Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Schummi88

Legacy Member
Stancke zei:
Stagevoorbereiding klaar:applause:

Hier hangt ze mijn kloten uit. Ik mag 24u les geven vanaf volgende week. Nog 5 voorbereidingen te gaan en ze zijn af. 3 worden nog voor zaterdag afgemaakt en de andere 2 zijn voor volgende week/weekend :D.

Private_BE

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Wat lenen? voor keuring, of €€
T'is rond de 100€ voor een 195/45/R16 Pirelli p zero nero
Bespaar niet op banden want het is geen 55pk onder de kap ;)

Ik mag 14" tot 17" leggen op de mijnen, binnen tolerantie ;)
Volgens je PVG nummer mag je 16 leggen das geen probleem...
Banden 195 / 45 / 16 zijn toegestaan
Je mag zelfs 205/35/R17 leggen :cool:

Mijn banden lenen er niet toe...
Als in mijn banden zijn voor 15 duims, dus heb ik geen banden voor 16 duims onder te leggen ;)

@ Tom
TURBO XL hebben wij inderdaad, ma der staat dat wij nen shake hebben. Dus ik dacht dat da gold shake was ;)

http://telenet.be/1121/0/1/nl/thuis...ke-internet-digitale-tv-telefonie-aan-75.html

Dit hebben wij normaal gezien ;)

Gizmo_1987

Legacy Member
Private_BE zei:
Mijn banden lenen er niet toe...
Als in mijn banden zijn voor 15 duims, dus heb ik geen banden voor 16 duims onder te leggen ;)

@ Tom
TURBO XL hebben wij inderdaad, ma der staat dat wij nen shake hebben. Dus ik dacht dat da gold shake was ;)

http://telenet.be/1121/0/1/nl/thuis...ke-internet-digitale-tv-telefonie-aan-75.html


Dit hebben wij normaal gezien ;)
15" voor in de winter en een mooie 17" voor in de zomer eh :D
Als je die bellini's koopt toont dat zowiso te klein, en vertonen ze na winter 2009 lakschade van zout en andere rommel.
Bandenmaat kan ik zien via je pvg nummer op deze site:
Bandentypes

sluysen

Legacy Member
Schummi88 zei:
Hier hangt ze mijn kloten uit. Ik mag 24u les geven vanaf volgende week. Nog 5 voorbereidingen te gaan en ze zijn af. 3 worden nog voor zaterdag afgemaakt en de andere 2 zijn voor volgende week/weekend :D.

lesvoorbereidingen maken, zwijg me ervan :p
:puke:

Private_BE

Legacy Member
128MB zei:
Houdt deze als winterbanden en leg zomerbanden op je 16ers?
Met zo velgen rij je toch niet het hele jaar door?

Kost gewoon veel te veel, mijn pa krijg ik trouwens ook nooit overtuigd.

Als ik echt mocht kiezen zonder kritiek van ouders werden het 205/40 16duims, maja dat laten die mij nooit doen.

Stancke

Legacy Member
Schummi88 zei:
Hier hangt ze mijn kloten uit. Ik mag 24u les geven vanaf volgende week. Nog 5 voorbereidingen te gaan en ze zijn af. 3 worden nog voor zaterdag afgemaakt en de andere 2 zijn voor volgende week/weekend :D.

Volgende week 10u hier:p

DaCrashOveride

Legacy Member
Nieuwe autoooo ^^
Saxo VTS 1.6i 16v
17" velg :p
foto'ke van vorige eigenaar: http://img401.imageshack.us/img401/4614/157182392.jpg
Is nu in de garage, paar reparaties... Donderdag mee naar de controle, en donderdag avond heb ik hem dan voor de deur ^^
Dan kome der zowiezo nog foto's

Heb er mee testgereden, en das een GROOOOOOOTE verbetering als ge van nen 1.2 Twingo komt x)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Het mogen da 17" velgen zijn, maar mooi vind ik ze niet. Je moet als die in de zon staat een zonnebril dragen anders ben je blind. :s

DaCrashOveride

Legacy Member
Awel, de originele zijn er ook bij, en ik wou eerst die originele derop zette, ma nu ik hem zo heb gezien, laat ik ze er op staan voor de zomer ze ^^

Private_BE

Legacy Member
En dan durven klagen dat mijn velgen te fel zouden blinken.
Met alle respect voor u velgen, maar ik vind die van mij mooier en beter passen :p

Maja feit dat het 17ers zijn is natuurlijk wel nice ;)

Mr Syphon

Legacy Member
ja vind die velgen er ook ni bij passen,
die auto is voor de rest niks getuned en dan zo een shiny velg eronder, beter een sobere 5-spaak eronder :p

DaCrashOveride

Legacy Member
Manne Manne, tis nen 2dehands :p dan kiesde die dinge nie...
Dien auto was naar mijn smaak kwa motorisatie en prijs en was goed verzorgd.
Origineel stond daar een body kit op... Kmocht kiezen, ofwel zon tuner kit ofwel origineel... ik heb die tuning kit gezien en die zag er echt nie mooi uit, daarom originele bumpers enzo... Maar tis wel ne VTS e... Vergelijk hem maar eens met zon gewone saxo...

@Stancke: Tsjoekenbak? Allez dan :") Hier rijde alle mocro's me golfkes mja

Mee

Legacy Member
friekie zei:
zitte er hier leraars???
Ik al zeker niet...
Ik moet morgen een presentatie geven van een miezerige 10 minuten voor mijn eigen klas en ik ga het zowat besterven vrees ik...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan