Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private_BE

Legacy Member
Devastate zei:
maar dieje jongen is jarig dus geef em nu is z'n goesting :o

Daar hebde groot gelijk in. In't echt is da natuurlijk een totaal ander beeld dan op foto he. Maja die van nu zijn iets teveel beschadigd :p

Dusja, kga da toch doen waarschijnlijk. Zo tuner zijn ze nu ook weer niet ;)

@ Johan
Ik ga niet die velgen weigeren omdat gij er 1 minuut naar moet kijken als hem is stil staat he ;)
Van uw velgen heb ik op de meeting ook niet veel gezien vermits ge 90% van de tijd aan't rollen waard...

Mee

Legacy Member
Private_BE zei:
Zo tuner zijn ze nu ook weer niet ;)
Echt wel...

Zoals EZ zegt horen die enkel op Japanse auto's thuis.
Als ge echt er iets wilt opzetten, zet er dan velgen met zoveel mogelijk spaken op :love: (Voorbeeld)

Gizmo_1987

Legacy Member
Mee zei:
Echt wel...

Zoals EZ zegt horen die enkel op Japanse auto's thuis.
Als ge echt er iets wilt opzetten, zet er dan velgen met zoveel mogelijk spaken op :love:

:unsure:

Private_BE

Legacy Member
Mee zei:
Echt wel...

Zoals EZ zegt horen die enkel op Japanse auto's thuis.
Als ge echt er iets wilt opzetten, zet er dan velgen met zoveel mogelijk spaken op :love: (Voorbeeld)

Ik heb daar toch wat andere velgen gezien die op japanse auto's thuis horen.

BTW 't is Bellini, klinkt toch meer italiaans dan japans...
Wilt daarom misschien niet meteen zeggen dat het perfect is voor italiaanse auto's, maar ik heb ze in't echt gezien en ze vielen echt wel goed mee. Kameraad en vriendin vonden ze ook wel passen ;)

Vandaag van de vriendin gekregen
e87b5s.jpg


Nog paar jaarkes voor den echte voor de deur zal staan (als alles verloopt volgens plan :))

Gizmo_1987

Legacy Member
lol succes om nog een echte delta te vinden in goeie staat tegen een goeie prijs :p

Private_BE

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
lol succes om nog een echte delta te vinden in goeie staat tegen een goeie prijs :p

Bij mijn garage staan der 3.
Den gewone versie voor 15.000, nen collectors edition voor 30.000.

Dus ik zou de gewone integrale kopen, motor is hetzelfde alleen zijn er wat details op die collectors edition ;)

@ Mee
Die velgen zijn pas moeilijk om proper te maken ze, dan liever die velgen die ik zei voor te kuisen :)

sluysen

Legacy Member
lol als je liever lelijke velgen hebt die "goed" kuisen dan schone velgen die mss klein beetje meer werk zijn zou ik gwn die stomme deksels laten zitten..

velgen steek je voor de looks ni voor het kuisplezier hé

whoopie

Legacy Member
sluysen zei:
lol als je liever lelijke velgen hebt die "goed" kuisen dan schone velgen die mss klein beetje meer werk zijn zou ik gwn die stomme deksels laten zitten..

velgen steek je voor de looks ni voor het kuisplezier hé

u meneer, heeft een punt.

Private_BE

Legacy Member
sluysen zei:
lol als je liever lelijke velgen hebt die "goed" kuisen dan schone velgen die mss klein beetje meer werk zijn zou ik gwn die stomme deksels laten zitten..

velgen steek je voor de looks ni voor het kuisplezier hé

Ik heb al velgen :lol:

En naar mijn smaak is er absoluut niks mis met die velgen, mensen die ze al gezien hebben in't echt vonden ze ook niet mis.

Ik had is zitten navragen naar de 16ers van die velgen, maar met banden enzo kom ik dan aan 800 a 900 euro. En dat vind ik wel wat teveel ;)

@ Integrale velgen
Die wil ik meteen, maja geef mij maar is een adres waar ik die in een perfecte staat kan vinden voor een redelijke prijs.
Ga ze mij maar halen, als gij de helft betaald ;)
Marktplaats.nl > Lancia evo integrale delta compomotive velgen NIEUW, alfa - Auto diversen - Onderdelen | Banden en Velgen

@ Minder spaken
Die velgen zijn wel niet zo schoon ze!

Maar het gaat nogaltijd op een Delta van '94 en niet van '92 ;)

SpeedFreak.be

Legacy Member
128MB zei:
€300 per velg? Bestaan er geen replica's?

300 per velg daar zou ik meteen voor tekenen. Ik heb net geïnformeerd bij de Lexus wat die velgen van mij kosten ik was er gewoon ziek van. :eek:

128MB

Legacy Member
Ik heb nog niet es wieldoppen op men camionette :p enkel die klein kapkes om de bouten te verbergen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan