Je moet maar SMS sturen waar je bent dan