Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
tis ni omdat ge parkeersensoren hebt da ge ni kunt rijden eh :p
tis gewoon een handig hulpmiddeltje

Private_BE

Legacy Member
Mr Syphon zei:
tis ni omdat ge parkeersensoren hebt da ge ni kunt rijden eh :p
tis gewoon een handig hulpmiddeltje

Maja soms is die veiligheid juist gevaarlijk.

Onze buurvrouw zegt zo van ik rij gewoon achteruit tot ik iets hoor, maar er moest maar is iets zijn wat da sensorke toch net niet ziet..

Dan hebde het wel zitten ;)

@ Monty
Heeft die geen schakelbak?

SXe

Legacy Member
Ironpole zei:
M'n broer is die gaan zien met z'n vriendin en hij was slecht. Pis en kak-humor alom.

ben hem nu op "minder legale wijze aan het binnenhalen", als ze zelfs geen moeite doen om hem te spelen...

Monty007

Legacy Member
Private, die kunt ge los bijbestellen (50 euro) of die van de G25 verder gebruiken.
Of, zoals ik ga doen, een deftig Hshifterke bijkopen van een ander merk ;)

Mee

Legacy Member
Monty007 zei:
Anyway, dit weekend mij een nieuw speeltje besteld, een Fanatec Porsche GT3 RS wheel met Clubman sportpedalen :) Binnenkort vliegt de G25 dus langs de kant denk ik. Wordt geleverd eind deze maand.
Sweeeet :drool:.

Als mijn G25 het ooit laat afweten weet ik al direct wat kopen...
Juist dat alcantara steekt blijkbaar tegen als ge zweethanden hebt (?), en daar heb ik wel veel last van.

Schummi88

Legacy Member
friekie zei:
ben hem nu op "minder legale wijze aan het binnenhalen", als ze zelfs geen moeite doen om hem te spelen...

Tsss zoiets doede niet eh :naughty:! Straks Kuurne-Brussel-Kuurne zien op TV, eerst nog wat taken maken voor school :sad:.

Mee

Legacy Member
Brrr, ik snap niet hoe ge zo lang naar die fietsende mannekes kunt zien hè...

Rubmifer

Legacy Member
Mee zei:
Brrr, ik snap niet hoe ge zo lang naar die fietsende mannekes kunt zien hè...
Wielrennen heerst!

anyway, we hadden gisteren nog 11gb over van onze download limiet, dus hebben we hier maar even een download spree gehouden :p Ik ben normaal iemand die liefst mijn films koopt, maar die 11gb ga ik niet zomaar weggooien :)


  • Journey to the Edge of the Universe (docu)
  • Role Models
  • The Wrestler
  • Gran TOrino
  • Eraser
  • the 6th day
  • Con Air
  • Taken
  • Milk
  • THe hitchhiker's guide to the galaxy (Ik blijf hem zo briljant vinden)
  • Horton Hears a who!
  • Harold and kumar 2
  • The incredible HUlk

Kan ik er weer tegenaan voor een tijdje :)

SXe

Legacy Member
:D hier zitte we bij Tele2: onbeperkt downloaden.
Terwijl da we vroeger bij Telenet zaten Expressnet 25GB per maand

Private_BE

Legacy Member
rubmifer zei:
Wielrennen heerst!

anyway, we hadden gisteren nog 11gb over van onze download limiet, dus hebben we hier maar even een download spree gehouden :p Ik ben normaal iemand die liefst mijn films koopt, maar die 11gb ga ik niet zomaar weggooien :)


  • Journey to the Edge of the Universe (docu)
  • Role Models
  • The Wrestler
  • Gran TOrino
  • Eraser
  • the 6th day
  • Con Air
  • Taken
  • Milk
  • THe hitchhiker's guide to the galaxy (Ik blijf hem zo briljant vinden)
  • Horton Hears a who!
  • Harold and kumar 2
  • The incredible HUlk

Kan ik er weer tegenaan voor een tijdje :)

Da download ik elke dag bijna :p...

Binnenkort zo nen shake van telenet bestellen en dan 100gb, ik blijf zo maar ex hd's kope :rofl:

Maja downloaden is echt een verslaving, ik moet kunnen downloaden gewoon! Ik ben nu die serie van Aspe aan't downloaden, niet omdat ik da echt speciaal graag zie maar gewoon om te hebben :p

Gizmo_1987

Legacy Member
Trut, dus tis toch gij die iedere dag die RS acc erdoor trekt...

MorGo7h

Legacy Member
Private_BE zei:
Da download ik elke dag bijna :p...

Binnenkort zo nen shake van telenet bestellen en dan 100gb, ik blijf zo maar ex hd's kope :rofl:

Maja downloaden is echt een verslaving, ik moet kunnen downloaden gewoon! Ik ben nu die serie van Aspe aan't downloaden, niet omdat ik da echt speciaal graag zie maar gewoon om te hebben :p

Mja, ik geef mijn geld liever aan andere dinge dan HDD's. Maarja, kmoet ook constant nieuwe bijkopen :(

Private_BE

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Trut, dus tis toch gij die iedere dag die RS acc erdoor trekt...

Nope, want ik heb mezelf pas nog een accountje gekocht ;)
Maar natuurlijk gebruik ik die gedeelde ook nog want ik heb evenveel betaald als u ;)

Private_BE

Legacy Member
Mee zei:
Goed bezig...

Dat is gewoon zo, telkens meer limiet.
Van 30gb naar 60gb, nu gaat die dan nog naar 100gb waarschijnlijk :evil:

En ik kijk wel men series die ik download ze ;)

(Den deze is 19!)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan