Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fr3nzY zei:Face it Brecht, je bent een echte Johnny!
Ook gedaan met examen sinds gister hier ^^
friekie zei:hehe vandaag had mijn broer een receptie op de IT afdeling van De Post
met als gevolg datem strontzat is
met als gevolg:![]()
![]()
![]()
. Straks naar het jongerencafé hier in de buurt se. Weer nuchter zoals altijd
.I'll pwn you all!Scjeir zei:alsk met ons ma hare micra rijd mss, ma nie met de GSX750
*edit* examens zijn gedaan :applause:

Schummi88 zei:Haha de IT-afdeling van De Post zijn dus wel feestneuzen. Straks naar het jongerencafé hier in de buurt se. Weer nuchter zoals altijd
.

rubmifer zei:Ik kan mij maar nie ontdoen van het gevoel dat gij vindt dat uw Lancia de snelste wagen ooit is![]()
Private_BE zei:Haha, gij hebt nogal wat humor.
Dat heb ik echt nooit beweerd, er staat nergens bij dat die BMW zich volledig heeft gegeven. Die deed wel wat moeite en ik kon hem voor blijven...
Denk ge nu echt dat ik zou geloven dat ik nen porsche kan bijhouden?
Na 5 seconden zie ik die al nietmeer...
rubmifer zei:woooooow, taking it way too seriously.
Als ik vind dat hem geweldig is, dan is da toch mijn zaak 
)johan tb zei:nog wat need for speed nieuws gevonden alleen ik weet niet wat ik van moet denken: NFS-Planet - Need for Speed Undercover, ProStreet, Carbon, Most Wanted, Underground Series
Het ziet er naar uit dat ze alles willen splitsen en 2/3 titels willen uitbrengen waarvan 1 naar het schijnt een soort sim of meer in de lijn van racedriver grid zal zijn. Daarnaast schijnt er een een soort arcade game uit te komen en nog iets wat ik niet kan plaatsen maw 3x pulp ipv 1x pulp
Dillyracer zei:T'is toch simpel ?
1 sim voor PC en consoles ( valt te zien hoeveel sim het gaat zijn, maar het wordt door Blimey gemaakt )
1 arcade game voor DS en Wii zoals Mario Kart
1 Free roam spel voor de Aziatische markt die later ook in de rest van de wereld uitkomt.
Stom dat het onder de noemer van NFS uitkomt, terwijl ze alle 3 geen Need for Speeds meer zijn. Marketing zeker ?

johan tb zei:Nu heb ik het begrepen sorry maar atm ben ik niet echt helder.![]()
Stancke zei:Zwaar gaan fuiven?
Hoefde zelf niet terug te rijden. 
johan tb zei:Nu heb ik het begrepen sorry maar atm ben ik niet echt helder.![]()
!Dillyracer zei:Ik heb griep en lichte koorts, dus dat is geen excuus!
