Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
over? 

friekie zei:zitte er hier leraars???
?
.Het is voor het vak "communicatie- & presentatietechnieken" en het mocht gaan over eender wat.128MB zei:10 minover?
![]()
.Mee zei:Het is voor het vak "communicatie- & presentatietechnieken" en het mocht gaan over eender wat.
Ik heb dan maar racetechnieken gekozen.

, veel succes in alle geval!Met het pijltje of met de handen?Schummi88 zei:aanduidingen maken op de ppt (als het gaat)

Stomme dingen zoals wat grip eigenlijk is, wat de ideale racelijn/rijlijn is, wat slipstreaming is, wat over- en onderstuur is (jaja, veel is'en!)...128MB zei:racetechnieken?
128MB zei:10 minover?
als we bij ons 5 min moesten toen wast al volop klachten ^^
edit
Foto van LaShaniiPoess op Netlog
16 en dubbel D ? xD Wat denkt gizmo hier van?

Mee zei:Met het pijltje of met de handen?![]()
. Nu moet je ook wel zien dat je geen 10 meter van het scherm verwijdert staat
.
)
)sluysen zei:ik doe idd ook een lerarenopleiding (of ik die ga volhouden is een andere vraag)
Secundair onderwijs Informatica - Technologische Opvoeding
maar wat ik eigenlijk echt wil doen is zo deels informaticaleerkracht, en deels ICT coördinator of whatever (de dude die zich met de pc's bezighoudt op school)
128MB zei:10 minover?
Wat denkt gizmo hier van?


gizmo_1987 zei:Buah, een 3/10
Ze is nogal laag drachtig, sminkpop, enzz
En 16 :-/ Minstens 18 hierzo, en dan nog :ironic:
i've seen better![]()
Schummi88 zei:Met aanduiden bedoel ik eigenlijk meer handengebruik en dan vooral naar de PPT wijzen. Dus niet naar het scherm toestappen en er echt op gaan wijzen. Nu moet je ook wel zien dat je geen 10 meter van het scherm verwijdert staat
.
Liever een normaal meisje dan zo'n foorwijflotti zei:Wie het 'minder mooie niet eert, ...'

gizmo_1987 zei:Liever een normaal meisje dan zo'n foorwijf![]()
friekie zei:verbaast mij eigelijk wel da er hier zoveel zitten!
vandaag nieuw stagair gekregen voor biologie, zo een poes da da is! Raawr![]()
. Ik probeer men lessen wel zo aangenaam mogelijk te maken voor die leerlingen. Wat humor erin alleen kunnen sommige leerkrachten dat niet appreciëren maar die leerlingen klagen dan ook tegen mij over hun leerkrachten
.Schummi88 zei:Ja, het is een vrouwenrichting en we zijn daar niet rouwig om. Ik probeer men lessen wel zo aangenaam mogelijk te maken voor die leerlingen. Wat humor erin alleen kunnen sommige leerkrachten dat niet appreciëren maar die leerlingen klagen dan ook tegen mij over hun leerkrachten
.

en kijkt naar de grond, wij zitte da zo te filme me ons GSM en meneer is keihard aant lache (maar wel stil) en wij zitte te schaterlachen. ook onze GSM pakke en doen alsof dade naar de flikke belt enzo
:applause: