Private_BE
Legacy Member
protnie zei:Ik ook
Wel jammer dat er geen Schranz zal zijn.
Frans Bauer?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
protnie zei:Ik ook
Wel jammer dat er geen Schranz zal zijn.
Mr Syphon zei:kzou eigenlijk ook is naar zo een eventjes moeten gaan,
bolle pakkeuuhhh !!!![]()
.Private_BE zei:Schummi hebde ondertussen u rijbewijs eigenlijk.
Want uw sig met uw racen, maar in't echt moet ge ook is op de baan zitten he![]()
. Ach ja, ik geraak overal dus ik heb het niet echt nodig
.Schummi88 zei:Nee, ik zou er is moeten aan beginnen maar ik ben wat tam. Ach ja, ik geraak overal dus ik heb het niet echt nodig
.