Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

whoopie

Legacy Member
johan tb zei:
Dan hoop ik voor je dat je enigszins voorzichtig met het gaspedaal bent omgegaan, maar het is en blijft klote. :(

had ze zien staan, dacht dat het gewone patrouille was voor verdacht rijgedrag, twas tenslotte 3u snachts.
Heb nog geremd ze, maar blijkbaar niet genoeg.

achja, 130euro erdoor!

128MB

Legacy Member
f*ck he :( op fom 2dagen op plek 3 gestaan in de GT5 ranking en ineens benk 4de :cry:

Private_BE

Legacy Member
Sinds wanneer hebt gij GT5?
En stonden daar dan zo massa's G25's op PS3's verbonden ofzo??

En nog iets, hoe slecht zijn die mensen wel niet dan. Gij kunt niet eens oefenen want ge hebt da spel niet vermits ik nooit heb gelezen dat ge een PS3 hebt...

128MB

Legacy Member
Playseat, G25 en beamer stond er ^^

en nee ik heb geen PS3 of GT5, kdoe wel al GTR van 2004 dus ik kan wel een beetje rijden t.o.v. die cs'ers :) khad een verschrikkelijk slechte ronde imo, 3x gecrasht en kwas nog in de top 3 2 dagen lang.
GT5 hebde totaal geen gevoel van onder of overstuur :wtf: wel schokt het vollebak bij de curbs enzo.
al die onder mij waren zeker +6 sec nog.

Private_BE

Legacy Member
128MB zei:
Playseat, G25 en beamer stond er ^^

en nee ik heb geen PS3 of GT5, kdoe wel al GTR van 2004 dus ik kan wel een beetje rijden t.o.v. die cs'ers :) khad een verschrikkelijk slechte ronde imo, 3x gecrasht en kwas nog in de top 3 2 dagen lang.
GT5 hebde totaal geen gevoel van onder of overstuur :wtf: wel schokt het vollebak bij de curbs enzo.
al die onder mij waren zeker +6 sec nog.

Kon ge niet nog is opnieuw proberen voor een nieuwe tijd dan?

SpeedFreak.be

Legacy Member
Nieuwe printer gekocht het is een HP Photosmart C6380 All in one geworden. :p Hij staat nu in mijn netwerk de vorigen hadden die mogelijkheid niet. :)

Private_BE

Legacy Member
johan tb zei:
Nieuwe printer gekocht het is een HP Photosmart C6380 All in one geworden. :p Hij staat nu in mijn netwerk de vorigen hadden die mogelijkheid niet. :)

Oké, dan zal ik mijnen porno nu op uwen printen laten afdrukken.

Stancke

Legacy Member
Gisteren roadtripke gedaan achter een motor van een BMW en vandaag les. Gisteren was toch leuker:(

128MB

Legacy Member
Private_BE zei:
Kon ge niet nog is opnieuw proberen voor een nieuwe tijd dan?

nope 1malig, dude daar zit 800 man wat een goede tijd wil neerzetten, twas daar aanschuiven.

Ironpole

Legacy Member
johan tb zei:
Ik was de 1e keer ook niet door terwijl ik de 2e keer er wel door was en de 1e keer had ik beter gereden. :)

Uhu, nog wat meer oefenen en andere examinator en dan zal het wel lukken hoop ik. Van de dingen die ik fout deed had ik niet door dat ze fout waren, heb ze dus fout aangeleerd (m'n pa weet ook niet alles hé). 2 keer dat voorsorteren op een middenberm, dus dat moet ik wel goed leren dan. En de volgende keer gaat dat mens mij ook niet van alles op de vingers wijzen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan