Private_BE
Legacy Member
protnie zei:Nee de papa zal er niet meer mee rijden
Aangezien de XC60 nu besteld is voor ergens in september zullen we de A6 wel ergens moeten stockeren en rijd ik er wel mee rond in het begin.
Owla nen A6 voor u alleen, das wel zeer nice

Als ge daar mee kunt parkeren kunt ge het met alle auto's.

ad:
Lijkt me een goede oplossing voor het probleem. 