Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maja welk seizoen zal dat dan zijn, wat is in hun ogen nieuw...friekie zei:Zondag begint het nieuwe seizoen van House op 2 BE
protnie zei:K thx, die van nlondertitels kloppen niet
Die syncen ook niet correct![]()
. Ze lopen toch synchroon met men DVDRips
.protnie zei:Dan maar beginnen kijken naar seizoen 2 nu.
Kijkt gij met ondertitels?
Zoja, welke?

Ja ik begrijp zo goed als alles, enkel die ziektes en symptomen niet altijd of als het niet erg duidelijk gezegd werd.buycki zei:Mja, het meeste verstaat ge toch?
Bij mij isda soms keer als ze zo'n extreem moeilijke ziekte zegn fzo![]()

protnie zei:Ja ik begrijp zo goed als alles, enkel die ziektes en symptomen niet altijd of als het niet erg duidelijk gezegd werd.
Damn die eerste afl van seizoen 2 is al beter dan gans het eerste seizoen![]()


friekie zei::doh:![]()
verhaal: we hadden hier nog een Bongo bon liggen die vervalt op 28 februari.
We vertrekken gisteren naar Utopolis in Mechelen om :Zack and Miri make a Porno te zien, goed we komen daar aan en er is overal reclame voor die film te zien.
We gaan naar de balie, we zeggen de titel en het meisje dat aan de balie zit zegt "Sorry meneer maar wij spelen deze film niet meer" ik zo van![]()
Wa is da nu weer voor brol...