whoopie
Legacy Member
Private_BE zei:En we hebben hier Gold Shake ofzo, 100gb limiet![]()
gold shake is 20gieg internet + digi tv + telefonie
geen 100
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Private_BE zei:En we hebben hier Gold Shake ofzo, 100gb limiet![]()
whoopie zei:gold shake is 20gieg internet + digi tv + telefonie
geen 100
Zonder shake zitte al op 30gb bij een expresnet.whoopie zei:gold shake is 20gieg internet + digi tv + telefonie
geen 100
Stancke zei:Stagevoorbereiding klaar:applause:
.gizmo_1987 zei:Wat lenen? voor keuring, of €€
T'is rond de 100€ voor een 195/45/R16 Pirelli p zero nero
Bespaar niet op banden want het is geen 55pk onder de kap
Ik mag 14" tot 17" leggen op de mijnen, binnen tolerantie
Volgens je PVG nummer mag je 16 leggen das geen probleem...
Banden 195 / 45 / 16 zijn toegestaan
Je mag zelfs 205/35/R17 leggen![]()



15" voor in de winter en een mooie 17" voor in de zomer ehPrivate_BE zei:Mijn banden lenen er niet toe...
Als in mijn banden zijn voor 15 duims, dus heb ik geen banden voor 16 duims onder te leggen
@ Tom
TURBO XL hebben wij inderdaad, ma der staat dat wij nen shake hebben. Dus ik dacht dat da gold shake was
http://telenet.be/1121/0/1/nl/thuis...ke-internet-digitale-tv-telefonie-aan-75.html
Dit hebben wij normaal gezien![]()

Schummi88 zei:Hier hangt ze mijn kloten uit. Ik mag 24u les geven vanaf volgende week. Nog 5 voorbereidingen te gaan en ze zijn af. 3 worden nog voor zaterdag afgemaakt en de andere 2 zijn voor volgende week/weekend.


128MB zei:Houdt deze als winterbanden en leg zomerbanden op je 16ers?
Met zo velgen rij je toch niet het hele jaar door?
Schummi88 zei:Hier hangt ze mijn kloten uit. Ik mag 24u les geven vanaf volgende week. Nog 5 voorbereidingen te gaan en ze zijn af. 3 worden nog voor zaterdag afgemaakt en de andere 2 zijn voor volgende week/weekend.

dan kiesde die dinge nie...Ik al zeker niet...friekie zei:zitte er hier leraars???