Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private_BE

Legacy Member
128MB zei:
Ik heb nog niet es wieldoppen op men camionette :p enkel die klein kapkes om de bouten te verbergen.

Maja, bedrijfswagen is wel iets anders dan een eigen wagen he.

Daar zou ik ook geen velgen op gaan zetten ;)

Even wat gespeeld met photoshop voor die Bellini's

Zij/kontzicht
1zo9hls.jpg


Op deze foto zijn ze toch echt nice :love:..
2daatn5.jpg


Bellini Bella (maar die kan ik niet opleggen omdat da minsten 17 is, tenzij er sponsors zijn hier :p)
nwiufp.jpg

Frey

Legacy Member
Private_BE zei:
Maja, bedrijfswagen is wel iets anders dan een eigen wagen he.

Daar zou ik ook geen velgen op gaan zetten ;)
Tenzij het op de kosten vant bedrijf is natuurlijk ^^

liever een full option kleinere bedrijfswagen dan pakweg een kale hogere klasse hier :)

Dag te laat voor Brecht ma Bday
En vndaag voor Yosh ^^

Private_BE

Legacy Member
Fr3nzY zei:
Tenzij het op de kosten vant bedrijf is natuurlijk ^^

liever een full option kleinere bedrijfswagen dan pakweg een kale hogere klasse hier :)

Dag te laat voor Brecht ma Bday
En vndaag voor Yosh ^^

No problemo!

En gelukkige aan Yoshi ;)

Sander H

Legacy Member
Private_BE zei:
Maja, bedrijfswagen is wel iets anders dan een eigen wagen he.

Daar zou ik ook geen velgen op gaan zetten ;)

Even wat gespeeld met photoshop voor die Bellini's

Zij/kontzicht
1zo9hls.jpg


Op deze foto zijn ze toch echt nice :love:..
2daatn5.jpg


Bellini Bella (maar die kan ik niet opleggen omdat da minsten 17 is, tenzij er sponsors zijn hier :p)
nwiufp.jpg

hebben ze geen matte versie ofzo van die velgen? zo zijn ze imo te blinkend, te opvallend bij een 'sobere' auto

die velgen waren bij ons een mogelijkheid om onder mijn ma hare micra te leggen (mat dan, en kleiner ...), maar tzijn der toch met meer spaken geworden (sorry to spoil it for you there ... :unsure: )

Private_BE

Legacy Member
Scjeir zei:
hebben ze geen matte versie ofzo van die velgen? zo zijn ze imo te blinkend, te opvallend bij een 'sobere' auto

die velgen waren bij ons een mogelijkheid om onder mijn ma hare micra te leggen (mat dan, en kleiner ...), maar tzijn der toch met meer spaken geworden (sorry to spoil it for you there ... :unsure: )

Ge kunt ermee lachen, maar als mijn standaard velgen gepoetst zijn dan blinken die als spiegelkes.

Als het zonneke schijnt is da gwn een verlichte plaat..

Dus het zullen waarschijnlijk Bellini Condors 15duims worden, 16ers met banden is me toch nogaltijd wat te duur ;)

sluysen

Legacy Member
tis ni ieuw maar tis ook ni waauw

doe die letters en da logo weg, die lelijke spoiler en die stickers, smoked achterlichten en das al veel beter :D

Gizmo_1987

Legacy Member
Private_BE zei:
Ge kunt ermee lachen, maar als mijn standaard velgen gepoetst zijn dan blinken die als spiegelkes.

Als het zonneke schijnt is da gwn een verlichte plaat..

Dus het zullen waarschijnlijk Bellini Condors 15duims worden, 16ers met banden is me toch nogaltijd wat te duur ;)
15 is te kleeeeeeiiiin :tongue: Stiekem ga je later toch iets groter willen, dus spaar mooi verder ;)

SpeedFreak.be

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
15 is te kleeeeeeiiiin :tongue: Stiekem ga je later toch iets groter willen, dus spaar mooi verder ;)

Maar ook niet te groot 22" is al even belachelijk. :D

Private_BE

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
15 is te kleeeeeeiiiin :tongue: Stiekem ga je later toch iets groter willen, dus spaar mooi verder ;)

Natuurlijk zou ik liever 16duims willen, maar de banden lenen der niet toe.

Mailke van keuring
Volgens PVG (93/4432) is er slechts één bandenmaat voorgeschreven nl. 195/50 R15 met een minimum snelheidsindex H en een minimum loadindex van 82.
Op deze maat (loadindex en snelheidsindex) is een tolerantie voorzien van -2% en + 1.5%. Andere maten zijn dus mogelijk zover ze binnen deze tolerantie vallen.

Gizmo_1987

Legacy Member
Wat lenen? voor keuring, of €€
T'is rond de 100€ voor een 195/45/R16 Pirelli p zero nero
Bespaar niet op banden want het is geen 55pk onder de kap ;)

Ik mag 14" tot 17" leggen op de mijnen, binnen tolerantie ;)
Volgens je PVG nummer mag je 16 leggen das geen probleem...
Banden 195 / 45 / 16 zijn toegestaan
Je mag zelfs 205/35/R17 leggen :cool:

Private_BE

Legacy Member
En we hebben hier Gold Shake ofzo, 100gb limiet :love:

*EDIT*
Excuseer het is iets anders dan gold shake ;)

Private_BE

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Wat lenen? voor keuring, of €€
T'is rond de 100€ voor een 195/45/R16 Pirelli p zero nero
Bespaar niet op banden want het is geen 55pk onder de kap ;)

Ik mag 14" tot 17" leggen op de mijnen, binnen tolerantie ;)
Volgens je PVG nummer mag je 16 leggen das geen probleem...
Banden 195 / 45 / 16 zijn toegestaan
Je mag zelfs 205/35/R17 leggen :cool:

Mijn banden lenen er niet toe...
Als in mijn banden zijn voor 15 duims, dus heb ik geen banden voor 16 duims onder te leggen ;)

En waarom zegt gij dat ik heel ander banden mag? want zei zeggen dat er maar 1 bandenmaat is..

128MB

Legacy Member
Houdt deze als winterbanden en leg zomerbanden op je 16ers?
Met zo velgen rij je toch niet het hele jaar door?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan