Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
protnie zei:Meh, 2 paintball ballekes op mijn hand gehad, best wel pijnlijk :/

Dillyracer zei:Een maand of 2 geleden
En nu heb ik in de vakantie seizoen 2 uitgekeken![]()


ad:protnie zei:Ik zit aan seizoen 1![]()
Private_BE zei:Ik moet nog beginnen, lijkt me een stomme serie.
Die kerel is maar raar...
Dillyracer zei:Waar denk je dat de serie om draait -_-
Private_BE zei:Om die ene kerel...
.
.johan tb zei:yes net terug met een nieuwe gsm het is een samsung M8800 geworden.![]()
.Private_BE zei:Ik moet nog beginnen, lijkt me een stomme serie.
Die kerel is maar raar...
rubmifer zei:Jezus zeg :ironic:

Gratzrubmifer zei:Ik moet ook nog seizoen 2 uitkijken
Vandaag ook mijn theoretisch rijexamen gaan doen: 48/50![]()

Dat is juist het leuke eraan ^^Private_BE zei:Ik moet nog beginnen, lijkt me een stomme serie.
Die kerel is maar raar...