Ironpole
Legacy Member
johan tb zei:Is niet meer getuned ik had zoveel probs er mee dat ik hem terug heb laten zetten.![]()
't Is weer ne Lexus ze!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
johan tb zei:Is niet meer getuned ik had zoveel probs er mee dat ik hem terug heb laten zetten.![]()
128MB zei:Ik heb nog niet es wieldoppen op men camionetteenkel die klein kapkes om de bouten te verbergen.

..
)
Tenzij het op de kosten vant bedrijf is natuurlijk ^^Private_BE zei:Maja, bedrijfswagen is wel iets anders dan een eigen wagen he.
Daar zou ik ook geen velgen op gaan zetten![]()

Fr3nzY zei:Tenzij het op de kosten vant bedrijf is natuurlijk ^^
liever een full option kleinere bedrijfswagen dan pakweg een kale hogere klasse hier
Dag te laat voor Brecht ma Bday
En vndaag voor Yosh ^^

Private_BE zei:Maja, bedrijfswagen is wel iets anders dan een eigen wagen he.
Daar zou ik ook geen velgen op gaan zetten
Even wat gespeeld met photoshop voor die Bellini's
Zij/kontzicht
![]()
Op deze foto zijn ze toch echt nice..
![]()
Bellini Bella (maar die kan ik niet opleggen omdat da minsten 17 is, tenzij er sponsors zijn hier)
![]()
)Scjeir zei:hebben ze geen matte versie ofzo van die velgen? zo zijn ze imo te blinkend, te opvallend bij een 'sobere' auto
die velgen waren bij ons een mogelijkheid om onder mijn ma hare micra te leggen (mat dan, en kleiner ...), maar tzijn der toch met meer spaken geworden (sorry to spoil it for you there ...)

. Is wel mooi gedaan, niet te laag schoon kitje en velgen.
Private_BE zei:Is wel mooi gedaan, niet te laag schoon kitje en velgen.
Zo wil ik hem zeker en vast wel hebben![]()

15 is te kleeeeeeiiiinPrivate_BE zei:Ge kunt ermee lachen, maar als mijn standaard velgen gepoetst zijn dan blinken die als spiegelkes.
Als het zonneke schijnt is da gwn een verlichte plaat..
Dus het zullen waarschijnlijk Bellini Condors 15duims worden, 16ers met banden is me toch nogaltijd wat te duur![]()
Stiekem ga je later toch iets groter willen, dus spaar mooi verder 
gizmo_1987 zei:15 is te kleeeeeeiiiinStiekem ga je later toch iets groter willen, dus spaar mooi verder
![]()

gizmo_1987 zei:15 is te kleeeeeeiiiinStiekem ga je later toch iets groter willen, dus spaar mooi verder
![]()
Volgens PVG (93/4432) is er slechts één bandenmaat voorgeschreven nl. 195/50 R15 met een minimum snelheidsindex H en een minimum loadindex van 82.
Op deze maat (loadindex en snelheidsindex) is een tolerantie voorzien van -2% en + 1.5%. Andere maten zijn dus mogelijk zover ze binnen deze tolerantie vallen.



gizmo_1987 zei:Wat lenen? voor keuring, of €€
T'is rond de 100€ voor een 195/45/R16 Pirelli p zero nero
Bespaar niet op banden want het is geen 55pk onder de kap
Ik mag 14" tot 17" leggen op de mijnen, binnen tolerantie
Volgens je PVG nummer mag je 16 leggen das geen probleem...
Banden 195 / 45 / 16 zijn toegestaan
Je mag zelfs 205/35/R17 leggen![]()
