Mee
Legacy Member
Naar wat ik begrijp hebt gij niks van rijschool gedaan?
Ik raad u toch aan om een uur of 2 te pakken, als ge slechte gewoontes hebt (koppelingspedaal bv in uw geval) wijzen die u daar op, dat met het voorsorteren zouden die zeker ook gezegd hebben. Als dat zo vlak voor het rijexamen is geven die u tips waar ze op letten op het examen, ik heb daar alleszins veel aan gehad op die 2 uurkes, was er dan ook van de 1ste keer door
.
Ik raad u toch aan om een uur of 2 te pakken, als ge slechte gewoontes hebt (koppelingspedaal bv in uw geval) wijzen die u daar op, dat met het voorsorteren zouden die zeker ook gezegd hebben. Als dat zo vlak voor het rijexamen is geven die u tips waar ze op letten op het examen, ik heb daar alleszins veel aan gehad op die 2 uurkes, was er dan ook van de 1ste keer door
.

.