Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gizmo_1987 zei:Gans u privéleven op netlog zetten is nu ook niet de beste zet![]()

)Ik denk het ook...Mr Syphon zei:die kerel heeft een gat in zen tank denk ik
Private_BE zei:Tom gij vond de GTV toch geen mis auto'ke he?
Details: Alfa Romeo - GTV - GTV 2.0 V6 Turbo
Ge kunt er u wel arm mee rijden (natuurlijk zwaardere motor ma toch)




Private_BE zei:Vandaag nen BMW5 achter mij gehouden.
Was een ouder model, maar toen ik voor hem terug invoegde leek het mij toch aan de lichten en vorm een 5 te zijn (was al donker).
In't begin gewoon op aan't trekken, zie ik die opeens zo langs mij. Toen zo dacht het niet! Schakelen bij 4000, dus hij hield me 2 gearchanges bij. Toen van 4 na 5 naar de 5000 toeren laten gaan en toen was het gedaan![]()
