Gizmo_1987
Legacy Member
protnie zei:En geef eens info over de uwe?
Anee, wacht
![]()
k'heb geen tijd voor een lief. Werk, auto, gamen/trainen komen op de eerste plaats

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
protnie zei:En geef eens info over de uwe?
Anee, wacht
![]()

Excuses, excusesgizmo_1987 zei:k'heb geen tijd voor een lief. Werk, auto, gamen/trainen komen op de eerste plaats![]()

En wat is haar bouwjaar?gizmo_1987 zei:k'heb een optie op 2 modelletjes, maar van de een is het bouwjaar niet goed, en de ander heeft teveel opties![]()
1991protnie zei:En wat is haar bouwjaar?
1995?
gizmo_1987 zei:1991
Net 17 geworden in november, imo te jong ^^

gizmo_1987 zei:1991
Net 17 geworden in november, imo te jong ^^
k'ga eens gaan revven aan haar voordeur, we zullen het direct weten!johan tb zei:Dat zou ik niet zeggen, maar een ander ding is wat haar ouders er van vinden...![]()
Dillyracer zei:nnnnnnnnnnnnniiiiiiiccccccccccccccccccccce

Dan komt haar pa buiten met een of andere geile autogizmo_1987 zei:k'ga eens gaan revven aan haar voordeur, we zullen het direct weten!

De A6 wordt mijn eerste wagentje normaal gezien volgend jaarPrivate_BE zei:Daaaamnnnnnn!
Ik moest wat voedsel gaan afhalen derstraks, met den A6 gegaan.
Duwde even op da pedaal... DAMN!!
Nen 2.7 lijkt me nog zaliger
Jaja mannen, sneller dan nen Lancia![]()

protnie zei:De A6 wordt mijn eerste wagentje normaal gezien volgend jaar![]()


Nee de papa zal er niet meer mee rijdenPrivate_BE zei:Nice, ook van den papa dan neem ik aan en niet alleen voor u
Als ik een nieuw auto'ke koop zal het nen Alfa 159 of Audi A4 worden waarschijnlijk.
Maar dan eerst nogwa centjes bijeen sparen![]()

dudeMr Syphon zei:toch gene alfa zeker ?
das toch wel zo een merk waar ik serieus bang van heb met hun goeie reputatie
nog ergens als een franse wagen![]()
