Private_BE
Legacy Member
MorGo7h zei:Sensoren zijn echt veel te zalig!
Of leren rijden

BTW: Wij hebben ook een A6, maar ik mag er wel mee rijden

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MorGo7h zei:Sensoren zijn echt veel te zalig!



Binnenkort vliegt de G25 dus langs de kant denk ik. Wordt geleverd eind deze maand.Mr Syphon zei:tis ni omdat ge parkeersensoren hebt da ge ni kunt rijden eh
tis gewoon een handig hulpmiddeltje

Ironpole zei:M'n broer is die gaan zien met z'n vriendin en hij was slecht. Pis en kak-humor alom.
SweeeetMonty007 zei:Anyway, dit weekend mij een nieuw speeltje besteld, een Fanatec Porsche GT3 RS wheel met Clubman sportpedalenBinnenkort vliegt de G25 dus langs de kant denk ik. Wordt geleverd eind deze maand.
.friekie zei:ben hem nu op "minder legale wijze aan het binnenhalen", als ze zelfs geen moeite doen om hem te spelen...
ad:.Wielrennen heerst!Mee zei:Brrr, ik snap niet hoe ge zo lang naar die fietsende mannekes kunt zien hè...
Ik ben normaal iemand die liefst mijn films koopt, maar die 11gb ga ik niet zomaar weggooien 

128MB zei:me turbo 100GB aan €15 ^^

rubmifer zei:Wielrennen heerst!
anyway, we hadden gisteren nog 11gb over van onze download limiet, dus hebben we hier maar even een download spree gehoudenIk ben normaal iemand die liefst mijn films koopt, maar die 11gb ga ik niet zomaar weggooien
- Journey to the Edge of the Universe (docu)
- Role Models
- The Wrestler
- Gran TOrino
- Eraser
- the 6th day
- Con Air
- Taken
- Milk
- THe hitchhiker's guide to the galaxy (Ik blijf hem zo briljant vinden)
- Horton Hears a who!
- Harold and kumar 2
- The incredible HUlk
Kan ik er weer tegenaan voor een tijdje![]()
...

Private_BE zei:Da download ik elke dag bijna...
Binnenkort zo nen shake van telenet bestellen en dan 100gb, ik blijf zo maar ex hd's kope
Maja downloaden is echt een verslaving, ik moet kunnen downloaden gewoon! Ik ben nu die serie van Aspe aan't downloaden, niet omdat ik da echt speciaal graag zie maar gewoon om te hebben![]()

gizmo_1987 zei:Trut, dus tis toch gij die iedere dag die RS acc erdoor trekt...


Goed bezig...Private_BE zei:Maja downloaden is echt een verslaving, ik moet kunnen downloaden gewoon!
Mee zei:Goed bezig...

Mee zei:Goed bezig...

