Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Seizoen 4 afaik, seizoen 1 opnieuw spelen was gewoon ter opvulling.

Daarom dat ik die afleveringen gewoon download, dan staan ze tenminste in volgorde.

protnie

Legacy Member
Dan maar beginnen kijken naar seizoen 2 nu.

Kijkt gij met ondertitels?
Zoja, welke?

Anoniem04

Legacy Member
protnie zei:
Dan maar beginnen kijken naar seizoen 2 nu.

Kijkt gij met ondertitels?
Zoja, welke?

Ik kijk zonder, House zijn woordspelingen vallen toch niet te vertalen :p

protnie

Legacy Member
Kzal moeten zonder kijken, zelfs geen Engelse zijn er te vinden voor mijn release :crazy:

BuYcKi

Legacy Member
Mja, het meeste verstaat ge toch?
Bij mij isda soms keer als ze zo'n extreem moeilijke ziekte zegn fzo :p

protnie

Legacy Member
buycki zei:
Mja, het meeste verstaat ge toch?
Bij mij isda soms keer als ze zo'n extreem moeilijke ziekte zegn fzo :p
Ja ik begrijp zo goed als alles, enkel die ziektes en symptomen niet altijd of als het niet erg duidelijk gezegd werd.

Damn die eerste afl van seizoen 2 is al beter dan gans het eerste seizoen :D

Anoniem04

Legacy Member
protnie zei:
Ja ik begrijp zo goed als alles, enkel die ziektes en symptomen niet altijd of als het niet erg duidelijk gezegd werd.

Damn die eerste afl van seizoen 2 is al beter dan gans het eerste seizoen :D

De seizoensfinale van seizoen 2 is pas fucked up :p

SXe

Legacy Member
:doh: :angry:

verhaal: we hadden hier nog een Bongo bon liggen die vervalt op 28 februari.
We vertrekken gisteren naar Utopolis in Mechelen om :Zack and Miri make a Porno te zien, goed we komen daar aan en er is overal reclame voor die film te zien.
We gaan naar de balie, we zeggen de titel en het meisje dat aan de balie zit zegt "Sorry meneer maar wij spelen deze film niet meer" ik zo van :eek: :wtf:

Wa is da nu weer voor brol...

SXe

Legacy Member
nee... film moest beginnen om kwart voor 8 en we waren der al een halfuur op voorhand

en op hun site staat ook dat ze die nog spele...

Ironpole

Legacy Member
friekie zei:
:doh: :angry:

verhaal: we hadden hier nog een Bongo bon liggen die vervalt op 28 februari.
We vertrekken gisteren naar Utopolis in Mechelen om :Zack and Miri make a Porno te zien, goed we komen daar aan en er is overal reclame voor die film te zien.
We gaan naar de balie, we zeggen de titel en het meisje dat aan de balie zit zegt "Sorry meneer maar wij spelen deze film niet meer" ik zo van :eek: :wtf:

Wa is da nu weer voor brol...

M'n broer is die gaan zien met z'n vriendin en hij was slecht. Pis en kak-humor alom.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan