Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mr Syphon zei:vind da ook dom dat mensen zo echt al hun limiet elke maand moeten kunnen opgebruiken![]()

Mr Syphon zei:vind da ook dom dat mensen zo echt al hun limiet elke maand moeten kunnen opgebruiken![]()

15 is te kleinPrivate_BE zei:Vandaag is na een velgenshop'ke gegaan se
Die zagen mij er wel interessant uit, 450 euro voor setje. Wel nogaltijd 15 duims houden, maja ziet er alleszins naar mijn mening beter uit dan die velgen van nu
![]()
@ Mannen die me nen gelukkige hebben gezegd
Dank u![]()

gizmo_1987 zei:15 is te klein
Neem dan 16"+ verlagen, mooie velg wel maar past niet bij de auto.
buycki zei:Kvind die velgjes nie echt passen eigenlijk..
Uw auto heeft er nie echt de looks voor.
i know, en het is niet ik![EZ];11277762 zei:²
Zo van die 'simpele' 5-spaaksvelgen passen echt enkel onder Evo's en consoorten imo...
En plz, iedereen op RS-account, probeer is 2 dagen weinig/niks te downloaden, want nu worden die paar GB die we hebben per dag er direct doorgesleurd (zie logs)![]()
²buycki zei:Kvind die velgjes nie echt passen eigenlijk..
Uw auto heeft er nie echt de looks voor.
Devastate zei:maar dieje jongen is jarig dus geef em nu is z'n goesting![]()
. Tof dat we hier nog eens een mod zien die wat meepraat want Sergiow is ook precies van de aardbol verdwenen
.Devastate zei:maar dieje jongen is jarig dus geef em nu is z'n goesting![]()
