Anoniem04
Legacy Member
johan tb zei:idd mss niet echt een excuus wel lastig en ik heb er op het moment meer last van dan anders, maar goed ik begrijp het nu en dat is de hoofdzaak.![]()
Geen excuses zeg ik u !
Dat nu niet te serieus pakken eh <3
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
johan tb zei:idd mss niet echt een excuus wel lastig en ik heb er op het moment meer last van dan anders, maar goed ik begrijp het nu en dat is de hoofdzaak.![]()
Mijn broer (Honda Fireblade), heeft toch al eens naast mijn nonkel (SL55 AMG, met mij er ook in) gaan staan en de moto wonScjeir zei:ik wil het eigenlijk wel is tegen een porsche ofzo proberen (met de moto natuurlijk) mja ... hoeveel keer staat ge naast ene?![]()
.Auto's zijn thans veel interessanter hoor.Private_BE zei:Genoeg over auto's, der is een kans dat den deze binnenkort is terug van straat is![]()
Daarvoor moet je hier zijn: https://www.beyondgaming.be/archive...heb-jij-een-lief-irc-9liveslief-deel-3.624627Private_BE zei:Genoeg over auto's, der is een kans dat den deze binnenkort is terug van straat is![]()
Private_BE zei:Genoeg over auto's, der is een kans dat den deze binnenkort is terug van straat is![]()

Hoe noemt hij?Private_BE zei:Genoeg over auto's, der is een kans dat den deze binnenkort is terug van straat is![]()

gizmo_1987 zei:Hoe noemt hij?![]()
gizmo_1987 zei:Hoe noemt hij?![]()
Private_BE zei:Genoeg over auto's, der is een kans dat den deze binnenkort is terug van straat is![]()
!Cupmaten enzoSchummi88 zei:Allé info, komaan!

wie zegt da het een travestiet is?gizmo_1987 zei:Cupmaten enzo![]()

