SpeedFreak.be
Legacy Member
whoopie zei:ik ben geflitst![]()
Dan hoop ik voor je dat je enigszins voorzichtig met het gaspedaal bent omgegaan, maar het is en blijft klote.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
whoopie zei:ik ben geflitst![]()

johan tb zei:Dan hoop ik voor je dat je enigszins voorzichtig met het gaspedaal bent omgegaan, maar het is en blijft klote.![]()
khad een verschrikkelijk slechte ronde imo, 3x gecrasht en kwas nog in de top 3 2 dagen lang.
wel schokt het vollebak bij de curbs enzo.128MB zei:Playseat, G25 en beamer stond er ^^
en nee ik heb geen PS3 of GT5, kdoe wel al GTR van 2004 dus ik kan wel een beetje rijden t.o.v. die cs'erskhad een verschrikkelijk slechte ronde imo, 3x gecrasht en kwas nog in de top 3 2 dagen lang.
GT5 hebde totaal geen gevoel van onder of overstuurwel schokt het vollebak bij de curbs enzo.
al die onder mij waren zeker +6 sec nog.
Succes.Ironpole zei:Om kwart voor 4 rijexamen.Ik vertrek over een uurke.
johan tb zei:Nieuwe printer gekocht het is een HP Photosmart C6380 All in one geworden.Hij staat nu in mijn netwerk de vorigen hadden die mogelijkheid niet.
![]()
Private_BE zei:Oké, dan zal ik mijnen porno nu op uwen printen laten afdrukken.

Ironpole zei:Om kwart voor 4 rijexamen.Ik vertrek over een uurke.
Private_BE zei:En wat is den uitslag?

Ironpole zei:Ben er niet door.
Heb den uitleg hier gedaan:https://www.beyondgaming.be/archive/mobiliteit.119/de-grote-rijopleiding-thread-deel-2.628955

Private_BE zei:Kon ge niet nog is opnieuw proberen voor een nieuwe tijd dan?
johan tb zei:Ik was de 1e keer ook niet door terwijl ik de 2e keer er wel door was en de 1e keer had ik beter gereden.![]()
johan tb zei:Ik was de 1e keer ook niet door terwijl ik de 2e keer er wel door was en de 1e keer had ik beter gereden.![]()