Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
vind da ook dom dat mensen zo echt al hun limiet elke maand moeten kunnen opgebruiken :p

Private_BE

Legacy Member
Mr Syphon zei:
vind da ook dom dat mensen zo echt al hun limiet elke maand moeten kunnen opgebruiken :p

Ge gaat toch ook niet uwen auto inleveren als er nog 10 liter inzit (tenzij da zo nen huurwagen is en ge hem terug moet voltanken)

Ge hebt betaald, dus ge doet het op! :p

Mr Syphon

Legacy Member
ja maar ge zit nu maar te downloaden om het op te krijgen en dan upgrade ge zodat ge toch ni meer op smallband zou komen maarja dan heb ge limiet over, da kan ook weer niet, hup weer downloaden en op smallband komen, weer upgrade ...

dus uiteindelijk waart ge beter met uw 30 gig gebleven dan moest ge ook nog is ni elke maand een nieuwe hdd kopen omdat ge al uw brol ni meer krijgt opgeslagen

Rubmifer

Legacy Member
Mr Syphon zei:
vind da ook dom dat mensen zo echt al hun limiet elke maand moeten kunnen opgebruiken :p

wa is daar mis mee? We betalen er voor, het zou er nog aan moeten mankeren dat ik het niet zou mogen opgebruiken:wtf:

@private: proficiat

Private_BE

Legacy Member
Vandaag is na een velgenshop'ke gegaan se ;)

Die zagen mij er wel interessant uit, 450 euro voor setje. Wel nogaltijd 15 duims houden, maja ziet er alleszins naar mijn mening beter uit dan die velgen van nu ;)

15pk8qa.jpg



@ Mannen die me nen gelukkige hebben gezegd

Dank u ;)

Gizmo_1987

Legacy Member
Private_BE zei:
Vandaag is na een velgenshop'ke gegaan se ;)

Die zagen mij er wel interessant uit, 450 euro voor setje. Wel nogaltijd 15 duims houden, maja ziet er alleszins naar mijn mening beter uit dan die velgen van nu ;)

15pk8qa.jpg



@ Mannen die me nen gelukkige hebben gezegd

Dank u ;)
15 is te klein :)
Neem dan 16"+ verlagen, mooie velg wel maar past niet bij de auto.

BuYcKi

Legacy Member
Kvind die velgjes nie echt passen eigenlijk..
Uw auto heeft er nie echt de looks voor.

[EZ]

Legacy Member
²
Zo van die 'simpele' 5-spaaksvelgen passen echt enkel onder Evo's en consoorten imo...


En plz, iedereen op RS-account, probeer is 2 dagen weinig/niks te downloaden, want nu worden die paar GB die we hebben per dag er direct doorgesleurd (zie logs) :(

Gizmo_1987

Legacy Member
[EZ];11277762 zei:
²
Zo van die 'simpele' 5-spaaksvelgen passen echt enkel onder Evo's en consoorten imo...


En plz, iedereen op RS-account, probeer is 2 dagen weinig/niks te downloaden, want nu worden die paar GB die we hebben per dag er direct doorgesleurd (zie logs) :(
i know, en het is niet ik!

Devastate

Legacy Member
ik hoop dat het gaat over een RS-account voor uiterst legale downloads want op 9lives is er een zero-tolerance.

true story. :unsure:

Schummi88

Legacy Member
Devastate zei:
maar dieje jongen is jarig dus geef em nu is z'n goesting :o

Ik twijfel om hem zijn goesting te geven :unsure:. Tof dat we hier nog eens een mod zien die wat meepraat want Sergiow is ook precies van de aardbol verdwenen :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan