Archief - De grote OFF-TOPIC thread - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
ik zit 's avond thuis nog te werken :p

materiaal ingeven, stock bijhouden, planning voor morgen opmaken, en morgen men weekrapport opstellen en kilometervergoeding uittellen ^^

Private_BE

Legacy Member
128MB zei:
ik zit 's avond thuis nog te werken :p

materiaal ingeven, stock bijhouden, planning voor morgen opmaken, en morgen men weekrapport opstellen en kilometervergoeding uittellen ^^

Dat komt ervan als ge geld wilt verdienen :p

128MB

Legacy Member
Technisch gezien ben ik werkloos.
Officieel ben ik een dopper die opleiding volgt ;)

Dat is dus IBO contract: minimum loon krijgen en evenhard werken als een ander die 1600-2000 netto/maand houdt ^^ ben benieuwd naar loon van dees maand, normaal zou er 20% premie moeten bijkomen

Ironpole

Legacy Member
johan tb zei:
Gvd mijn externe hdd's zijn bijna vol. Dinsdag moet ik toch naar Nederland en daar heb ik wat leuks gezien: een 2 TB Lacie externe HDD voor net geen 200 euro. :evil:

dit spel dus: Paradigit Computers

Lol, zijt gij ook al zo'n externe-HD-hoer. :D
M'n maat koopt ook altijd 'n externe HD als hij plek te kort heeft. Nu heeftem nen ALDI-PC met 500Gb intern en 3x 500gig schijven extern. Vol me anime, want "hij kan niks weggooien". Lol... intern is veel rapper, veiliger en goedkoper btw.

Heb ne PC met 2x 750Gb waarop alles 2x staat en dus nen backup.

Mee

Legacy Member
Hmm, RAID 1 :love:.
Ik heb dat ook bij mijn oma erin gestoken, alleen zijn de schijven wel wat kleiner :unsure:.

[EZ]

Legacy Member
Net achter ne pita geweest in de straat van de steekpartij, der stonde nog auto's van TV, en de verkoper zei dat't druk geweest was...

sluysen

Legacy Member
Op zijn computer werden duizenden foto's teruggevonden. De kinderen waren tussen drie en twaalf jaar oud. Op één van de foto's was zelfs een priester te zien die een jongetje met zijn vinger anaal penetreerde op een altaar. Andere foto's hadden een duidelijk sm-karakter.

:wtf::wtf:

btw alst zo verder ga zijn er geen priesters meer :D

Private_BE

Legacy Member
sluysen zei:
Op zijn computer werden duizenden foto's teruggevonden. De kinderen waren tussen drie en twaalf jaar oud. Op één van de foto's was zelfs een priester te zien die een jongetje met zijn vinger anaal penetreerde op een altaar. Andere foto's hadden een duidelijk sm-karakter.

:wtf::wtf:

btw alst zo verder ga zijn er geen priesters meer :D

Gewoon toestaan dat priesters mogen trouwen en das allemaal opgelost :s

w3bb3r

Legacy Member
hoe zou je zelf zijn?

iedere dag jebus aanbidden en daar alleen en koud zitten in de groot gebouw.. :P

Private_BE

Legacy Member
w3bb3r zei:
hoe zou je zelf zijn?

iedere dag jebus aanbidden en daar alleen en koud zitten in de groot gebouw.. :P

Naar de hoeren gaan, ik denk niet dat in de bijbel staat da ge kinderen moogt verkrachten.

BTW Dien Maria Magdalena was toch ook een hoer en daar heeft jezuske het toch ook goed mee gevonden :p

Frey

Legacy Member
Private_BE zei:
Dat komt ervan als ge geld wilt verdienen :p
Hier gaat da votter, morgen weer fotograaf spelen op een fuifke

Resultaat:
50 Euro rijker + hele avond gratis zuip, eet, inkom ni te betale en er is altij wel vrouwelijk volk da mej de fotograaf zelf op foto wil :') ^^

Private_BE

Legacy Member
Fr3nzY zei:
Hier gaat da votter, morgen weer fotograaf spelen op een fuifke

Resultaat:
50 Euro rijker + hele avond gratis zuip, eet, inkom ni te betale en er is altij wel vrouwelijk volk da mej de fotograaf zelf op foto wil :') ^^

Morgen nog is den dikke nek uithangen in genk (voetballen) bij de mannekes met de kostuums :D

Aankomen aan het stadion en al de mensen die naar u kijken van buiten is zo een machtig gevoel :love:

Private_BE

Legacy Member
Daarstraks samen met men bompa wa gaan werken bij men nonkel.

Heeft een maand of 2 nen X5, full option ofzo met M pakket zelfs.
Is zo overdreven wat daar allemaal opstaat, schuifdakske is ook zeer nice!

Alleen is da automatic en ik kies voor manueel. Enigste wat erg is, is dat men nonkel echt weinig respect heeft voor zen auto. Die binnenkant is na een tijdje verneukt. Wij vuil van het werken den X5 in, ik al proberen om zo weinig mogelijk vuil te maken.

@ Containerpark
34qtqhg.jpg

2iag609.jpg


En tijdens het leegmaken van de remork vol paardenstront
21d53sz.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan