Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frey

Legacy Member
Face it Brecht, je bent een echte Johnny!

:unsure:

Ook gedaan met examen sinds gister hier ^^

SXe

Legacy Member
hehe vandaag had mijn broer een receptie op de IT afdeling van De Post

met als gevolg datem strontzat is :D

met als gevolg: :puke: :puke: :puke:

Private_BE

Legacy Member
Fr3nzY zei:
Face it Brecht, je bent een echte Johnny!

:unsure:

Ook gedaan met examen sinds gister hier ^^

Valt mee, maar johnny's is meer een belediging voor mij. Johnny's zijn van die mannen met hun coole golfkes en 206'kes die niet vooruit gaan maar wel volle bak de muziek op!

Rubmifer

Legacy Member
Ik kan mij maar nie ontdoen van het gevoel dat gij vindt dat uw Lancia de snelste wagen ooit is :unsure:

Schummi88

Legacy Member
friekie zei:
hehe vandaag had mijn broer een receptie op de IT afdeling van De Post

met als gevolg datem strontzat is :D

met als gevolg: :puke: :puke: :puke:

Haha de IT-afdeling van De Post zijn dus wel feestneuzen :D. Straks naar het jongerencafé hier in de buurt se. Weer nuchter zoals altijd :p.

SXe

Legacy Member
Schummi88 zei:
Haha de IT-afdeling van De Post zijn dus wel feestneuzen :D. Straks naar het jongerencafé hier in de buurt se. Weer nuchter zoals altijd :p.

een 30 tal flessen voor 50-60 man waarvan da er dan nog 5 fruitsap dronken, mijn broer zij dat het nog de beste keuze was :D

zelfs den baas was zat blijkbaar, me te weten dat als je jarig bent je iets mag meenemen (hadden er daar 2 koffiekoeken meegebracht)

Stancke

Legacy Member
Goeiemorgen allemaal!:unsure:

Gent was leuk alleen jammer van de conservatieve Hollandse wijven:sop:

SpeedFreak.be

Legacy Member
nog wat need for speed nieuws gevonden alleen ik weet niet wat ik van moet denken: NFS-Planet - Need for Speed Undercover, ProStreet, Carbon, Most Wanted, Underground Series

Het ziet er naar uit dat ze alles willen splitsen en 2/3 titels willen uitbrengen waarvan 1 naar het schijnt een soort sim of meer in de lijn van racedriver grid zal zijn. Daarnaast schijnt er een een soort arcade game uit te komen en nog iets wat ik niet kan plaatsen maw 3x pulp ipv 1x pulp

Private_BE

Legacy Member
rubmifer zei:
Ik kan mij maar nie ontdoen van het gevoel dat gij vindt dat uw Lancia de snelste wagen ooit is :unsure:

Haha, gij hebt nogal wat humor.

Dat heb ik echt nooit beweerd, er staat nergens bij dat die BMW zich volledig heeft gegeven. Die deed wel wat moeite en ik kon hem voor blijven...

Denk ge nu echt dat ik zou geloven dat ik nen porsche kan bijhouden?
Na 5 seconden zie ik die al nietmeer...

Rubmifer

Legacy Member
Private_BE zei:
Haha, gij hebt nogal wat humor.

Dat heb ik echt nooit beweerd, er staat nergens bij dat die BMW zich volledig heeft gegeven. Die deed wel wat moeite en ik kon hem voor blijven...

Denk ge nu echt dat ik zou geloven dat ik nen porsche kan bijhouden?
Na 5 seconden zie ik die al nietmeer...

woooooow, taking it way too seriously.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Bij een porsche probeer ik het ook niet echt dan weet ik al op voorhand dat ik ga verliezen. :p

Private_BE

Legacy Member
rubmifer zei:
woooooow, taking it way too seriously.

Na een paar keer is het gewoon niet meer grappig.

Sorry dat ik zo blij ben met men auto he :s Als ik vind dat hem geweldig is, dan is da toch mijn zaak ;)

Maar ik beweer echt niet dat ik iedereen aan de lichten achter mij laat, absoluut niet (maar toch een aantal :p)

Anoniem04

Legacy Member
johan tb zei:
nog wat need for speed nieuws gevonden alleen ik weet niet wat ik van moet denken: NFS-Planet - Need for Speed Undercover, ProStreet, Carbon, Most Wanted, Underground Series

Het ziet er naar uit dat ze alles willen splitsen en 2/3 titels willen uitbrengen waarvan 1 naar het schijnt een soort sim of meer in de lijn van racedriver grid zal zijn. Daarnaast schijnt er een een soort arcade game uit te komen en nog iets wat ik niet kan plaatsen maw 3x pulp ipv 1x pulp

T'is toch simpel ?

1 sim voor PC en consoles ( valt te zien hoeveel sim het gaat zijn, maar het wordt door Blimey gemaakt )
1 arcade game voor DS en Wii zoals Mario Kart
1 Free roam spel voor de Aziatische markt die later ook in de rest van de wereld uitkomt.

Stom dat het onder de noemer van NFS uitkomt, terwijl ze alle 3 geen Need for Speeds meer zijn. Marketing zeker ?

SpeedFreak.be

Legacy Member
Dillyracer zei:
T'is toch simpel ?

1 sim voor PC en consoles ( valt te zien hoeveel sim het gaat zijn, maar het wordt door Blimey gemaakt )
1 arcade game voor DS en Wii zoals Mario Kart
1 Free roam spel voor de Aziatische markt die later ook in de rest van de wereld uitkomt.

Stom dat het onder de noemer van NFS uitkomt, terwijl ze alle 3 geen Need for Speeds meer zijn. Marketing zeker ?

Nu heb ik het begrepen sorry maar atm ben ik niet echt helder. :D

Sander H

Legacy Member
ik wil het eigenlijk wel is tegen een porsche ofzo proberen (met de moto natuurlijk) mja ... hoeveel keer staat ge naast ene? :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik heb griep en lichte koorts, dus dat is geen excuus :tongue: !

idd mss niet echt een excuus wel lastig en ik heb er op het moment meer last van dan anders, maar goed ik begrijp het nu en dat is de hoofdzaak. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan