Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Private Brecht heeft een rijke familie! (n/o, tis gewoon zo en dat is leuk!)

protnie

Legacy Member
Ouders zijn vandaag gaan rijden met een X3 en Volvo XC60, kvind ze beiden lelijk :sop:
Andere optie is nog de Honda CR-V, die vind ik dan al beter.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik heb 1,5 jaar met een Rx300 gereden, maar dat was niet echt mijn ding. :unsure:

SpeedFreak.be

Legacy Member
protnie zei:
Die vind ik ook wel beter dan de X3, de X3 is gewoon een doos.

En volgens Top Gear ook nog eens waardeloos slecht weggedrag onroad en offroad helemaal waardeloos (Jeremy kwam er een paar keer goed vast mee te zitten). :p

protnie

Legacy Member
johan tb zei:
En volgens Top Gear ook nog eens waardeloos slecht weggedrag onroad en offroad helemaal waardeloos (Jeremy kwam er een paar keer goed vast mee te zitten). :p
Mijn ouders zeiden dat het wel nog goed was op de baan en de schokken goed opgevangen worden (belangrijk voor mijn moeder haar artrose), offroad zal daar nooit mee gereden worden :')

[EZ]

Legacy Member
Mijn oom en tante gaan hun Touareg (nog geen 2j oud) verkopen, ze wisten wel dat hij veel ging verbruiken, maar 't was echt te veel vonden ze, ze kwame van nen Audi A4 cabrio en de volgende wordt wrs ne VW Eos, Audi A3 of VW Beetle.

Als ze den Beetle kopen ken'k ze niemeer :sop:
:p


Dus, Protnie, zegt da die SUV's te veel zuipen en laat hun nen dikke Mercedes / BMW / Maybach / Rolls kopen, die hebben ook goeie schokdempers :D

protnie

Legacy Member
[EZ];11123798 zei:
Mijn oom en tante gaan hun Touareg (nog geen 2j oud) verkopen, ze wisten wel dat hij veel ging verbruiken, maar 't was echt te veel vonden ze, ze kwame van nen Audi A4 cabrio en de volgende wordt wrs ne VW Eos, Audi A3 of VW Beetle.

Als ze den Beetle kopen ken'k ze niemeer :sop:
:p


Dus, Protnie, zegt da die SUV's te veel zuipen en laat hun nen dikke Mercedes / BMW / Maybach / Rolls kopen, die hebben ook goeie schokdempers :D
Mijn pa weet dat wel dat ze veel zuipen :p
Mja, tis ook voor het hoogteverschil om in te stappen dat belangrijk is.
Eerst BMW 5-reeks, nu Audi A6 en voor binnen paar maand zal het prolly de Volvo worden.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Veel zuipen dat is een understatement god die RX van mij daar kon je letterlijk een tankwagen achteraan sturen als je een beetje vlot reed. Als ik echt goed gas gaf gem. 15/16 l op 100 km en als ik als een begrafenis ondernemer reed dan was het nog 13l gemiddeld . :s conclusie ik ben blij dat ik die kwijt ben. :p

Private_BE

Legacy Member
128MB zei:
als je es met hem hebt meegereden snap je waarom :)

ik 1x en nooit meer xD

Daarom dat op die ene meeting zen motor kapot was ofzo?
Nochtans maakte die wel een schoon geluidje, tot hem op de pechstroot reed :p

Stancke

Legacy Member
Private_BE zei:
Daarom dat op die ene meeting zen motor kapot was ofzo?
Nochtans maakte die wel een schoon geluidje, tot hem op de pechstroot reed :p

Fuck, dat was een zalige meeting:love:

Schummi88

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Iemand die naar bassleader gaat in april?

Ik ga! Ik kom rechtstreeks van men culturele reis en direct door naar Gent :D. 4 zalen dit jaar: Jump/Tek, Hardstyle, Oldschool en Hardcore :).

De feestjes die nog gepland staan voor dit jaar: Reverze, Hard Bass, Bassleader, In Qontrol, Summer Fest, The Qontinent, Q-Base, Qlimax, ... :D.

protnie

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Iemand die naar bassleader gaat in april?

Schummi88 zei:
Ik ga! Ik kom rechtstreeks van men culturele reis en direct door naar Gent :D. 4 zalen dit jaar: Jump/Tek, Hardstyle, Oldschool en Hardcore :).

De feestjes die nog gepland staan voor dit jaar: Reverze, Hard Bass, Bassleader, In Qontrol, Summer Fest, The Qontinent, Q-Base, Qlimax, ... :D.
Ik ook :woohoo:
Wel jammer dat er geen Schranz zal zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan