Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
Waarom leven wij in zo'n achterlijk land?

Slumdog Millionaire heeft 8(!) Oscars gewonnen. Ik wil daar dus naar gaan zien.
- Utopolis Aarschot: nope
- Kinepolis Leuven: ze spelen hem in Kinepolis Brussel, Gent, Hasselt, Kortrijk, Oostende, Rocourt (wtf?), Antwerpen,... maar niet in Leuven. Films waar ik nog nooit van heb gehoord en die onmogelijk goed kunnen zijn zoals Bride Wars (hmm, klinkt goed), Dirty Mind (yeah), The Pink Panther 2 (sweet! De 1 trok al op de ballen, wat gaat dit dan wel niet zijn),... spelen ze dan wel.
- Utopolis Mechelen: daar spelen ze hem heel af en toe is om 17u (wie gaat er nu op dat uur naar de cinema?) en deze keer ook is om 19u45. Maar ik vind dat ook nog te vroeg.

MorGo7h

Legacy Member
Ironpole zei:
M'n broer is die gaan zien met z'n vriendin en hij was slecht. Pis en kak-humor alom.

Ik was daar vroeger enorm fan van, samen met mijn neefjes. Dan zaten we piskak moppen te maken als we 4 jaar waren! Kheb daar zelfs nog ergens een casette van liggen :s

sluysen

Legacy Member
cinema's hebben al extreem lang afgedaan bij mij...

het moet al een hele goeie film zijn of ik moet al kaarten krijgen fzo voor ik naar e cinema ga..
no way dat ik 8€ fzo ga betalen voor een film dat ik op mijn gemak thuis kan zien ook

MorGo7h

Legacy Member
Echt eh, ik vind cine ook te duur worden. Kga heel zelden daar nog is naartoe. Tenzij dak op bezoek ga bij m'n oma en opa. Dan gaak dikwijls is met m'n opa en m'n zus naar de cine daar. Opa trakteert dan :p

BuYcKi

Legacy Member
Vandaag de eerste keer lichtjes tegen auto gereden met achterbumper.
Parkeren achteruit bij ons thuis, de buur zet zijn auto altijd net gepast, andere buren stonder nu ook..

Aan weerskanten van de auto maar +-20cm.
En ik dacht da de papa toen zei nog een klein beetje. Maarja.. :p
Een licht tikje dus. Second try => :applause:

BuYcKi

Legacy Member
Mja, volgens mij zouden die constant gepiept hebben alst zo dicht is?
Bij andere auto waar ik met rij isda zo..
Op ongeveer 30-40cm piepen die al constant.. :s

[EZ]

Legacy Member
MorGo7h zei:
Ik was daar vroeger enorm fan van, samen met mijn neefjes. Dan zaten we piskak moppen te maken als we 4 jaar waren! Kheb daar zelfs nog ergens een casette van liggen :s
geestig, rippen en uploaden die handel! :D

MorGo7h

Legacy Member
buycki zei:
Mja, volgens mij zouden die constant gepiept hebben alst zo dicht is?
Bij andere auto waar ik met rij isda zo..
Op ongeveer 30-40cm piepen die al constant.. :s

Alsk de constante beep hoor rijdk nog ff verder. Ma das gwn erg handig zo'n sensors.

[EZ];11269172 zei:
geestig, rippen en uploaden die handel! :D

Toch niet :p

MorGo7h

Legacy Member
johan tb zei:
Sensoren zijn leuk, maar een camera is beter. :cool:

Mja, zit onze A6, maar daar magk ni meerijden. Ge kunt dan ook zien welke sensor der iets voelen en hoe ver. En het lekkerste zijn die lijnen waarmee ge kunt zien waar dadde gaat uitkome. Ge kunt echt nooit fout parkeren daarmee.
Nuja, das veel geld voor iets dadde ni zo hard nodig eb. Met sensoren zou ook al blij zijn.
Adaptive cruise control zouk wel nog nemen op m'n wagen later, das echt geflipt ^^

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik heb dat ook in kleur nog wel. Ok ik zou er geen geld voor over hebben, maar het zat er al in toen ik hem kocht en eigenlijk (stiekem) wil toch niet meer zonder. :p Overigens adaptive cruisecontrol heb ik ook. Mijn wagen heeft alle opties die op een IS250 mogelijk zijn.

Mr Syphon

Legacy Member
sensorkes kunnen toch handig zijn :p
ik heb da wel ni ma laatste keer da ik naar illusion ging was ik achteruit aant parkeren en die parkeerwachter maar teken doen da ik achteruit moest, als men auto was verlaagd dan zat ik die avond zonder achterbumper :lol: stomme borduur, had die ni eens gezien ook ni

128MB

Legacy Member
Mijn VW Caddy heeft geen enkele optie en nog kost dat ding met amper 70pk €13.000 :')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan