Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
wow trc'ers die nog niet 18 zijn ofwa :o
kga me nog oud moeten gaan voelen :unsure:

Gizmo_1987

Legacy Member
21 is toffer, kzie er echt tegenop. Normaalgezien moet ik mij nu volwassen gedragen, sparen, en me settelen :unsure:
Vanavond nog eens het tegendeel bewijzen :D:D

[EZ]

Legacy Member
't is toffer ma ge ziet der tegenop?


anywayz, geniet ervan, nu het nog kan :unsure:
:p

Mr Syphon

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
21 is toffer, kzie er echt tegenop. Normaalgezien moet ik mij nu volwassen gedragen, sparen, en me settelen :unsure:
Vanavond nog eens het tegendeel bewijzen :D:D

25 zou ideaal zijn
ge kunt nog vollebak feesten en verzekering is dan goedkoop voor een sportkar :p

MorGo7h

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
21 is toffer, kzie er echt tegenop. Normaalgezien moet ik mij nu volwassen gedragen, sparen, en me settelen :unsure:
Vanavond nog eens het tegendeel bewijzen :D:D

Gisteren naar de comma geweest en wa een feestje wa da daar :o De muziek was echt lekker :music:
Om half 2 toegekomen ofzo en dan alles geven totdat ze gingen sluiten :D

MorGo7h

Legacy Member
Stancke zei:
Was er niets te doen van 100 dagen ofzo? Comma zuigt btw

Jawel, ma bent daar afgetrapt na het hoofdgerecht. Bwa kga normaal nooit naar Brugge. Da was de eerste keer. Twas drum n bass in de comma. Eerst wa normale dnb en dan tegen een uur ofzo 2u-2u30 dark step a la limewax enal. En af en toe zo een nummerke mee zware breakcore invloeden. Man man man, ik eb daar staan flippen :p

Private_BE

Legacy Member
Mr Syphon zei:
25 zou ideaal zijn
ge kunt nog vollebak feesten en verzekering is dan goedkoop voor een sportkar :p

Op 25 zou ik toch eerder beginnen te denken aan trouwen. Dan hebt ge geen geld meer voor nen sportkar ;)

Ma kans is groot dat een paar jaar later er wel een Integrale voor de deur staat (op voorwaarde dat ik een bedrijfswagen heb ;))

MorGo7h

Legacy Member
Stancke zei:
Nja, in feite woont gij niet zo ver van hier.

Nope, maar het volk in Gent vindk leuker dan in Brugge :( Alleja, da wilt ni zeggen dat ge gene toffen zijt eh :p Nuja, ook door 100 dage zeker da daar wa domme kloten zaten zeker? Die mannen stonden daar gwn wat voor de boxen, zo zat of nen otter. Anyway, niet teveel naar gekeken en zelf gefeest :p

Mr Syphon

Legacy Member
Private_BE zei:
Op 25 zou ik toch eerder beginnen te denken aan trouwen. Dan hebt ge geen geld meer voor nen sportkar ;)

Ma kans is groot dat een paar jaar later er wel een Integrale voor de deur staat (op voorwaarde dat ik een bedrijfswagen heb ;))

private wa zegt ge allemaal :rofl:

sinds ge een vriendin hebt kunt ge ni meer normaal denken ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan